?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Michal Cuc: Filmy a seriály

  • Hurvínkův rok
    Hurvínkův rok (2004)
    Seriál
    • VOYO
    70%
    1
  • Golet v údolí
    Golet v údolí (1995)
    Film
    Podle povídek Ivana Olbrachta Zázrak s Julčou a Událost v mikve z knihy Golet v údolí. Vyprávění o všedních starostech příslušníků komunity chasidských Židů na předválečné Podkarpatské Rusi, prodchnuté laskavým humorem a vlídnou ironií. Film byl oceněn Českým lvem za rok 1995 za nejlepší kameru a hudbu. V témže roce dostal hlavní cenu Zlatého ledňáčka na Finále Plzeň 1996.
    Žánry:DramaKomedie
    67%
    Podle povídek Ivana Olbrachta Zázrak s Julčou a Událost v mikve z knihy Golet v údolí. Vyprávění o všedních starostech příslušníků komunity chasidských Židů na předválečné Podkarpatské Rusi, prodchnuté laskavým humorem a vlídnou ironií. Film byl oceněn Českým lvem za rok 1995 za nejlepší kameru a hudbu. V témže roce dostal hlavní cenu Zlatého ledňáčka na Finále Plzeň 1996.
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • 3
  • 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem
    3 plus 1 s Miroslavem Donutilem (2004)
    Seriál
    • iVysílání
    62%
    4
  • Císař a tambor
    Císař a tambor (1998)
    Film
    59%
    5
  • Bella Mia
    Bella Mia (2013)
    Film
    • VOYO

    Stádo krav z menšího statku je kvůli podezření na BSE (Nemoc šílených krav) odsouzeno k utracení. Zvířata nakládané do vozů, ale vycítí blížící se hrozbu, vzbouří se a pokusí se utéct. Lidé na ně začnou pořádat hon, ale stádo pod vedením krávy Bely se ukáže být v mnoha ohledech inteligentní a prozíravé a řadu nástrah prokouknou, zneškodní, nebo prostě jim uniknou. Vzájemným soubojem o to, kdo s koho, se na obou stranách vyčerpávají síly i stoupá agresivita. Právě člověk se uchýlí k brutálnímu, nízkému a na nic se neohlížejícímu vybíjení, které už má pramálo společného s původní veterinární prevencí. Na straně druhé se však najdou i lidé opačného smýšlení, kteří mají pro krávy na útěku pochopení, sympatizují s nimi a snaží se jim pomoci. Jde totiž více o souboj člověka s narušenou konvencí řádu, než o jakékoli přímé ohoržení života člověka zvířetem či jiných zvířat. Hrdinky touží jen po jediném, po svobodném životě v přírodě, v níž jsou ale náhle nuceny se také učit žít a přežít. V přírodě, kde je nikdo nenakrmí, nepodojí, nenadopuje léky, přírodě, jíž se sami musejí přizpůsobit. Poznávají, co je to hlad, zima, strádání i bolest. Přebírají lidské rysy a nastavují nám lidem zrcadlo, kam je a není možné zajít v zahrávání si s přírodou. S postupujícím časem v nerovném souboji však zůstává jen hlavní hrdinka, vůdčí kráva Bela, která je postavena před závažné rozhodnutí volby – zachránit si holý život či za velkého rizika pokusit se zachránit vlastního potomka. Obětuje se, morálně vítězí nad námi všemi, ale je jen a jen na přírodě, zda ji nechá težce zraněnou přežít.

    Tento baladicky laděný příběh s mimořádným emocionálním nábojem a morálním apelem určitě zaujme nejen svým prostým sdělením, že lidé nejsou tady proto, aby se stali krutými pány tvorstva, ale proto, aby se naučili žít v souladu s přírodou a nikomu neubírali právo na svobodu a vlastní život. (oficiální text distributora)

