7.6

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Shannon Ratigan: Filmy a seriály

  • Doors
    Doors (1991)
    Film
    Rok 1965. Začínající básník Jim Morrison založí s hráčem na klávesové nástroje Rayem Manzarkem, bubeníkem Johnem Densmorem a kytaristou Robbym Kriegerem hudební skupinu, kterou nazvou The Doors. Hrají po různých klubech v Los Angeles, až upoutají pozornost producenta Paula Rotchilda. Rok 1967. Doors mají velký úspěch na koncertu v San Franciscu a dostávají se do populárního televizního pořadu Eda Sullivana, kde Morrison způsobí skandál, když odmítne cenzurovat jeden ze svých textů. Morrison se dostává do newyorského hédonistického prostředí, jemuž vévodí Andy Warhol. Má řadu přechodných známostí, což vede k častým hádkám s jeho dívkou Pamelou. Rok 1968. Při koncertu v New Havenu je Morrison přistižen s jednou ze svých milenek při sexuálním styku v zákulisí. Policie koncert rozpustí. Morrisonovo nadměrné pití a užívání drog vede k častým konfliktům s ostatními členy skupiny. O rok později vede koncert v Miami k Morrisonovu obvinění z veřejného pohoršování. Skupina se rozpadá. Rok 1971. Morrison odjíždí do Paříže. Ve věku pouhých 27 let je nalezen v koupelně svého bytu mrtvý.
    82%
    Rok 1965. Začínající básník Jim Morrison založí s hráčem na klávesové nástroje Rayem Manzarkem, bubeníkem Johnem Densmorem a kytaristou Robbym Kriegerem hudební skupinu, kterou nazvou The Doors. Hrají po různých klubech v Los Angeles, až upoutají pozornost producenta Paula Rotchilda. Rok 1967. Doors mají velký úspěch na koncertu v San Franciscu a dostávají se do populárního televizního pořadu Eda Sullivana, kde Morrison způsobí skandál, když odmítne cenzurovat jeden ze svých textů. Morrison se dostává do newyorského hédonistického prostředí, jemuž vévodí Andy Warhol. Má řadu přechodných známostí, což vede k častým hádkám s jeho dívkou Pamelou. Rok 1968. Při koncertu v New Havenu je Morrison přistižen s jednou ze svých milenek při sexuálním styku v zákulisí. Policie koncert rozpustí. Morrisonovo nadměrné pití a užívání drog vede k častým konfliktům s ostatními členy skupiny. O rok později vede koncert v Miami k Morrisonovu obvinění z veřejného pohoršování. Skupina se rozpadá. Rok 1971. Morrison odjíždí do Paříže. Ve věku pouhých 27 let je nalezen v koupelně svého bytu mrtvý.
    1
  • Star Trek: Nová generace
    Star Trek: Nová generace (1987)
    Seriál
    • SkyShowtime
    Star Trek: The Next Generation tvoří spolu s Deep Space Nine (DS9) a Voyagerem jádro celého Star Treku, které je mezi sebou nejvíce pospojováno nejen po obsahové stránce (ve slova smyslu dějových vazeb), ale i zpracováním a výpravou. Od prvního Star Treku (OS - na dnešní dobu značně archaicky působícího seriálu) a od nejnovějšího natočeného (Enterprise - daleko moderněji a akčněji pojatého) jej dělí značná propast. Pro miliony trekkies ve světě (fandy Star Treku) tvoří základní kámen... Nepřekonatelný Patrik Stewart a jeho role v roli kapitána Pickarda vtiskli seriálu novou, přemýšlivější tvář, která silně ovlivnila tvorbu DS9 a Voyageru. Méně rychlé akce, společenská temata v podtextu, humanita a vysoký mravní standard (konvergující k ideálu) členů posádky, utopistický a líbivý model uspořádání lidské společnosti budoucnosti se směrnicí, fakticky nahrazující zákon i desatero, minimální náboženský akcent, rozšíření tematických okruhů (paralelní světy, časové paradoxy...), lidstvo, které se ve vesmírném kvadrantu pozvolna stává nenásilnou dominantou, velké množství cizích ras a imperií, důstojní a mocní nepřátelé (mezi kterými vynikají Borgové, kteří rozhodně stojí za zmínku: vysoce technologická rasa kyborgizovaných organických bytostí s kolektivním vědomím), asimilující všechny ostatní a disponující technologiemi asimilovaných). Dostupný vesmír je plný bytostí, které jsou uspořádány v jednotlivých společenských seskupeních, která se jedno od druhého výrazně liší. Každé takové seskupení má charakteristické představitele, vlastní strukturu, filosofii a osud. Napříč jednotlivými říšemi, rasami, federacemi (kam patří i lidstvo), skupinkami a jedinci to vře...
    76%
    Star Trek: The Next Generation tvoří spolu s Deep Space Nine (DS9) a Voyagerem jádro celého Star Treku, které je mezi sebou nejvíce pospojováno nejen po obsahové stránce (ve slova smyslu dějových vazeb), ale i zpracováním a výpravou. Od prvního Star Treku (OS - na dnešní dobu značně archaicky působícího seriálu) a od nejnovějšího natočeného (Enterprise - daleko moderněji a akčněji pojatého) jej dělí značná propast. Pro miliony trekkies ve světě (fandy Star Treku) tvoří základní kámen... Nepřekonatelný Patrik Stewart a jeho role v roli kapitána Pickarda vtiskli seriálu novou, přemýšlivější tvář, která silně ovlivnila tvorbu DS9 a Voyageru. Méně rychlé akce, společenská temata v podtextu, humanita a vysoký mravní standard (konvergující k ideálu) členů posádky, utopistický a líbivý model uspořádání lidské společnosti budoucnosti se směrnicí, fakticky nahrazující zákon i desatero, minimální náboženský akcent, rozšíření tematických okruhů (paralelní světy, časové paradoxy...), lidstvo, které se ve vesmírném kvadrantu pozvolna stává nenásilnou dominantou, velké množství cizích ras a imperií, důstojní a mocní nepřátelé (mezi kterými vynikají Borgové, kteří rozhodně stojí za zmínku: vysoce technologická rasa kyborgizovaných organických bytostí s kolektivním vědomím), asimilující všechny ostatní a disponující technologiemi asimilovaných). Dostupný vesmír je plný bytostí, které jsou uspořádány v jednotlivých společenských seskupeních, která se jedno od druhého výrazně liší. Každé takové seskupení má charakteristické představitele, vlastní strukturu, filosofii a osud. Napříč jednotlivými říšemi, rasami, federacemi (kam patří i lidstvo), skupinkami a jedinci to vře...
    2
  • Beze strachu
    Beze strachu (1993)
    FilmRole: Harassed Husband

