?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Laurence Pereira: Filmy a seriály

  • Predátor
    Predátor (1987)
    Film
    • Disney+
    • O2 TV
    • Google Play
    • +3

    V džungli přistane kosmická loď, na jejíž palubě je dokonale vybavený mimozemský nimrod. Lovnou zvěří se pro něj stávají nejen dravci obývající džnugli, ale také lidé. To je prolog slavného filmu, který je oblíbenou žánrovou kombinací akčních příběhů o amerických komandos, hororu a SF. Oddíl pod vedením zkušeného majora Dutche Schaefera je vysazen na nepřátelském území, kde má uprostřed džungle vysvobodit několik amerických vojáků ze zajetí partyzánů. Po úspěšně provedené akci se však američtí vojáci musí utkat s daleko tajemnějším a nebezpečnějším nepřítelem. Džungle se mění v past, z níž není úniku a američtí hrdinové poprvé v životě poznávají, co je to strach. Film, který dnes již bývá řazen ke klasice žánru, zaujme především napětím a houstnoucí atmosférou strachu, kdy jsou američtí supermani pomalu vyváděni z rutinní statečnosti a rovnováhy. Stejně zdařilé je i pojetí mimozemšťana, neostré, děsivě tajuplné postavy, využívající dokonalé mimikry, jehož přítomnost signalizuje pouze termografie jeho pohledu. Teprve v závěrečné scéně se na scéně objevují v celé hrůznosti dokonalé masky Stana Winstona.

    86%

    V džungli přistane kosmická loď, na jejíž palubě je dokonale vybavený mimozemský nimrod. Lovnou zvěří se pro něj stávají nejen dravci obývající džnugli, ale také lidé. To je prolog slavného filmu, který je oblíbenou žánrovou kombinací akčních příběhů o amerických komandos, hororu a SF. Oddíl pod vedením zkušeného majora Dutche Schaefera je vysazen na nepřátelském území, kde má uprostřed džungle vysvobodit několik amerických vojáků ze zajetí partyzánů. Po úspěšně provedené akci se však američtí vojáci musí utkat s daleko tajemnějším a nebezpečnějším nepřítelem. Džungle se mění v past, z níž není úniku a američtí hrdinové poprvé v životě poznávají, co je to strach. Film, který dnes již bývá řazen ke klasice žánru, zaujme především napětím a houstnoucí atmosférou strachu, kdy jsou američtí supermani pomalu vyváděni z rutinní statečnosti a rovnováhy. Stejně zdařilé je i pojetí mimozemšťana, neostré, děsivě tajuplné postavy, využívající dokonalé mimikry, jehož přítomnost signalizuje pouze termografie jeho pohledu. Teprve v závěrečné scéně se na scéně objevují v celé hrůznosti dokonalé masky Stana Winstona.

    1