?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Christopher Piggins: Filmy a seriály

  • Krutost podvědomí
    Krutost podvědomí (2000)
    FilmRole: Businessman (segment "Right Brain / Martyrdom") / Doppelganger (segment "Right Brain / Martyrdom")

    Unikátní šance spatřit na velkém plátně jeden z nejprovokativnějších hororů vůbec, dodnes zakázaný v řadě zemí – vyjma Žižkova. Krutost podvědomí je legendárním debutem Karima Hussaina, dnes již renomovaného kameramana, mj. dvorního spolupracovníka Cronenberga mladšího. Hussain dodal osobitost mnoha žánrovkám (Somrák s brokárnou, Antiviral, Possessor) a ani jeho prvotina není pražádnou výjimkou. Ostatně ji propracovával celých šest let, až se kvůli ní propracoval za mříže. Zplodil však antologii vizionářských proporcí, která těžko snese srovnání. Snůška jmen jako Makavejev, Bava, Russell, Marins či Jodorowsky pouze dávají tušit, co vás v kinosále (ne)milosrdně rozseká.

    Na popcorn zapomeňte. Čtveřice krajně znepokojivých příběhů, stejně krásných jako ohavných, rozpitvává vztah mezi stvořením a zkázou, vášní a bolestí. Hussainův horor vám udeří na pravou polovinu mozku, tu tvůrčí i emoční, a nemilosrdně rozleptá rozumovou hemisféru, zavšivenou racionalitou a logikou. Radikální snímek si sice nebere žádné servítky, ale výjevy incestu, menstruace, znásilnění, mučení či zabíjení tu nejsou lacinými atrakcemi. Surovými tělesnými akty se vyprávění prořezává do zásvětí nemyslitelného, zatímco důmyslná stylová paleta redefinuje možnosti hororového žánru. Hypnotickou noční můru, od níž nelze masochisticky odvrátit zrak, dokresluje zvukařské mistrovství Davida Kristiana, jež spolu s ambientní hudbou Teruhika Suzukiho učinilo ze Krutosti podvědomí nejen vizuální, ale též hudební báseň o zvrhlosti a tužbách lidského plémě. (Festival otrlého diváka)

    Žánry:DramaExtrémníHoror
    52%

    Unikátní šance spatřit na velkém plátně jeden z nejprovokativnějších hororů vůbec, dodnes zakázaný v řadě zemí – vyjma Žižkova. Krutost podvědomí je legendárním debutem Karima Hussaina, dnes již renomovaného kameramana, mj. dvorního spolupracovníka Cronenberga mladšího. Hussain dodal osobitost mnoha žánrovkám (Somrák s brokárnou, Antiviral, Possessor) a ani jeho prvotina není pražádnou výjimkou. Ostatně ji propracovával celých šest let, až se kvůli ní propracoval za mříže. Zplodil však antologii vizionářských proporcí, která těžko snese srovnání. Snůška jmen jako Makavejev, Bava, Russell, Marins či Jodorowsky pouze dávají tušit, co vás v kinosále (ne)milosrdně rozseká.

    Na popcorn zapomeňte. Čtveřice krajně znepokojivých příběhů, stejně krásných jako ohavných, rozpitvává vztah mezi stvořením a zkázou, vášní a bolestí. Hussainův horor vám udeří na pravou polovinu mozku, tu tvůrčí i emoční, a nemilosrdně rozleptá rozumovou hemisféru, zavšivenou racionalitou a logikou. Radikální snímek si sice nebere žádné servítky, ale výjevy incestu, menstruace, znásilnění, mučení či zabíjení tu nejsou lacinými atrakcemi. Surovými tělesnými akty se vyprávění prořezává do zásvětí nemyslitelného, zatímco důmyslná stylová paleta redefinuje možnosti hororového žánru. Hypnotickou noční můru, od níž nelze masochisticky odvrátit zrak, dokresluje zvukařské mistrovství Davida Kristiana, jež spolu s ambientní hudbou Teruhika Suzukiho učinilo ze Krutosti podvědomí nejen vizuální, ale též hudební báseň o zvrhlosti a tužbách lidského plémě. (Festival otrlého diváka)

    Žánry:DramaExtrémníHoror
    1