?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Simon O'Connor: Filmy a seriály

  • Nebeská stvoření
    Nebeská stvoření (1994)
    FilmRole: Herbert Rieper
    Film byl inspirován skutečnou událostí, ke které došlo na Novém Zélandu v padesátých letech 20.st.: dvě dívky zavraždily matku jedné z nich. Jackson s Walshovou se detailně zabývali okolnostmi případu a snažili se být věrní skutečnosti - jenže to v případě tohoto filmu znamená něco jiného než obvykle. Tou skutečností, kterou film nabízí, není objektivní pohled vycházející z policejních záznamů, ale pohled jedné z dívek, která si vedla podrobný deník. Film vznikl především na základě tohoto deníku, a tak nabízí svět viděný očima šestnáctileté Pauline Parkerové, vražedkyně vlastní matky. Díky tomu jsou součástí filmu i scény čtvrtého světa, výplodu jejich fantazie, do kterého unikají před nudným a otravným světem všedních spolužaček a nápadníků, prudících učitelek a zrazujících a nechápajících rodičů. Jak Jackson prohlašuje v jednom rozhovoru, právě nespoutaná fantazie dívek ho nejvíc zajímala a vyvolávala v něm pocit sympatií a spřízněnosti. Schopnost vizualizovat tento čtvrtý svět v BOŽSKÝCH STVOŘENÍCH byla tak jakousi malou zkouškou na Tolkiena a naznačuje jeho zájem o vysněné, fantazijní světy, který uplatnil u PÁNA PRSTENŮ.
    72%
    Film byl inspirován skutečnou událostí, ke které došlo na Novém Zélandu v padesátých letech 20.st.: dvě dívky zavraždily matku jedné z nich. Jackson s Walshovou se detailně zabývali okolnostmi případu a snažili se být věrní skutečnosti - jenže to v případě tohoto filmu znamená něco jiného než obvykle. Tou skutečností, kterou film nabízí, není objektivní pohled vycházející z policejních záznamů, ale pohled jedné z dívek, která si vedla podrobný deník. Film vznikl především na základě tohoto deníku, a tak nabízí svět viděný očima šestnáctileté Pauline Parkerové, vražedkyně vlastní matky. Díky tomu jsou součástí filmu i scény čtvrtého světa, výplodu jejich fantazie, do kterého unikají před nudným a otravným světem všedních spolužaček a nápadníků, prudících učitelek a zrazujících a nechápajících rodičů. Jak Jackson prohlašuje v jednom rozhovoru, právě nespoutaná fantazie dívek ho nejvíc zajímala a vyvolávala v něm pocit sympatií a spřízněnosti. Schopnost vizualizovat tento čtvrtý svět v BOŽSKÝCH STVOŘENÍCH byla tak jakousi malou zkouškou na Tolkiena a naznačuje jeho zájem o vysněné, fantazijní světy, který uplatnil u PÁNA PRSTENŮ.
    1