    Žánry:Drama
    47%

    Stádo krav z menšího statku je kvůli podezření na BSE (Nemoc šílených krav) odsouzeno k utracení. Zvířata nakládané do vozů, ale vycítí blížící se hrozbu, vzbouří se a pokusí se utéct. Lidé na ně začnou pořádat hon, ale stádo pod vedením krávy Bely se ukáže být v mnoha ohledech inteligentní a prozíravé a řadu nástrah prokouknou, zneškodní, nebo prostě jim uniknou. Vzájemným soubojem o to, kdo s koho, se na obou stranách vyčerpávají síly i stoupá agresivita. Právě člověk se uchýlí k brutálnímu, nízkému a na nic se neohlížejícímu vybíjení, které už má pramálo společného s původní veterinární prevencí. Na straně druhé se však najdou i lidé opačného smýšlení, kteří mají pro krávy na útěku pochopení, sympatizují s nimi a snaží se jim pomoci. Jde totiž více o souboj člověka s narušenou konvencí řádu, než o jakékoli přímé ohoržení života člověka zvířetem či jiných zvířat. Hrdinky touží jen po jediném, po svobodném životě v přírodě, v níž jsou ale náhle nuceny se také učit žít a přežít. V přírodě, kde je nikdo nenakrmí, nepodojí, nenadopuje léky, přírodě, jíž se sami musejí přizpůsobit. Poznávají, co je to hlad, zima, strádání i bolest. Přebírají lidské rysy a nastavují nám lidem zrcadlo, kam je a není možné zajít v zahrávání si s přírodou. S postupujícím časem v nerovném souboji však zůstává jen hlavní hrdinka, vůdčí kráva Bela, která je postavena před závažné rozhodnutí volby – zachránit si holý život či za velkého rizika pokusit se zachránit vlastního potomka. Obětuje se, morálně vítězí nad námi všemi, ale je jen a jen na přírodě, zda ji nechá težce zraněnou přežít.

    Tento baladicky laděný příběh s mimořádným emocionálním nábojem a morálním apelem určitě zaujme nejen svým prostým sdělením, že lidé nejsou tady proto, aby se stali krutými pány tvorstva, ale proto, aby se naučili žít v souladu s přírodou a nikomu neubírali právo na svobodu a vlastní život. (oficiální text distributora)

    Žánry:Drama
    6
  • Don Gio
    Don Gio (1992)
    Film
    Don Gio - expresivní morální kulturní horor o těch, kteří se smyslem o morbiditu, amorálnost a business oslavují úmrtí a hrají Mozarta tak, aby se obracel v hrobě a tak konečně našli, kde je pohřben. Don Gio konce minulého století je postmoderní opera zpracovaná jako videoklip pro filmové plátno v režii bratrů Cabanů. Je to první český film vytvořený v koprodukci s Českou televizí. V první větší roli (Leporela) uvidíte exhibujícího Jaroslava Duška, elegantní Chantal Poullain (Elvíra), nedávno odvolaného ředitele Národního divadla Daniela Dvořáka v roli ředitele divadla a především v titulní roli Karla Rodena, který se ve filmu ocitá v aréně duchovních vztahů a tělesných styků. Don Gio je film o divadle dnů roku 1991, jehož protagonisty jsou postavy Mozartova Dona Giovanniho. Ačkoli by měly být po 200 letech moudřejší, dopouštějí se stejných chyb, trpí stejnými sebeklamy, namlouvají si vlastní genialitu. Touha po vlastní "osobitosti" vyznívá o to marněji, oč dokonaleji zní původní "stará" Mozartova hudba, napsaná lehkou rukou Fantazie. Podstata je stejná, jen rekvizity se změnily. Film je nádhernou obrazovou mozaikou, vždy však (nepříjemně) aktuální. (Česká televize)
    Žánry:Hudební
    36%
    Don Gio - expresivní morální kulturní horor o těch, kteří se smyslem o morbiditu, amorálnost a business oslavují úmrtí a hrají Mozarta tak, aby se obracel v hrobě a tak konečně našli, kde je pohřben. Don Gio konce minulého století je postmoderní opera zpracovaná jako videoklip pro filmové plátno v režii bratrů Cabanů. Je to první český film vytvořený v koprodukci s Českou televizí. V první větší roli (Leporela) uvidíte exhibujícího Jaroslava Duška, elegantní Chantal Poullain (Elvíra), nedávno odvolaného ředitele Národního divadla Daniela Dvořáka v roli ředitele divadla a především v titulní roli Karla Rodena, který se ve filmu ocitá v aréně duchovních vztahů a tělesných styků. Don Gio je film o divadle dnů roku 1991, jehož protagonisty jsou postavy Mozartova Dona Giovanniho. Ačkoli by měly být po 200 letech moudřejší, dopouštějí se stejných chyb, trpí stejnými sebeklamy, namlouvají si vlastní genialitu. Touha po vlastní "osobitosti" vyznívá o to marněji, oč dokonaleji zní původní "stará" Mozartova hudba, napsaná lehkou rukou Fantazie. Podstata je stejná, jen rekvizity se změnily. Film je nádhernou obrazovou mozaikou, vždy však (nepříjemně) aktuální. (Česká televize)
    Žánry:Hudební
    7