?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Anna Nygh: Filmy a seriály

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Max
    Max (2002)
    FilmRole: matka Niny

    Píše se rok 1918 a Německo se zmítá v křečích z prohrané války. Byly zveřejněny potupné podmínky versailleské smlouvy a každý správný Němec se stydí za to, že je Němec. A do tohoto všeobecného marasmu přichází do Mnichova desátník Adolf Hitler, mladý, opuštěný muž, člověk, který se po čtyřech letech v zákopech nemá ke komu a k čemu vrátit. Nemá rodinu ani přátele, nemá ani adresu. Má jen své malování, jemuž hodlá zasvětit celý život. A zdá se, že to není tak neuskutečnitelná představa. Protože galerista Max Rothman, který zanechal na válečném poli se svou pravou rukou i vlastní budoucnost malíře, jakoby v tom smutném, zahořklém muži rozeznal zvláštní, svébytný talent. Jenomže není sám, kdo se o tohohle člověka zajímá. A umělecký talent není jediný Hitlerův dar. Tenhle na první pohled nenápadný človíček má i schopnost zaujmout, přesvědčit, strhnout, zfanatizovat svým projevem dav. A tenhle talent v něm objevila armáda, která si dobře uvědomuje, že Německo balancuje na ostří nože. Že může stejně tak dobře padnout nalevo i napravo. A že je třeba využít každé možnosti k tomu, aby znovu jako Fénix povstalo z popela k árijské čistotě a velikosti. Scenáristu a debutujícího režiséra v jedné osobě Meyjese inspiroval k Maxovi výrok Hitlerova přítele Alberta Speera: "Chcete-li porozumět Hitlerovi, musíte si uvědomit, že původně byl umělcem." Meyjese zaujala představa, že dějiny lidstva mohly být úplně jiné, kdyby se bylo ambicióznímu Hitlerovi podařilo prosadit se na uměleckém poli. Že jeden z největších masových vrahů se v prvopočátcích své "kariéry" mohl stejně tak dobře stát umělcem jako politikem. A že k rozhodnutí věnovat se výhradně politice jej přivedlo zklamání, které zažil jako nepochopený, neuznaný malíř. Meyes o tom říká: "Koneckonců, kořeny fašismu jsou vždy stejné: strach, zlost, závist a frustrace." K mimořádně působivému vyznění filmu přispívají i vynikající výkony obou protagonistů snímku: Johna Cusacka v roli Maxe Rothmana a Noaha Taylora jako Hitlera.

    Žánry:DramaVálečnýRetro
    63%

    Píše se rok 1918 a Německo se zmítá v křečích z prohrané války. Byly zveřejněny potupné podmínky versailleské smlouvy a každý správný Němec se stydí za to, že je Němec. A do tohoto všeobecného marasmu přichází do Mnichova desátník Adolf Hitler, mladý, opuštěný muž, člověk, který se po čtyřech letech v zákopech nemá ke komu a k čemu vrátit. Nemá rodinu ani přátele, nemá ani adresu. Má jen své malování, jemuž hodlá zasvětit celý život. A zdá se, že to není tak neuskutečnitelná představa. Protože galerista Max Rothman, který zanechal na válečném poli se svou pravou rukou i vlastní budoucnost malíře, jakoby v tom smutném, zahořklém muži rozeznal zvláštní, svébytný talent. Jenomže není sám, kdo se o tohohle člověka zajímá. A umělecký talent není jediný Hitlerův dar. Tenhle na první pohled nenápadný človíček má i schopnost zaujmout, přesvědčit, strhnout, zfanatizovat svým projevem dav. A tenhle talent v něm objevila armáda, která si dobře uvědomuje, že Německo balancuje na ostří nože. Že může stejně tak dobře padnout nalevo i napravo. A že je třeba využít každé možnosti k tomu, aby znovu jako Fénix povstalo z popela k árijské čistotě a velikosti. Scenáristu a debutujícího režiséra v jedné osobě Meyjese inspiroval k Maxovi výrok Hitlerova přítele Alberta Speera: "Chcete-li porozumět Hitlerovi, musíte si uvědomit, že původně byl umělcem." Meyjese zaujala představa, že dějiny lidstva mohly být úplně jiné, kdyby se bylo ambicióznímu Hitlerovi podařilo prosadit se na uměleckém poli. Že jeden z největších masových vrahů se v prvopočátcích své "kariéry" mohl stejně tak dobře stát umělcem jako politikem. A že k rozhodnutí věnovat se výhradně politice jej přivedlo zklamání, které zažil jako nepochopený, neuznaný malíř. Meyes o tom říká: "Koneckonců, kořeny fašismu jsou vždy stejné: strach, zlost, závist a frustrace." K mimořádně působivému vyznění filmu přispívají i vynikající výkony obou protagonistů snímku: Johna Cusacka v roli Maxe Rothmana a Noaha Taylora jako Hitlera.

    Žánry:DramaVálečnýRetro
    5
  • Brothers of the Head
    Brothers of the Head (2005)
    FilmRole: Zak's Mum / Rita Bedderwick
    „Hraný film, který chce vypadat jako dokumentární“ – tak sami tvůrci charakterizují svůj celovečerní snímek o siamských dvojčatech, bratrech Howeových. Tvůrci vyšli z románu Briana Aldisse, jenž vylíčil nešťastný osud Toma a Barryho, kteří se narodili v roce 1956 a zemřeli na konci 70. let. Dětství strávené v domě na samotě, pak ve věku osmnácti let šok v podobě vstupu do světa rockové hudby (jako hvězdné duo skupiny Bang Bang) a divokých klubů, kde se šňupe kokain a pěstuje volná láska – to jsou vedle mnohých jiných uzlové body příběhu, který lze chápat jako vyhroceně expresivní podobenství o zneužité a zničené nevinnosti. Na plátně se mísí nápadná stylizace s postupy napodobujícími chladně věcný záznam, přičemž výsledkem je tvar, jímž autoři chtějí fascinovat a také podnítit „úvahy o mravní zodpovědnosti filmařů“.
    Žánry:DramaHudební
    62%
    „Hraný film, který chce vypadat jako dokumentární“ – tak sami tvůrci charakterizují svůj celovečerní snímek o siamských dvojčatech, bratrech Howeových. Tvůrci vyšli z románu Briana Aldisse, jenž vylíčil nešťastný osud Toma a Barryho, kteří se narodili v roce 1956 a zemřeli na konci 70. let. Dětství strávené v domě na samotě, pak ve věku osmnácti let šok v podobě vstupu do světa rockové hudby (jako hvězdné duo skupiny Bang Bang) a divokých klubů, kde se šňupe kokain a pěstuje volná láska – to jsou vedle mnohých jiných uzlové body příběhu, který lze chápat jako vyhroceně expresivní podobenství o zneužité a zničené nevinnosti. Na plátně se mísí nápadná stylizace s postupy napodobujícími chladně věcný záznam, přičemž výsledkem je tvar, jímž autoři chtějí fascinovat a také podnítit „úvahy o mravní zodpovědnosti filmařů“.
    Žánry:DramaHudební
    6