?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Marion McCormack: Filmy a seriály

  • Hnízdečko
    Hnízdečko (2020)
    Seriál
    Emily má manžela s lukrativním zaměstnáním, bydlí v proskleném domě na pobřeží a pracuje na místní univerzitě. Jediné, co mít nemůže, je dítě. Osmnáctiletá Kaya, která vyrostla na opačné straně Glasgow, má úplně jiné problémy, včetně toho, jak se uživit. Jejich náhodné setkání při dopravní nehodě začne brzy vnímat jako šanci pro obě. Když se nabídne, že by Emily posloužila jako náhradní matka a porodila jejího potomka, rozbíhá se sled morálních dilemat i nečekaně nebezpečných situací. Psychologický thriller o hlubokých třídních rozdílech ve Velké Británii, který nikdy divákovi nenutí jeden názor na věc, si během lockdownu pustilo na BBC přes milion lidí a během půl roku ho vidělo kolem osmi milionů dalších diváků. Jeho autorka Nicole Taylor oceněná britskou cenou BAFTA za minisérii Three Girls reprezentuje jeden z mladých scenáristických hlasů, který se nebojí tvrdě jít přímo do témat rozdělujících Británii na dva tábory. (Serial Killer)
    Žánry:Thriller
    72%
    Emily má manžela s lukrativním zaměstnáním, bydlí v proskleném domě na pobřeží a pracuje na místní univerzitě. Jediné, co mít nemůže, je dítě. Osmnáctiletá Kaya, která vyrostla na opačné straně Glasgow, má úplně jiné problémy, včetně toho, jak se uživit. Jejich náhodné setkání při dopravní nehodě začne brzy vnímat jako šanci pro obě. Když se nabídne, že by Emily posloužila jako náhradní matka a porodila jejího potomka, rozbíhá se sled morálních dilemat i nečekaně nebezpečných situací. Psychologický thriller o hlubokých třídních rozdílech ve Velké Británii, který nikdy divákovi nenutí jeden názor na věc, si během lockdownu pustilo na BBC přes milion lidí a během půl roku ho vidělo kolem osmi milionů dalších diváků. Jeho autorka Nicole Taylor oceněná britskou cenou BAFTA za minisérii Three Girls reprezentuje jeden z mladých scenáristických hlasů, který se nebojí tvrdě jít přímo do témat rozdělujících Británii na dva tábory. (Serial Killer)
    Žánry:Thriller
    1
  • Aberdeen
    Aberdeen (2000)
    Film

    Ústředními postavami této norské road-movie jsou mladá právnička Kaisa a její věčně opilý otec Tomas. Kaisa je snad až příliš morální žena, která již se svými rodiči dávno nebydlí a daří se jí na svou rodinku příliš nemyslet. A tak ji poněkud překvapí naléhavá prosba matky Heleny, která Kaisu žádá, aby jí pomohla přimět Tomase podrobit se v Aberdeenu dalšímu protialkoholickému léčení. Pro Kaisu je setkání s otcem spíše povinností než radostným shledáním. Bohužel problémy, které na ni čekají převýší i ta nejhorší očekávání.

    Příběh sleduje proměnu Kaisy i Tomase, jakožto i proměnu jejich vzájemného vztahu při rychlém sledu událostí, které se udají po cestě z Londýna do Skotska. ABERDEEN byl s úspěchem uveden jako zahajovací film na MFF Karlovy Vary 2000.

    Žánry:DramaRoad Movie
    69%

    Ústředními postavami této norské road-movie jsou mladá právnička Kaisa a její věčně opilý otec Tomas. Kaisa je snad až příliš morální žena, která již se svými rodiči dávno nebydlí a daří se jí na svou rodinku příliš nemyslet. A tak ji poněkud překvapí naléhavá prosba matky Heleny, která Kaisu žádá, aby jí pomohla přimět Tomase podrobit se v Aberdeenu dalšímu protialkoholickému léčení. Pro Kaisu je setkání s otcem spíše povinností než radostným shledáním. Bohužel problémy, které na ni čekají převýší i ta nejhorší očekávání.

