?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Wim Mertens: Filmy a seriály

  • Mezi dvěma ohni
    Mezi dvěma ohni (1995)
    Film
    Život na moři není procházkou růžovou zahradou, od každého si vybere svou daň. Nikos, nemluvný, samotářský, osudem otřískaný námořník o tom ví své. I jeho semlela ta stále stejná ubíjející macha námořnického života, života bez minulosti, bez budoucnosti. Už dávno jej drží nad vodou jen pravidelná každodenní dávka opia. A možná ještě knížky, které nikdy nepřestal mít rád. Ty mu snad pomůžou i přežít těch pár dní v hongkongském přístavu, ve kterém teď čekají na to, až - a jestli vůbec - je zkrachovalá lodní společnost, které tahle kocábka patří, vyplatí. Nikos nemá nejmenší chuť hledat rozptýlení v přístavu, a už vůbec se nechce bavit s tou malou Číňankou, která jim chodí na loď uklízet. Jenomže v té desetileté holčičce je něco, čemu se nelze ubránit. Upřímnost, čistota, prostota. A v Nikosovi přece jen ještě neodumřel všechen lidský cit... Citlivě, střídmě natočený komorní příběh zvláštního, krátkého přátelství dvou osamělých bytostí, přátelství, které je oba svým způsobem obohatí, stojí a padá se skvělými výkony obou protagonistů. Kvality původem irského herce Stephena Reae dávno prověřil čas, mimořádně působivý je ale i výkon jedenáctileté Ling Chuové, dcery čínsko-vietnamských přistěhovalců, pro kterou byl tento film první - a zatím jedinou - zkušeností před kamerou. Na MFF v Cannes získal film v roce 1995 Cenu Ekumenické poroty, o rok později byl oceněn i na MFF v Bruselu.
    Žánry:Drama
    73%
    Život na moři není procházkou růžovou zahradou, od každého si vybere svou daň. Nikos, nemluvný, samotářský, osudem otřískaný námořník o tom ví své. I jeho semlela ta stále stejná ubíjející macha námořnického života, života bez minulosti, bez budoucnosti. Už dávno jej drží nad vodou jen pravidelná každodenní dávka opia. A možná ještě knížky, které nikdy nepřestal mít rád. Ty mu snad pomůžou i přežít těch pár dní v hongkongském přístavu, ve kterém teď čekají na to, až - a jestli vůbec - je zkrachovalá lodní společnost, které tahle kocábka patří, vyplatí. Nikos nemá nejmenší chuť hledat rozptýlení v přístavu, a už vůbec se nechce bavit s tou malou Číňankou, která jim chodí na loď uklízet. Jenomže v té desetileté holčičce je něco, čemu se nelze ubránit. Upřímnost, čistota, prostota. A v Nikosovi přece jen ještě neodumřel všechen lidský cit... Citlivě, střídmě natočený komorní příběh zvláštního, krátkého přátelství dvou osamělých bytostí, přátelství, které je oba svým způsobem obohatí, stojí a padá se skvělými výkony obou protagonistů. Kvality původem irského herce Stephena Reae dávno prověřil čas, mimořádně působivý je ale i výkon jedenáctileté Ling Chuové, dcery čínsko-vietnamských přistěhovalců, pro kterou byl tento film první - a zatím jedinou - zkušeností před kamerou. Na MFF v Cannes získal film v roce 1995 Cenu Ekumenické poroty, o rok později byl oceněn i na MFF v Bruselu.
    Žánry:Drama
    1
  • Belly of an Architect, The
    Belly of an Architect, The (1987)
    Film

    Rafinované dielo britského výtvarníka a filmového režiséra Petera Greenawaya, plné vizuálnych symbolov a vtipných postrehov o povahe umenia a medziľudských vzťahov.
    Svetovo uznávaný americký architekt Stourley Kracklite prichádza so svojou manželkou do Talianska, aby v Ríme pripravil veľkú výstavu venovanú francúzkemu neoklasicistickému architektovi Etiennovi-Louis Bouléemu. Boulée sa preslávil veľkolepými projektmi, využívajúcimi majestátne geometrické tvary a hru svetla. Získal však aj povesť architekta, ktorý väčšinu svojich plánov nebol schopný nikdy realizovať, a preto upadol na takmer dve storočia do zabudnutia. V 20. storočí opäť inšpiroval modernú architektúru, ale aj projekty Benita Mussolliniho a Hitlerovho dvorného architekta Alberta Speera. Kracklite má ambíciu vrátiť Bouléeho dielo do panteónu dejín architektúry. Počas deviatich mesiacov príprav veľkolepej výstavy však musí čeliť nielen tvorivým problémom a intrigám talianskych kolegov, ale aj manželskej kríze a stupňujúcim sa bolestiam brucha. Zatiaľ čo jeho tehotná manželka nadviaže milenecký vzťah s Krackliteovým najväčším rivalom, americký architekt sa stáva posadnutný Bouléeho oblými tvarmi, pripomínajúcimi jeho vlastné rastúce brucho. Upodozrieva manželku, že ho pomaly zabíja malými dávkami jedu podobne ako to robila cisárovi Augustovi jeho žena Lívia.
    Film britského výtvarníka a filmového režiséra Petera Greenewaya je rafinovaným dielom, plným vizuálnych symbolov, ale aj vtipných postrehov o povahe umenia a medziľudských vzťahov.

    Žánry:Drama
    70%

    Rafinované dielo britského výtvarníka a filmového režiséra Petera Greenawaya, plné vizuálnych symbolov a vtipných postrehov o povahe umenia a medziľudských vzťahov.
    Svetovo uznávaný americký architekt Stourley Kracklite prichádza so svojou manželkou do Talianska, aby v Ríme pripravil veľkú výstavu venovanú francúzkemu neoklasicistickému architektovi Etiennovi-Louis Bouléemu. Boulée sa preslávil veľkolepými projektmi, využívajúcimi majestátne geometrické tvary a hru svetla. Získal však aj povesť architekta, ktorý väčšinu svojich plánov nebol schopný nikdy realizovať, a preto upadol na takmer dve storočia do zabudnutia. V 20. storočí opäť inšpiroval modernú architektúru, ale aj projekty Benita Mussolliniho a Hitlerovho dvorného architekta Alberta Speera. Kracklite má ambíciu vrátiť Bouléeho dielo do panteónu dejín architektúry. Počas deviatich mesiacov príprav veľkolepej výstavy však musí čeliť nielen tvorivým problémom a intrigám talianskych kolegov, ale aj manželskej kríze a stupňujúcim sa bolestiam brucha. Zatiaľ čo jeho tehotná manželka nadviaže milenecký vzťah s Krackliteovým najväčším rivalom, americký architekt sa stáva posadnutný Bouléeho oblými tvarmi, pripomínajúcimi jeho vlastné rastúce brucho. Upodozrieva manželku, že ho pomaly zabíja malými dávkami jedu podobne ako to robila cisárovi Augustovi jeho žena Lívia.
    Film britského výtvarníka a filmového režiséra Petera Greenewaya je rafinovaným dielom, plným vizuálnych symbolov, ale aj vtipných postrehov o povahe umenia a medziľudských vzťahov.

    Žánry:Drama
    2
  • 3