?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Donna Magnani: Filmy a seriály

  • Quantum Leap
    Quantum Leap (1989)
    Seriál
    Teorie říká, že človek je schopný cestovat v čase jen v době, kdy sám žil. Z ní vychází i Dr. Sam Beckett, který vede elitní skupinu vědců pracujících na přísně tajném projektu zvaném Kvantový skok. Pod hrozbou, že přijde o finanční podporu, Sam předčasně vstoupí do akcelerátoru... a zmizí. Když se probere, ocitne se v minulosti, postižený částečnou amnézií, a v těle, které není jeho. Naštěstí, je schopný navázat kontakt se svou dobou pomocí Ala, pozorovatele projektu, objevujícího se v podobě hologramu, který vidí a slyší pouze Sam. Uvězněný v minulosti, Sam skáče ze života do života a napravuje věci, které by jinak špatně dopadli, vždy doufající, že tentokrát bude jeho další skok skokem domů.
    81%
    Teorie říká, že človek je schopný cestovat v čase jen v době, kdy sám žil. Z ní vychází i Dr. Sam Beckett, který vede elitní skupinu vědců pracujících na přísně tajném projektu zvaném Kvantový skok. Pod hrozbou, že přijde o finanční podporu, Sam předčasně vstoupí do akcelerátoru... a zmizí. Když se probere, ocitne se v minulosti, postižený částečnou amnézií, a v těle, které není jeho. Naštěstí, je schopný navázat kontakt se svou dobou pomocí Ala, pozorovatele projektu, objevujícího se v podobě hologramu, který vidí a slyší pouze Sam. Uvězněný v minulosti, Sam skáče ze života do života a napravuje věci, které by jinak špatně dopadli, vždy doufající, že tentokrát bude jeho další skok skokem domů.
    1
  • Poslední pokušení Krista
    Poslední pokušení Krista (1988)
    FilmRole: Crowd Member (voice)

    Amerického režiséra Martina Scorceseho oslovila kniha natolik, že s nemalými obtížemi prosadil její filmový přepis u společnosti Universal za neuvěřitelně nízkou sumu šest a půl milionů dolarů. Distribuce filmu pak vyvolala nepokoje náboženského rázu a hrozby bombových atentátů na kina. Potíže se projevily nejen v USA, ale i ve světě. Čeští duchovní protestovali proti uvedení snímku v televizi. Poslední pokušení Krista pojednává o duševně rozpolceném člověku, hledajícím životní poslání, což je časté téma Scorseseho hrdinů (Taxikář, Zuřící býk, Alice tu už nebydlí...). Ježíš pochybuje o sobě samém a vzpírá se úkolu, k němuž je předurčen Bohem. Nechce být vyvoleným, a když se rozhodne přece jen naplnit svůj osud, dopustí se řady omylů a chyb. Ani na kříži není bývalý tesař zcela přesvědčen, že zvolil správnou cestu; musí ve snu prožít zbytek života jako obyčejný člověk, aby se s konečnou platností přesvědčil, že je a že chce být Mesiášem. Navíc pochopí, že sebeobětování bude mít smysl, jen pokud bude dobrovolné. Představitel Ježíše Willem Dafoe dokonale vystihl rozporuplnost postavy: jeho tvář se přízemně rozkošnicky usmívá a vzápětí má mystický výraz, bojovné chování se střídá s křehkou, takřka dětskou zranitelností a bezbranností. Z postavy tryská nadpozemská síla a hned ji obcházejí mdloby z vyčerpání. Scorseseho snímek skutečně může provokovat věřící, je však neobyčejně působivým a obohacujícím dílem.

    75%

    Amerického režiséra Martina Scorceseho oslovila kniha natolik, že s nemalými obtížemi prosadil její filmový přepis u společnosti Universal za neuvěřitelně nízkou sumu šest a půl milionů dolarů. Distribuce filmu pak vyvolala nepokoje náboženského rázu a hrozby bombových atentátů na kina. Potíže se projevily nejen v USA, ale i ve světě. Čeští duchovní protestovali proti uvedení snímku v televizi. Poslední pokušení Krista pojednává o duševně rozpolceném člověku, hledajícím životní poslání, což je časté téma Scorseseho hrdinů (Taxikář, Zuřící býk, Alice tu už nebydlí...). Ježíš pochybuje o sobě samém a vzpírá se úkolu, k němuž je předurčen Bohem. Nechce být vyvoleným, a když se rozhodne přece jen naplnit svůj osud, dopustí se řady omylů a chyb. Ani na kříži není bývalý tesař zcela přesvědčen, že zvolil správnou cestu; musí ve snu prožít zbytek života jako obyčejný člověk, aby se s konečnou platností přesvědčil, že je a že chce být Mesiášem. Navíc pochopí, že sebeobětování bude mít smysl, jen pokud bude dobrovolné. Představitel Ježíše Willem Dafoe dokonale vystihl rozporuplnost postavy: jeho tvář se přízemně rozkošnicky usmívá a vzápětí má mystický výraz, bojovné chování se střídá s křehkou, takřka dětskou zranitelností a bezbranností. Z postavy tryská nadpozemská síla a hned ji obcházejí mdloby z vyčerpání. Scorseseho snímek skutečně může provokovat věřící, je však neobyčejně působivým a obohacujícím dílem.

    2
  • 3
  • 4