?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Maggie O'Byrne: Filmy a seriály

  • 1
  • Bratři Ricové
    Bratři Ricové (1957)
    Film
    Italsko-americký původ a poměrně drsná vizáž Richardu Contemu během jeho kariéry zaručily hezkou řádku rolí gangsterů a mafiánů z italského přistěhovaleckého klanu, kterou v klasickém noiru završil v trojici snímků The Big Combo, New York Confidential (oba 1955) a Bratři Ricové. Celou hereckou dráhu pak nemohl zakončit vhodněji než ztvárněním dona Barziniho v Coppolově Kmotrovi (1972). Bratři Ricové jsou velmi zdařilou studií italské gangsterské rodiny z pohledu staršího potomka, který se pokusil přejít na správnou stranu, aby ho zpět stáhli jeho bratři. Vhodnějšího představitele než právě Richarda Conteho, který byl v poloze “good bad man” maximálně přesvědčivý, Karlson snad ani nemohl najít. Přestože většina akce se děje prostřednictvím dialogů, film nepostrádá několik ryze karlsonovských surových obrazů násilí, které přichází náhle a bez předchozí gradace. Stylovému černobílému vizuálu rovněž přidává účast zkušeného noirového kameramana Burnetta Guffeyho. (Noir film festival)
    60%
    Italsko-americký původ a poměrně drsná vizáž Richardu Contemu během jeho kariéry zaručily hezkou řádku rolí gangsterů a mafiánů z italského přistěhovaleckého klanu, kterou v klasickém noiru završil v trojici snímků The Big Combo, New York Confidential (oba 1955) a Bratři Ricové. Celou hereckou dráhu pak nemohl zakončit vhodněji než ztvárněním dona Barziniho v Coppolově Kmotrovi (1972). Bratři Ricové jsou velmi zdařilou studií italské gangsterské rodiny z pohledu staršího potomka, který se pokusil přejít na správnou stranu, aby ho zpět stáhli jeho bratři. Vhodnějšího představitele než právě Richarda Conteho, který byl v poloze “good bad man” maximálně přesvědčivý, Karlson snad ani nemohl najít. Přestože většina akce se děje prostřednictvím dialogů, film nepostrádá několik ryze karlsonovských surových obrazů násilí, které přichází náhle a bez předchozí gradace. Stylovému černobílému vizuálu rovněž přidává účast zkušeného noirového kameramana Burnetta Guffeyho. (Noir film festival)
    2