Sabrina Lloyd: Nejlepší filmy
a seriály

6.3

Sabrina Lloyd: Filmy a seriály

  • Sliders
    Sliders (1995)
    Seriál
    76%
    1
  • Studio sport
    Studio sport (1998)
    Seriál
    Ron Howard s Imagine Entertainment (Apolo 13,) a scenárista a výkonný producent Aaron Sorkin (Pár správných chlapů, Americký prezident) spojili síly při natáčení komediálního seriálu, který diváky zavádí do centra do zmatků v zákulisí kabelové sportovní sítě. DAN RYDELL (Spolek mrtvých básníků) a CASEY McCALL jsou oporou oblíbené sportovní show Studio Sport, která se drží na třetím místě sledovanosti ve vysílání kanálu Continental Sports. Jsou nejlepší kamarádi nejen před kamerou, ale i v soukromí, navzdory tomu, že skoro vždycky a skoro na všechno mají opačný názor. Casey, který se nedávno rozvedl, cítí rostoucí únavu z natáčení reportáží o skvěle placených atletech a jejich nemožném chování na hřišti, kteří přesto vždycky stojí v popředí zájmu médií. Dan si myslí něco jiného a snaží se vytrhnout Caseyho z letargie. Tmelem, který drží jejich přátelství pohromadě, je společná láska ke sportu a radost z toho, že mohou milionům diváků noc co noc přinášet hodinové živé vysílání o nejvýznamnějších sportovních událostech. Spolupracovníci Dana a Caseyho se v zákulisí samozřejmě snaží o to, aby vysílání show šlo jako po másle. Půvabná leč přísná produkční DANA WHITAKEROVÁ se nebojí sdělit svůj názor komukoliv – včetně dvojice, která na pořadu má takové zásluhy – aby jej udržela pohromadě. Mládí a rozpustilost produkční NATALIE ROSENOVÉ kontrastují s jejími zkušenostmi a rozvahou. JEREMY GOODWINOVI se zase splnil sen - pracuje se svými idoly Danem a Caseym. A vedoucí výroby ISSAC JAFFEE (hraje ho dvojnásobný držitel ceny Emmy Robert Guillaume) je zralý chladnokrevný profík, který má u týmu takřka otcovskou autoritu.
    76%
    Ron Howard s Imagine Entertainment (Apolo 13,) a scenárista a výkonný producent Aaron Sorkin (Pár správných chlapů, Americký prezident) spojili síly při natáčení komediálního seriálu, který diváky zavádí do centra do zmatků v zákulisí kabelové sportovní sítě. DAN RYDELL (Spolek mrtvých básníků) a CASEY McCALL jsou oporou oblíbené sportovní show Studio Sport, která se drží na třetím místě sledovanosti ve vysílání kanálu Continental Sports. Jsou nejlepší kamarádi nejen před kamerou, ale i v soukromí, navzdory tomu, že skoro vždycky a skoro na všechno mají opačný názor. Casey, který se nedávno rozvedl, cítí rostoucí únavu z natáčení reportáží o skvěle placených atletech a jejich nemožném chování na hřišti, kteří přesto vždycky stojí v popředí zájmu médií. Dan si myslí něco jiného a snaží se vytrhnout Caseyho z letargie. Tmelem, který drží jejich přátelství pohromadě, je společná láska ke sportu a radost z toho, že mohou milionům diváků noc co noc přinášet hodinové živé vysílání o nejvýznamnějších sportovních událostech. Spolupracovníci Dana a Caseyho se v zákulisí samozřejmě snaží o to, aby vysílání show šlo jako po másle. Půvabná leč přísná produkční DANA WHITAKEROVÁ se nebojí sdělit svůj názor komukoliv – včetně dvojice, která na pořadu má takové zásluhy – aby jej udržela pohromadě. Mládí a rozpustilost produkční NATALIE ROSENOVÉ kontrastují s jejími zkušenostmi a rozvahou. JEREMY GOODWINOVI se zase splnil sen - pracuje se svými idoly Danem a Caseym. A vedoucí výroby ISSAC JAFFEE (hraje ho dvojnásobný držitel ceny Emmy Robert Guillaume) je zralý chladnokrevný profík, který má u týmu takřka otcovskou autoritu.
    2
  • Ed
    Ed (2000)
    Seriál
    70%
    3
  • 4
  • Melinda a Melinda
    Melinda a Melinda (2004)
    Film
    Zápletka ve filmu MELINDA A MELINDA se objeví v úvodní filmové scéně, ve které si jednoho deštivého večera čtyři sofistikovaní Newyorčané dopřávají večeři v restauraci. Anekdota vyprovokuje diskusi mezi spisovateli Maxem (Larry Pine) a Sy (Wallace Shawnová) o dvojí povaze lidského dramatu, symbolizovaného komedií/tragédií. Nakonec se rozvinou dva příběhy - komický a dramatický - oba soustředěné kolem trochu záhadné ženy jménem Melinda. Ve filmu defilují všechna obvyklá Allenova témata - křehkost lásky, manželská nevěra, sofistikovaná romance, neschopnost komunikace. Jak ve filmu říká jedna z postav: "Je malomyslný, zoufalý, má sebevražedné sklony. Všechny komické prvky jsou přítomny." "Je to něco, co se mi v mých filmech stává často. Často mohou být vyprávěny komicky nebo dramaticky, a já se většinou přikloním ke komickému pojetí," říká Woody Allen. "Ale někdy můžete příběh vyprávět a přitom ho pojmout oběma způsoby." Podle vlastních slov má scénárista/režisér Woody Allen mnohem víc filmových nápadů než může vůbec natočit. Koncept na MELINDU A MELINDU byl jen jedním z mnoha, o kterých v posledních letech průběžně přemýšlel, ale byl jeden z nejzajímavějších. V tomto filmu jeden z nejslavnějších frežisérů posledních třiceti let zkoumá svůj nejoblíbenější terén - osobní boje s morálkou, identitou, intimitou, žárlivostí a rozmary romantické lásky.
