?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Fritz Mikesch: Filmy a seriály

  • Virgin Machine
    Virgin Machine (1988)
    FilmRole: Man in the Backyard

    Virgin machine můžeme popsat jako post-feministický lesbický coming-outový příběh ženy, která opustí Německo, aby našla sama sebe. Dorothee je začínající spisovatelkou a novinářkou a doufá, že v San Francisku nalezne svou dávno ztracenou matku a zapomene na milostné útrapy, které prožila. Během hledání se seznámí s mužským imitátorem Ramonem, maďarskou bohémkou Domique a Susie Sexpert, která ji zavede do striptýzového baru pro ženy. Hledání se pro Dorothee stává dobrodružnou výpravou, na jejímž konci objevuje svou pravou sexualitu a ztrácí některé iluze. „Jestliže sexuální politika filmu spojuje Treut s Fassbinderem, připomíná Hořké slzy Petry von Kantové, ale bez pocitů úzkosti a bez melodramatu, černobílá podoba jejich filmů nás přenese do zlatých časů německé kinematografie – do expresionismu dvacátých let.“ John Harkness, NOW (Toronto)

    51%

    Virgin machine můžeme popsat jako post-feministický lesbický coming-outový příběh ženy, která opustí Německo, aby našla sama sebe. Dorothee je začínající spisovatelkou a novinářkou a doufá, že v San Francisku nalezne svou dávno ztracenou matku a zapomene na milostné útrapy, které prožila. Během hledání se seznámí s mužským imitátorem Ramonem, maďarskou bohémkou Domique a Susie Sexpert, která ji zavede do striptýzového baru pro ženy. Hledání se pro Dorothee stává dobrodružnou výpravou, na jejímž konci objevuje svou pravou sexualitu a ztrácí některé iluze. „Jestliže sexuální politika filmu spojuje Treut s Fassbinderem, připomíná Hořké slzy Petry von Kantové, ale bez pocitů úzkosti a bez melodramatu, černobílá podoba jejich filmů nás přenese do zlatých časů německé kinematografie – do expresionismu dvacátých let.“ John Harkness, NOW (Toronto)

    1