    Příběh sleduje proměnu Kaisy i Tomase, jakožto i proměnu jejich vzájemného vztahu při rychlém sledu událostí, které se udají po cestě z Londýna do Skotska. ABERDEEN byl s úspěchem uveden jako zahajovací film na MFF Karlovy Vary 2000.

    Žánry:DramaRoad Movie
    2
  • Královna Alžběta: Zlatý věk
    Královna Alžběta: Zlatý věk (2007)
    Film
    • iTunes

    Postavila se nejmocnější armádě světa.Unikla pokusu o atentát. Kvůli vyššímu zájmu obětovala svou lásku a nechala popravit svou příbuznou. Jmenovala se Alžběta a především díky ní se Británie může chlubit přívlastkem Velká. Historické drama Královna Alžběta: Zlatý věk je pokračováním devět let starého snímku Královna Alžběta, nominovaného na sedm Oscarů, který jako první upozornil na nesporný talent herečky Cate Blanchett.

    Zatímco první díl pojednával o nástupu mladičké Alžběty na anglický trůn, Zlatý věk líčí vrcholné období její vlády v druhé polovině šestnáctého století. Protestantská královna je trnem v oku převážně katolické Evropě v čele se španělským králem Filipem II., toho času nejmocnějším světovým panovníkem. Bezpečně se navíc nemůže cítit ani v domovské Anglii, kde jí klidu nedopřávají intrikující katolíci, mocně podporovaní skotskou královnou Marií Stuartovnou (Samantha Morton). Aby toho nebylo málo, její rádcové v čele se Sirem Francisem Walsinghamem (Geoffrey Rush) jí neustále připomínají otázku jejího nástupnictví, kterou by jako nezadaná "Panenská" královna měla nutně řešit.

    Škoda, že všechny urozené potenciální uchazeče o její ruku strčí hravě do kapsy okouzlující mořeplavec Walter Raleigh (Clive Owen), s nímž je ale jakýkoli oficiální vztah naprosto nemyslitelný. Stahující se mračna nad královninou hlavou vyústí v sérii událostí, na jejichž konci se bude muset postavit do čela svých vojsk, aby bojovala o bytí a nebytí svobodné Anglie proti mnohem silnějšímu nepříteli v jedné z nejslavnějších námořních bitev naší historie.

    Úspěch Zlatého věku velkou měrou závisel na představitelce hlavní role. Nejenže na sebe musela Cate Blanchett navlékat spoustu neforemných kostýmů (včetně těžkého brnění), ale navíc v nich musela předvést celou škálu poloh, pyšnou suverénní vládkyní počínaje a zhrzenou pomstychtivou slaboškou konče.

    Paradoxní je, že se Cate zpočátku nechtěla k roli, která nastartovala její kariéru, vůbec vracet. "Nechtěla jsem podruhé vstoupit do téže řeky, jenže mezitím jsem se toho naučila o herectví dost na to, abych pochopila, že hrát tutéž postavu nemusí nutně znamenat hrát ji stejně," říká herečka. I když film stojí na hereckých výkonech (a může se pochlubit dvěma držiteli Oscara a dvěma herci na tuto cenu nominovanými), nelze opomenout ani vizuální stránku, která vrcholí ohromující námořní bitvou se španělskou Armadou.

    65%

    Postavila se nejmocnější armádě světa.Unikla pokusu o atentát. Kvůli vyššímu zájmu obětovala svou lásku a nechala popravit svou příbuznou. Jmenovala se Alžběta a především díky ní se Británie může chlubit přívlastkem Velká. Historické drama Královna Alžběta: Zlatý věk je pokračováním devět let starého snímku Královna Alžběta, nominovaného na sedm Oscarů, který jako první upozornil na nesporný talent herečky Cate Blanchett.