    62%
    Zápletka ve filmu MELINDA A MELINDA se objeví v úvodní filmové scéně, ve které si jednoho deštivého večera čtyři sofistikovaní Newyorčané dopřávají večeři v restauraci. Anekdota vyprovokuje diskusi mezi spisovateli Maxem (Larry Pine) a Sy (Wallace Shawnová) o dvojí povaze lidského dramatu, symbolizovaného komedií/tragédií. Nakonec se rozvinou dva příběhy - komický a dramatický - oba soustředěné kolem trochu záhadné ženy jménem Melinda. Ve filmu defilují všechna obvyklá Allenova témata - křehkost lásky, manželská nevěra, sofistikovaná romance, neschopnost komunikace. Jak ve filmu říká jedna z postav: "Je malomyslný, zoufalý, má sebevražedné sklony. Všechny komické prvky jsou přítomny." "Je to něco, co se mi v mých filmech stává často. Často mohou být vyprávěny komicky nebo dramaticky, a já se většinou přikloním ke komickému pojetí," říká Woody Allen. "Ale někdy můžete příběh vyprávět a přitom ho pojmout oběma způsoby." Podle vlastních slov má scénárista/režisér Woody Allen mnohem víc filmových nápadů než může vůbec natočit. Koncept na MELINDU A MELINDU byl jen jedním z mnoha, o kterých v posledních letech průběžně přemýšlel, ale byl jeden z nejzajímavějších. V tomto filmu jeden z nejslavnějších frežisérů posledních třiceti let zkoumá svůj nejoblíbenější terén - osobní boje s morálkou, identitou, intimitou, žárlivostí a rozmary romantické lásky.
    5
  • 6
  • The Pretty One
    The Pretty One (2013)
    FilmRole: Edith
    • Netflix
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Po autonehodě, kterou ze dvou identických dvojčat Laurel a Audrey přežije jen jedna z nich, se život nejisté a výstřední Laurel změní. Má výpadek paměti a ostatní lidé spolu s jejím vlastním otcem ji začínají považovat za její, "tu hezčí", sestru Audrey. Ráno v den "svého" pohřbu se po probuzení náhle připomene, kým ve skutečnosti je, ale rozhodně se hrát tuto absurdní Maškarádu se svým okolím a postupně tak odhalovat pravdu o samé sobě.
    Žánry:DramaKomedie
    61%
    Po autonehodě, kterou ze dvou identických dvojčat Laurel a Audrey přežije jen jedna z nich, se život nejisté a výstřední Laurel změní. Má výpadek paměti a ostatní lidé spolu s jejím vlastním otcem ji začínají považovat za její, "tu hezčí", sestru Audrey. Ráno v den "svého" pohřbu se po probuzení náhle připomene, kým ve skutečnosti je, ale rozhodně se hrát tuto absurdní Maškarádu se svým okolím a postupně tak odhalovat pravdu o samé sobě.
    Žánry:DramaKomedie
    7
  • Vražedná čísla
    Vražedná čísla (2005)
    Seriál
    • O2 TV
    57%
    8
  • Táta lump
    Táta lump (1993)
    FilmRole: Kelly Charlesová
    Jack Charles má k dokonalosti daleko. Na živobytí si vydělává drobnými krádežemi a podvody, a kromě toho rád a ochotně zapomíná, že je také otcem dvou dětí. Potomkové se ovšem o svá práva hlásí, a to v nejméně vhodnou dobu - Jack má právě v plánu konečně a definitivně zbohatnout a vůbec není nadšen přítomností své dcery Kelly, která utekla z dětského domova a oznámila mu, že hodlá žít s ním. A kdyby jen to. Sdělí mu také, že její bratr Eddie je v podobném zařízení, kde s dětmi zacházejí velmi surově, a donutí otráveného Jacka, aby chlapce unesl. A tak se Jack Charles vydává za svým velkým "kšeftem" - s dvěma dětmi na zadním sedadle a s policií v patách. Jejich putování je velmi dramatické, už proto, že se o tátu lumpa zajímá vedle představitelů zákona i sličná novinářka a obě děti. Jack postupně, tak trochu proti své vůli, propadá jejich kouzlu, důvěru a lásku. Velký a úspěšný podvodník z něj asi nikdy nebude, ale jako táta má své možnosti...
    53%
    Jack Charles má k dokonalosti daleko. Na živobytí si vydělává drobnými krádežemi a podvody, a kromě toho rád a ochotně zapomíná, že je také otcem dvou dětí. Potomkové se ovšem o svá práva hlásí, a to v nejméně vhodnou dobu - Jack má právě v plánu konečně a definitivně zbohatnout a vůbec není nadšen přítomností své dcery Kelly, která utekla z dětského domova a oznámila mu, že hodlá žít s ním. A kdyby jen to. Sdělí mu také, že její bratr Eddie je v podobném zařízení, kde s dětmi zacházejí velmi surově, a donutí otráveného Jacka, aby chlapce unesl. A tak se Jack Charles vydává za svým velkým "kšeftem" - s dvěma dětmi na zadním sedadle a s policií v patách. Jejich putování je velmi dramatické, už proto, že se o tátu lumpa zajímá vedle představitelů zákona i sličná novinářka a obě děti. Jack postupně, tak trochu proti své vůli, propadá jejich kouzlu, důvěru a lásku. Velký a úspěšný podvodník z něj asi nikdy nebude, ale jako táta má své možnosti...
    9
  • 10
  • 11