?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Petra Misovic: Filmy a seriály

  • Prachy, zbraně, jedno porno
    Prachy, zbraně, jedno porno (1999)
    Film
    66%
    1
  • Alle Anderen
    Alle Anderen (2009)
    Film
    Gitti a Chris jsou na první pohled nesourodý pár, panuje ale mezi nimi zřetelné porozumění. A i když jejich společná dovolená na Sardinii zavdá nejeden moment k rozchodu, dává režisérka Maren Adeová jasně najevo, proč jsou oba mladí lidé stále spolu. Snímek zvládá stejně dobře momenty společenské trapnosti, partnerské otevřenosti i nepřenositelného porozumění, jaké může proběhnout jen mezi opravdu blízkými lidmi. Hrdiny staví do situací nedospělých naschválů, ale i upřímné touhy po vzájemné blízkosti. Poté, co se pár setká s přinejmenším navenek spokojenější i úspěšnější dvojicí, nejistota graduje a celkové neuspokojení ze života se ještě více promítne do vztahu, který by měl přinášet radost. Tragikomičnost zde není žánrovou volbou, ale odrazem stavu partnerského soužití, které film přibližuje s mimořádnou citlivostí, i když své postavy neváhá ukazovat zcela obnažené. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaRomantický
    Režie:Maren Ade
    65%
    Gitti a Chris jsou na první pohled nesourodý pár, panuje ale mezi nimi zřetelné porozumění. A i když jejich společná dovolená na Sardinii zavdá nejeden moment k rozchodu, dává režisérka Maren Adeová jasně najevo, proč jsou oba mladí lidé stále spolu. Snímek zvládá stejně dobře momenty společenské trapnosti, partnerské otevřenosti i nepřenositelného porozumění, jaké může proběhnout jen mezi opravdu blízkými lidmi. Hrdiny staví do situací nedospělých naschválů, ale i upřímné touhy po vzájemné blízkosti. Poté, co se pár setká s přinejmenším navenek spokojenější i úspěšnější dvojicí, nejistota graduje a celkové neuspokojení ze života se ještě více promítne do vztahu, který by měl přinášet radost. Tragikomičnost zde není žánrovou volbou, ale odrazem stavu partnerského soužití, které film přibližuje s mimořádnou citlivostí, i když své postavy neváhá ukazovat zcela obnažené. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaRomantický
    Režie:Maren Ade
    2
  • 3
  • Madonnen
    Madonnen (2007)
    Film
    Rita, hledaná v Německu policií pro krádež a jiné delikty, uteče i se svým malým dítětem do Belgie. Tam se snaží najít svého biologického otce, kterého nikdy neviděla. Ten má ale ženu a děti. Rita je zatčena belgickou policií a dopravena zpátky do Německa, kde si má odsedět svůj trest. Její čtyři další děti žijí zatím u její matky Isabelly. Po propuštění z vězení chce Rita své děti zpátky, i když s tím její matka nesouhlasí. S pomocí Marca, amerického vojáka sloužícího v Německu, se Rita pokusí vést něco jako normální rodinný život. Příliš brzy se však vrátí ke svému původnímu způsobu existence. Být matkou automaticky neznamená být dobrou matkou… Film s novou německou hvězdou Sandrou Hüllerovou v hlavní roli je chladnou a nemilosrdnou studií života takové ženy.
    Žánry:Drama
    61%
    Rita, hledaná v Německu policií pro krádež a jiné delikty, uteče i se svým malým dítětem do Belgie. Tam se snaží najít svého biologického otce, kterého nikdy neviděla. Ten má ale ženu a děti. Rita je zatčena belgickou policií a dopravena zpátky do Německa, kde si má odsedět svůj trest. Její čtyři další děti žijí zatím u její matky Isabelly. Po propuštění z vězení chce Rita své děti zpátky, i když s tím její matka nesouhlasí. S pomocí Marca, amerického vojáka sloužícího v Německu, se Rita pokusí vést něco jako normální rodinný život. Příliš brzy se však vrátí ke svému původnímu způsobu existence. Být matkou automaticky neznamená být dobrou matkou… Film s novou německou hvězdou Sandrou Hüllerovou v hlavní roli je chladnou a nemilosrdnou studií života takové ženy.
    Žánry:Drama
    4
  • Léto '04
    Léto '04 (2006)
    Film
    Život čtyřicetileté Miriam vypadá naprosto ideálně. Je krásná a sebejistá. Idylické letní sídlo u moře jako by symbolizovalo její bezproblémový vztah s partnerem Andrém a jejich patnáctiletým synem Nilsem. Nils ovšem pozve na prázdniny svou dvanáctiletou přítelkyni Livii a Miriam je najednou proti své vůli zatažena do války s touto předčasně sexuálně vyspělou dívkou. Během tohoto zápasu v sobě Miriam odhalí netušené zdroje žárlivosti, hořkosti a pochybností o sobě samé. Příběh prochází jedním nečekaným zvratem za druhým a napětí neustále narůstá. Krohmerův druhý celovečerní film byl označen za směs lehkého stylu Erica Rohmera a znepokojivého způsobu vyprávění typického pro Michaela Hanekeho. Provokativní snímek, který osloví mnohé diváky, zejména ženy.
    Žánry:Drama
    59%
    Život čtyřicetileté Miriam vypadá naprosto ideálně. Je krásná a sebejistá. Idylické letní sídlo u moře jako by symbolizovalo její bezproblémový vztah s partnerem Andrém a jejich patnáctiletým synem Nilsem. Nils ovšem pozve na prázdniny svou dvanáctiletou přítelkyni Livii a Miriam je najednou proti své vůli zatažena do války s touto předčasně sexuálně vyspělou dívkou. Během tohoto zápasu v sobě Miriam odhalí netušené zdroje žárlivosti, hořkosti a pochybností o sobě samé. Příběh prochází jedním nečekaným zvratem za druhým a napětí neustále narůstá. Krohmerův druhý celovečerní film byl označen za směs lehkého stylu Erica Rohmera a znepokojivého způsobu vyprávění typického pro Michaela Hanekeho. Provokativní snímek, který osloví mnohé diváky, zejména ženy.
    Žánry:Drama
    5