?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Gianfranco Reverberi: Filmy a seriály

  • Ať žije Django!
    Ať žije Django! (1968)
    Film

    Potulného pistolníka Djanga zná na Divokém západě téměř každý. Modrooký urostlý muž cestuje z místa na místa, aby jménem zákona potrestal vrahy a další zločince, které soud odsoudil k trestu smrti. Avšak Django tyto muže nezabíjí, i když to tak na první pohled vypadá. Díky speciálně upravené oprátce odsouzenci přežívají vlastní smrt a pak jako stíny sledují toho, kdo jim daroval život. Django jich zatím využívá k zastrašování obyčejných lidí, kteří se postavili proti místním boháčům vlastnícím téměř všechnu půdu v okolí, ale všichni tuší, že jednoho dne od něj dostanou úkol, jímž se navždy vykoupí z jeho služeb. Django mezitím promýšlí do všech podrobností plán pomsty. Kdysi dávno mu totiž jeho nejlepší přítel zabil ženu, kterou nade vše miloval. Django přísahal, že nebude mít klid, dokud David Barry nebude za svůj čin náležitě potrestán. Nyní se zdá, že čas odplaty nadešel

    63%

    Potulného pistolníka Djanga zná na Divokém západě téměř každý. Modrooký urostlý muž cestuje z místa na místa, aby jménem zákona potrestal vrahy a další zločince, které soud odsoudil k trestu smrti. Avšak Django tyto muže nezabíjí, i když to tak na první pohled vypadá. Díky speciálně upravené oprátce odsouzenci přežívají vlastní smrt a pak jako stíny sledují toho, kdo jim daroval život. Django jich zatím využívá k zastrašování obyčejných lidí, kteří se postavili proti místním boháčům vlastnícím téměř všechnu půdu v okolí, ale všichni tuší, že jednoho dne od něj dostanou úkol, jímž se navždy vykoupí z jeho služeb. Django mezitím promýšlí do všech podrobností plán pomsty. Kdysi dávno mu totiž jeho nejlepší přítel zabil ženu, kterou nade vše miloval. Django přísahal, že nebude mít klid, dokud David Barry nebude za svůj čin náležitě potrestán. Nyní se zdá, že čas odplaty nadešel

    1
  • 2
  • 3
  • Obřady, černá magie a tajné orgie 14. století
    Obřady, černá magie a tajné orgie 14. století (1973)
    Film

    Existují dobré filmy. Existují špatné filmy. A pak jsou tu Obřady, černá magie a tajné orgie 14. století. Polozapomenutý jebák v kariéře neznaboha Renata Polselliho, kultovního nemravy a šílence, obávaného pokušitele cenzorských kleští, který moc dobře věděl, proč v Itálii používal pseudonymy (Ralph Brown, Preston Leonide či dokonce Leonide Preston). Jeho barokní chlívárny přitom przní – krom švarných aktérů – i veškeré natáčecí, vyprávěcí a žánrové normy. Možná právě proto byl tento „autore maledetto“ vzat v poslední dekádě na milost a jeho nesouměřitelné fantasmagorie, pulzující sadeánskou energií, se těší nebývalému zájmu kritiky a akademické sféry.

    To je i případ jeho měňavého skvostu Obřady, černá magie a tajné orgie 14. století, těžko popsatelné báchorky o obřadech, černé magii a orgiích nejen 14. století. Ve srovnání s touto halucinační jízdou jsou Vejdi do prázdna, Ďáblové či Eliška má ráda divočinu jen fádními škraloupy v barvách šedi. Polselliho majstrštyk brutálně znásilní vaše vnímání a reinkarnuje vás do netušených sfér diváctví, aniž byste museli svá těla sprostě intoxikovat čímkoliv jiným. Jeho filmový dryák to totiž udělá za vás. Zvuková, obrazová a střihová onanie oblaží i ty vaše smysly, o nichž jste ani neměli potuchy, že je máte. Tomuto kolotočářskému erotickému hororu, jakési úchylné LSD parafrázi V zámku a v podzámčí nelze nepodlehnout, neboť vám to zkrátka nedovolí. Veškerý odpor je marný. Věřte nevěřte. (Festival otrlého diváka)

    Žánry:HororGotický
    44%

    Existují dobré filmy. Existují špatné filmy. A pak jsou tu Obřady, černá magie a tajné orgie 14. století. Polozapomenutý jebák v kariéře neznaboha Renata Polselliho, kultovního nemravy a šílence, obávaného pokušitele cenzorských kleští, který moc dobře věděl, proč v Itálii používal pseudonymy (Ralph Brown, Preston Leonide či dokonce Leonide Preston). Jeho barokní chlívárny přitom przní – krom švarných aktérů – i veškeré natáčecí, vyprávěcí a žánrové normy. Možná právě proto byl tento „autore maledetto“ vzat v poslední dekádě na milost a jeho nesouměřitelné fantasmagorie, pulzující sadeánskou energií, se těší nebývalému zájmu kritiky a akademické sféry.

    To je i případ jeho měňavého skvostu Obřady, černá magie a tajné orgie 14. století, těžko popsatelné báchorky o obřadech, černé magii a orgiích nejen 14. století. Ve srovnání s touto halucinační jízdou jsou Vejdi do prázdna, Ďáblové či Eliška má ráda divočinu jen fádními škraloupy v barvách šedi. Polselliho majstrštyk brutálně znásilní vaše vnímání a reinkarnuje vás do netušených sfér diváctví, aniž byste museli svá těla sprostě intoxikovat čímkoliv jiným. Jeho filmový dryák to totiž udělá za vás. Zvuková, obrazová a střihová onanie oblaží i ty vaše smysly, o nichž jste ani neměli potuchy, že je máte. Tomuto kolotočářskému erotickému hororu, jakési úchylné LSD parafrázi V zámku a v podzámčí nelze nepodlehnout, neboť vám to zkrátka nedovolí. Veškerý odpor je marný. Věřte nevěřte. (Festival otrlého diváka)

    Žánry:HororGotický
    4