?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Serge Ridoux: Filmy a seriály

  • 1
  • 2
  • Děti století
    Děti století (1999)
    Film
    George Sandová se stala nesmrtelnou díky talentu a odvaze psát o všem, co chtěla. Juliette Binocheová a Benoit Magimel v příběhu o lásce a smrti... Francouzský film Děti svého věku je příběhem o vášnivé lásce George Sandové a Alfreda de Musseta. Když se tito dva spisovatelé poznali, byli již slavní a ani jeden z nich už nedoufal, že potká velkou lásku. A přesto spolu zažili vztah, který je povznášel a ničil zároveň a který je poznamenal až do konce života. George Sandová se narodila v rodině napoleonského důstojníka, byla dána do klášterní výchovy, ze které ji vysvobodila její osvícená babička. Díky ní poznávala Aurore Dupinová, jak se původně jmenovala, literaturu, filozofii, babička v ní podporovala touhu stát se nezávislou. V manželství s nevzdělaným venkovským šlechticem vydržela Sandová devět let a pak utekla i s dětmi do Paříže. Zde se uprostřed studentů, intelektuálů a umělců setkala s Mussetem a začala svou spisovatelskou a novinářskou práci. Vzhledem ke svému původu a společnosti začala tato nezávislá a hrdá žena používat pseudonym George Sandová. Od té doby, kdykoliv hovořila svým jménem nebo o sobě psala ve svých dílech, používala mužský rod. Její nezávislost a nespoutanost popuzovala nejrůznější kruhy, rodina Musseta se ostře stavěla proti jejich vztahu. Utekli spolu do Benátek, ale tam jejich vztah skončil téměř tragicky. (Česká televize)
    63%
    George Sandová se stala nesmrtelnou díky talentu a odvaze psát o všem, co chtěla. Juliette Binocheová a Benoit Magimel v příběhu o lásce a smrti... Francouzský film Děti svého věku je příběhem o vášnivé lásce George Sandové a Alfreda de Musseta. Když se tito dva spisovatelé poznali, byli již slavní a ani jeden z nich už nedoufal, že potká velkou lásku. A přesto spolu zažili vztah, který je povznášel a ničil zároveň a který je poznamenal až do konce života. George Sandová se narodila v rodině napoleonského důstojníka, byla dána do klášterní výchovy, ze které ji vysvobodila její osvícená babička. Díky ní poznávala Aurore Dupinová, jak se původně jmenovala, literaturu, filozofii, babička v ní podporovala touhu stát se nezávislou. V manželství s nevzdělaným venkovským šlechticem vydržela Sandová devět let a pak utekla i s dětmi do Paříže. Zde se uprostřed studentů, intelektuálů a umělců setkala s Mussetem a začala svou spisovatelskou a novinářskou práci. Vzhledem ke svému původu a společnosti začala tato nezávislá a hrdá žena používat pseudonym George Sandová. Od té doby, kdykoliv hovořila svým jménem nebo o sobě psala ve svých dílech, používala mužský rod. Její nezávislost a nespoutanost popuzovala nejrůznější kruhy, rodina Musseta se ostře stavěla proti jejich vztahu. Utekli spolu do Benátek, ale tam jejich vztah skončil téměř tragicky. (Česká televize)
    3
  • Mesmer
    Mesmer (1994)
    FilmRole: King Louis

    Historická dráma je založená na skutočnom príbehu kontroverzného rakúskeho lekára Dr. Franza Antona Mesmera (Alan Rickman).
    V 18. storočí vo Viedni sa Mesmer domnieva, že väčšina z najpoužívanejších lekárskych zákrokov skôr škodí pacientom a je presvedčený, že jemnejšie metódy by mohli mať pozitívnejší vplyv na stav pacientov. Mesmer tak na liečenie používa magnetické sily a sugesciu. Za čo je považovaný za blázna, väčšinou preto lieči chudobných a núti tak bohatšiu manželku (Gillian Barge), aby živila rodinu.
    Veľká miera verejného záujmu sa mu dostane v momente, keď jeho metódy zjavne pomôžu krásnej a slepej pianistke Marii Therese Paradies (Amanda Ooms). Medzi oboma zakrátko vznikne ľúbostný vťah.
    Neoblúbenosť jeho metód a škandál so vzťahom k Márii ho donútia opustiť Viedeň. Mesmer odchádza do Paríža, kde si získa celé mesto až do momentu, keď ho francúzska lekárska spoločnosť požiada, aby dokázal účinnosť svojich metód.(miriel)

