?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Elisa Méndez: Filmy a seriály

  • Vítáme vás, pane Marshalle
    Vítáme vás, pane Marshalle (1953)
    FilmRole: Doña Raquel

    Španělský celovečerní umělecký film. — Do malého španělského městečka přichází vzrušující zpráva o návštěvě zástupců Marshallova plánu. Obyvatelstvo chystá vzácným hostům slavné uvítání. Konají se dalekosáhlé a nákladné přípravy. Každý sní o tom, co od Američanů dostane. Konečně nadejde velký den. Ale americká auta jen rychle projedou špalírem jásajících měšťáků a zmizí. A tak na velký den zůstává městečku jen nepříjemná vzpomínka v podobě dluhu za náklady na vítací slavnost. — V Cannes v r. 1953 na Mezinárodním filmovém festivalu dostal tento film Velkou mezinárodní cenu za film dobré pohody a zvláště byl oceněn hodnotný scénář, který napsal přední španělský režisér J. A. Bardem. (FILMOVÝ PŘEHLED 45 / 1956)

    Žánry:KomedieSatira
    73%

    Španělský celovečerní umělecký film. — Do malého španělského městečka přichází vzrušující zpráva o návštěvě zástupců Marshallova plánu. Obyvatelstvo chystá vzácným hostům slavné uvítání. Konají se dalekosáhlé a nákladné přípravy. Každý sní o tom, co od Američanů dostane. Konečně nadejde velký den. Ale americká auta jen rychle projedou špalírem jásajících měšťáků a zmizí. A tak na velký den zůstává městečku jen nepříjemná vzpomínka v podobě dluhu za náklady na vítací slavnost. — V Cannes v r. 1953 na Mezinárodním filmovém festivalu dostal tento film Velkou mezinárodní cenu za film dobré pohody a zvláště byl oceněn hodnotný scénář, který napsal přední španělský režisér J. A. Bardem. (FILMOVÝ PŘEHLED 45 / 1956)

    Žánry:KomedieSatira
    1
  • Smrt cyklisty
    Smrt cyklisty (1955)
    FilmRole: Jacinta
    Celovečerní psychologické drama natočené v italsko — španělské koprodukci vynikajícím pokrokovým španělským režisérem Bardemem. — María José, manželka dobře situovaného Madriďana, přejela na výletě s milencem Juanem cyklistu. Milenci ujeli, aniž poskytli zraněnému pomoc. V nemocnici cyklista zemřel. O vině Maríe José nebylo jediného svědka, přesto však milenci mají obavy z prozrazení, protože Rafa, umělecký kritik a přítel a zároveň nepřítel každého významně postaveného člověka, vyvolá četnými náhodnými narážkami u Maríe José podezření, že snad něco ví nebo tuší. Maríi José se však podaří dosíci jistoty, že Rafa nemá o její vině nejmenší tušení. Tu však zase její strach ze ztráty společenského postavení, jména a dobrého života začne posilovat Juan, kterého okolnosti přivedly k hlubokému zamyšlení a k pocitu nutnosti přiznání. María José stojí před rozhodnutím: buďto její manžel, s nímž odletí na dalekou obchodní cestu, a tedy dosavadní způsob jejího života zůstane zachován; anebo Juan, který se chce udat, a tedy strhnout i ji do propasti — to znamená ztrátu všeho. Sobecký charakter Maríe José volí první možnost a María José chladnokrevně zavraždí jediného svědka svého zločinu — Juana. (FILMOVÝ PŘEHLED 44 / 1956)
    Žánry:Drama
    73%
    Celovečerní psychologické drama natočené v italsko — španělské koprodukci vynikajícím pokrokovým španělským režisérem Bardemem. — María José, manželka dobře situovaného Madriďana, přejela na výletě s milencem Juanem cyklistu. Milenci ujeli, aniž poskytli zraněnému pomoc. V nemocnici cyklista zemřel. O vině Maríe José nebylo jediného svědka, přesto však milenci mají obavy z prozrazení, protože Rafa, umělecký kritik a přítel a zároveň nepřítel každého významně postaveného člověka, vyvolá četnými náhodnými narážkami u Maríe José podezření, že snad něco ví nebo tuší. Maríi José se však podaří dosíci jistoty, že Rafa nemá o její vině nejmenší tušení. Tu však zase její strach ze ztráty společenského postavení, jména a dobrého života začne posilovat Juan, kterého okolnosti přivedly k hlubokému zamyšlení a k pocitu nutnosti přiznání. María José stojí před rozhodnutím: buďto její manžel, s nímž odletí na dalekou obchodní cestu, a tedy dosavadní způsob jejího života zůstane zachován; anebo Juan, který se chce udat, a tedy strhnout i ji do propasti — to znamená ztrátu všeho. Sobecký charakter Maríe José volí první možnost a María José chladnokrevně zavraždí jediného svědka svého zločinu — Juana. (FILMOVÝ PŘEHLED 44 / 1956)
    Žánry:Drama
    2
  • 3
  • 4