?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Diego A. Manrique: Filmy a seriály

  • Sexykiller, morirás por ella
    Sexykiller, morirás por ella (2008)
    Film
    Na lékařské fakultě jedné z nejprestižnějších soukromých univerzit v zemi začíná akademický rok. Barbara ale nosí v hlavě jiné myšlenky než studium: má především problém, jak školní rozvrh skloubit se sériovým vražděním. Jako dokonalá oběť módy skrývá za mnoha vrstvami make-upu zlost. Není ochotna si přiznat, že se nikdy nedostane na obálku Cosmopolitanu, a stává se tak příkladem manipulace kultovních lifestylových časopisů s dívčí myslí. Jediný způsob, jak ventilovat frustraci, nachází Barbara v roli kanibalského psychopata. Stejné potěšení, ne-li větší, však objevuje v možnosti svěřit se divákovi. Vyhledává kameru, aby ji učinila svým libidinózním komplicem. A zatímco se „nejbezpečnější univerzita na světě“, jak tvrdí děkan, před jeho zraky mění v řeznictví, nikoho by ani nenapadlo podezírat mlčící jehňátko Barbaru, jejíž jedinou posedlostí jsou, jak se zdá, poslední výstřelky módy. A tak odpovídá sama sobě: „Proč zabíjím? A proč ne? Nejlepší je prevence...“ Brilantní karikatura krvavých hororů a satira na diktát konzumu. [44. MFFKV 2009]
    57%
    Na lékařské fakultě jedné z nejprestižnějších soukromých univerzit v zemi začíná akademický rok. Barbara ale nosí v hlavě jiné myšlenky než studium: má především problém, jak školní rozvrh skloubit se sériovým vražděním. Jako dokonalá oběť módy skrývá za mnoha vrstvami make-upu zlost. Není ochotna si přiznat, že se nikdy nedostane na obálku Cosmopolitanu, a stává se tak příkladem manipulace kultovních lifestylových časopisů s dívčí myslí. Jediný způsob, jak ventilovat frustraci, nachází Barbara v roli kanibalského psychopata. Stejné potěšení, ne-li větší, však objevuje v možnosti svěřit se divákovi. Vyhledává kameru, aby ji učinila svým libidinózním komplicem. A zatímco se „nejbezpečnější univerzita na světě“, jak tvrdí děkan, před jeho zraky mění v řeznictví, nikoho by ani nenapadlo podezírat mlčící jehňátko Barbaru, jejíž jedinou posedlostí jsou, jak se zdá, poslední výstřelky módy. A tak odpovídá sama sobě: „Proč zabíjím? A proč ne? Nejlepší je prevence...“ Brilantní karikatura krvavých hororů a satira na diktát konzumu. [44. MFFKV 2009]
    1