    62%

    Historická dráma je založená na skutočnom príbehu kontroverzného rakúskeho lekára Dr. Franza Antona Mesmera (Alan Rickman).
    V 18. storočí vo Viedni sa Mesmer domnieva, že väčšina z najpoužívanejších lekárskych zákrokov skôr škodí pacientom a je presvedčený, že jemnejšie metódy by mohli mať pozitívnejší vplyv na stav pacientov. Mesmer tak na liečenie používa magnetické sily a sugesciu. Za čo je považovaný za blázna, väčšinou preto lieči chudobných a núti tak bohatšiu manželku (Gillian Barge), aby živila rodinu.
    Veľká miera verejného záujmu sa mu dostane v momente, keď jeho metódy zjavne pomôžu krásnej a slepej pianistke Marii Therese Paradies (Amanda Ooms). Medzi oboma zakrátko vznikne ľúbostný vťah.
    Neoblúbenosť jeho metód a škandál so vzťahom k Márii ho donútia opustiť Viedeň. Mesmer odchádza do Paríža, kde si získa celé mesto až do momentu, keď ho francúzska lekárska spoločnosť požiada, aby dokázal účinnosť svojich metód.(miriel)

    4
  • Note bleue, La
    Note bleue, La (1991)
    FilmRole: Louis Viardot
    Velké umění a velká láska George Sandové a Fryderyka Chopina. Na letním pobytu v Nohantu se v roce 1846 schází v domě baronky Dudevantové, známé spisovatelky Georg Sandové, řada osobností z řad umělců a intelektuálů. Potkáme se tu s malířem Eugenem Delacroixem, Alexandrem Dumasem mladším, Turgeněvem i s mladičkou dcerou Sandové Solange a jejím rozháraným synem Mauricem. Domem zní klavír Fryderyka Chopina, který byl blízkým přítelem Sandové po dlouhých osm let, ve kterých oba napsali mnohá svá nejlepší díla. U Chopina naplno propuká zhoubná nemoc, které za tři roky podlehne – „umírám a ještě jsem tolik plný hudby...". Polský režisér Andrzej Zulawski pojal film o dohasínající lásce Sandové a Chopina jako féerii o umění, svobodě a neutuchající touze žít, tvořit a milovat.
    Žánry:Drama
    61%
    Velké umění a velká láska George Sandové a Fryderyka Chopina. Na letním pobytu v Nohantu se v roce 1846 schází v domě baronky Dudevantové, známé spisovatelky Georg Sandové, řada osobností z řad umělců a intelektuálů. Potkáme se tu s malířem Eugenem Delacroixem, Alexandrem Dumasem mladším, Turgeněvem i s mladičkou dcerou Sandové Solange a jejím rozháraným synem Mauricem. Domem zní klavír Fryderyka Chopina, který byl blízkým přítelem Sandové po dlouhých osm let, ve kterých oba napsali mnohá svá nejlepší díla. U Chopina naplno propuká zhoubná nemoc, které za tři roky podlehne – „umírám a ještě jsem tolik plný hudby...". Polský režisér Andrzej Zulawski pojal film o dohasínající lásce Sandové a Chopina jako féerii o umění, svobodě a neutuchající touze žít, tvořit a milovat.
    Žánry:Drama
    5
  • 6
  • Tři esa
    Tři esa (2002)
    Film
    Tibi, Colonna a Manu jsou známá trojka. Jeden je fotbalista, druhý sportovní agent a třetí asistent trenéra. Všichni mají sny. Tibi chce hrát v nejvyšší fotbalové lize, Colonna se chce pro letech dřiny a z druholigového fotbalisty dostat k mastnému krajíci v podobě statisícové provize a Manu chce od všeho trochu. Když se jeden z největších fotbalových klubů ocitne v problémech, zavětří příležitost. Stačí vidět a být viděn
    Žánry:Komedie
    48%
    Tibi, Colonna a Manu jsou známá trojka. Jeden je fotbalista, druhý sportovní agent a třetí asistent trenéra. Všichni mají sny. Tibi chce hrát v nejvyšší fotbalové lize, Colonna se chce pro letech dřiny a z druholigového fotbalisty dostat k mastnému krajíci v podobě statisícové provize a Manu chce od všeho trochu. Když se jeden z největších fotbalových klubů ocitne v problémech, zavětří příležitost. Stačí vidět a být viděn
    Žánry:Komedie
    7
  • Julie Lescautová
    Julie Lescautová (1992)
    Seriál
    • O2 TV
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ) si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    46%
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ) si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    8