    Psychologické drama muže, který ztratil nejen strach ze smrti, ale také záchrannou brzdu pudu sebezáchovy.
    Architekt Max přežil leteckou havárii, a dokonce pomohl zachránit několik dalších cestujících včetně jednoho miminka. Ačkoli je ostatními považován za hrdinu, pro jeho osobní život má událost katastrofální důsledky. Jako by ztratil nejen strach ze smrti, ale i pud sebezáchovy, začíná pokoušet osud riskantními kousky, přestává si rozumět s přáteli i rodinou, jeho manželství se ocitá v krizi. Psycholog najatý leteckou společností ho seznámí s Carlou, která sice nehodu přežila, ale přišla přitom o dvouletého syna, a jemu se nedaří dostat ji z dlouhodobého šoku. Může lidem, které vážně psychicky poznamenala tragédie, nějak pomoci setkání? (oficiální text distributora)

    Režie:Peter Weir
    70%

    Psychologické drama muže, který ztratil nejen strach ze smrti, ale také záchrannou brzdu pudu sebezáchovy.
    Architekt Max přežil leteckou havárii, a dokonce pomohl zachránit několik dalších cestujících včetně jednoho miminka. Ačkoli je ostatními považován za hrdinu, pro jeho osobní život má událost katastrofální důsledky. Jako by ztratil nejen strach ze smrti, ale i pud sebezáchovy, začíná pokoušet osud riskantními kousky, přestává si rozumět s přáteli i rodinou, jeho manželství se ocitá v krizi. Psycholog najatý leteckou společností ho seznámí s Carlou, která sice nehodu přežila, ale přišla přitom o dvouletého syna, a jemu se nedaří dostat ji z dlouhodobého šoku. Může lidem, které vážně psychicky poznamenala tragédie, nějak pomoci setkání? (oficiální text distributora)

    Režie:Peter Weir
    3
  • 4
  • 5