    Zatímco první díl pojednával o nástupu mladičké Alžběty na anglický trůn, Zlatý věk líčí vrcholné období její vlády v druhé polovině šestnáctého století. Protestantská královna je trnem v oku převážně katolické Evropě v čele se španělským králem Filipem II., toho času nejmocnějším světovým panovníkem. Bezpečně se navíc nemůže cítit ani v domovské Anglii, kde jí klidu nedopřávají intrikující katolíci, mocně podporovaní skotskou královnou Marií Stuartovnou (Samantha Morton). Aby toho nebylo málo, její rádcové v čele se Sirem Francisem Walsinghamem (Geoffrey Rush) jí neustále připomínají otázku jejího nástupnictví, kterou by jako nezadaná "Panenská" královna měla nutně řešit.

    Škoda, že všechny urozené potenciální uchazeče o její ruku strčí hravě do kapsy okouzlující mořeplavec Walter Raleigh (Clive Owen), s nímž je ale jakýkoli oficiální vztah naprosto nemyslitelný. Stahující se mračna nad královninou hlavou vyústí v sérii událostí, na jejichž konci se bude muset postavit do čela svých vojsk, aby bojovala o bytí a nebytí svobodné Anglie proti mnohem silnějšímu nepříteli v jedné z nejslavnějších námořních bitev naší historie.

    Úspěch Zlatého věku velkou měrou závisel na představitelce hlavní role. Nejenže na sebe musela Cate Blanchett navlékat spoustu neforemných kostýmů (včetně těžkého brnění), ale navíc v nich musela předvést celou škálu poloh, pyšnou suverénní vládkyní počínaje a zhrzenou pomstychtivou slaboškou konče.

    Paradoxní je, že se Cate zpočátku nechtěla k roli, která nastartovala její kariéru, vůbec vracet. "Nechtěla jsem podruhé vstoupit do téže řeky, jenže mezitím jsem se toho naučila o herectví dost na to, abych pochopila, že hrát tutéž postavu nemusí nutně znamenat hrát ji stejně," říká herečka. I když film stojí na hereckých výkonech (a může se pochlubit dvěma držiteli Oscara a dvěma herci na tuto cenu nominovanými), nelze opomenout ani vizuální stránku, která vrcholí ohromující námořní bitvou se španělskou Armadou.

    3
  • Zpívám jen Sinatru
    Zpívám jen Sinatru (2001)
    Film
    Tony Cocozza zpívá po podřadných nočních klubech a sní o tom, že brzy bude stejně slavný jako jeho idol Frank Sinatra. Při jednom vystoupení se seznámí s gangsterem Connollym a jeho dívkou Dainty a při společné návštěvě kasína podlehne pozlátku světa, jemuž vládnou moc, strach a peníze. Kamarád Billy ho marně varuje před nebezpečím, které hrozí každému, kdo se zaplete s mafií. Tony už sám sebe vidí jako slavnou hvězdu v Las Vegas a pro místo na výsluní je ochoten obětovat všechno. Nebo skoro všechno. Teprve neúspěch v televizním konkurzu, setkání s půvabnou Irenou a stále nehoráznější požadavky Toniho nových přátel mladíka přece jenom vyburcují. Není však příliš pozdě na to, aby unikl z mafiánských sítí?
    50%
    Tony Cocozza zpívá po podřadných nočních klubech a sní o tom, že brzy bude stejně slavný jako jeho idol Frank Sinatra. Při jednom vystoupení se seznámí s gangsterem Connollym a jeho dívkou Dainty a při společné návštěvě kasína podlehne pozlátku světa, jemuž vládnou moc, strach a peníze. Kamarád Billy ho marně varuje před nebezpečím, které hrozí každému, kdo se zaplete s mafií. Tony už sám sebe vidí jako slavnou hvězdu v Las Vegas a pro místo na výsluní je ochoten obětovat všechno. Nebo skoro všechno. Teprve neúspěch v televizním konkurzu, setkání s půvabnou Irenou a stále nehoráznější požadavky Toniho nových přátel mladíka přece jenom vyburcují. Není však příliš pozdě na to, aby unikl z mafiánských sítí?
    4