?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Reinhard Mahlberg: Filmy a seriály

  • 1
  • 2
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    3
  • 4
  • Fabrika na oficíry
    Fabrika na oficíry (1989)
    Minisérie
    Únor 1944: nadporučík Karl Krafft přežil bitvu o Stalingrad. Jedna noční můra je za ním, ale další jej čeká, protože je převelen na vojenskou akademii v Bavorsku. Tam se brzy propadá do sporu mezi německou vojenskou tradicí a hnusnou realitou nacistického systému, mezi slušností a korupcí, bezúhonností a vlastní degradací. Krafftův předchůdce, poručík Barkow, přišel o život v průběhu výbušné demonstrace. Vojenský soud vyloučil možnost vraždy, ale major generál Moderson nabízí Krafftovi, aby vedl vlastní vyšetřování – je to nevděčný úkol, který postaví Kraffta proti vojenskému soudu, jeho kolegům i studentům. Jeho vyšetřování odhaluje mnohá problematická tajemství, která se objevují pod dobře uspořádanou slupkou akademie. Nejhorší ze všeho je však zaslepenost jeho kolegů, kteří – ať již omámeni alkoholem, pod vlivem osobních ambicí nebo kvůli ztrátě vlastních morálních hodnot – jsou tvrdě vycvičenými mladými vojáky, kteří chtějí za každou cenu vyhrát již prohranou válku … Když Krafft odhalí vraha, mladého fanatického kadeta, stane se pravda fatální pro lovce i oběť. Mladý muž spáchá sebevraždu a Krafft je popraven po přednesení plamenného projevu, v němž požadoval, aby kadeti i důstojníci otevřeli oči, aby viděli hrůzy, které se dějí kolem nich.
    Žánry:DramaKrimiVálečný
    60%
    Únor 1944: nadporučík Karl Krafft přežil bitvu o Stalingrad. Jedna noční můra je za ním, ale další jej čeká, protože je převelen na vojenskou akademii v Bavorsku. Tam se brzy propadá do sporu mezi německou vojenskou tradicí a hnusnou realitou nacistického systému, mezi slušností a korupcí, bezúhonností a vlastní degradací. Krafftův předchůdce, poručík Barkow, přišel o život v průběhu výbušné demonstrace. Vojenský soud vyloučil možnost vraždy, ale major generál Moderson nabízí Krafftovi, aby vedl vlastní vyšetřování – je to nevděčný úkol, který postaví Kraffta proti vojenskému soudu, jeho kolegům i studentům. Jeho vyšetřování odhaluje mnohá problematická tajemství, která se objevují pod dobře uspořádanou slupkou akademie. Nejhorší ze všeho je však zaslepenost jeho kolegů, kteří – ať již omámeni alkoholem, pod vlivem osobních ambicí nebo kvůli ztrátě vlastních morálních hodnot – jsou tvrdě vycvičenými mladými vojáky, kteří chtějí za každou cenu vyhrát již prohranou válku … Když Krafft odhalí vraha, mladého fanatického kadeta, stane se pravda fatální pro lovce i oběť. Mladý muž spáchá sebevraždu a Krafft je popraven po přednesení plamenného projevu, v němž požadoval, aby kadeti i důstojníci otevřeli oči, aby viděli hrůzy, které se dějí kolem nich.
    Žánry:DramaKrimiVálečný
    5
  • 6
  • Persecuted
    Persecuted (2013)
    Film
    • iTunes
    Pobaví už začátek, ve kterém se dozvíme, že padouchem je senátor, snažící se o náboženskou rovnoprávnost a klaďákem naopak pastor, který se fanaticky drží Bible a nic jiného ho nazajímá. Celé je to tak neuvěřitelně jednostrunné a neohrabané, až je to sranda. Ačkoliv nešlo o drahý film, je solidně natočený a režisér Lusko se poctivě snaží, aby nebyl vizuálně triviální a daří se mu to. Na rozdíl od stupidního scénáře. I herecké výkony jsou lepší, než by si podobná kravina zasloužila. Remar nebo Davison jsou zkušení charakterní herci a dokážou s kamenným ksichtem odříkat i ty nejstupidnější dialogy.
    32%
    Pobaví už začátek, ve kterém se dozvíme, že padouchem je senátor, snažící se o náboženskou rovnoprávnost a klaďákem naopak pastor, který se fanaticky drží Bible a nic jiného ho nazajímá. Celé je to tak neuvěřitelně jednostrunné a neohrabané, až je to sranda. Ačkoliv nešlo o drahý film, je solidně natočený a režisér Lusko se poctivě snaží, aby nebyl vizuálně triviální a daří se mu to. Na rozdíl od stupidního scénáře. I herecké výkony jsou lepší, než by si podobná kravina zasloužila. Remar nebo Davison jsou zkušení charakterní herci a dokážou s kamenným ksichtem odříkat i ty nejstupidnější dialogy.
    7