Margot Lister: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Margot Lister: Filmy a seriály

  • Princ a tanečnice
    Princ a tanečnice (1957)
    FilmRole: Lottie

    I pranepatrné události mohou mít dalekosáhlé důsledky - odehrají-li se v pravý čas a na pravém místě. V roce 1911 byla takovým jazýčkem na vahách evropské rovnováhy (alespoň podle tvůrců naší komedie) malá balkánská zemička jménem Carpathie, vlastnící, bůhví proč, čtvrtou nejlepší armádu v Evropě. Je nasnadě, že její odklon od jednoho bloku a příklon ke druhému by mohl křehkou evropskou rovnováhu pořádně ohrozit. Není tudíž divu, že návštěvě početné carpathské delegace, přijíždějící do Anglie na korunovaci krále Jiřího V., musí být věnována náležitá pozornost, a jejím členům musí být splněno každé přání ještě dříve, než je vysloví. A přeje-li si nejmocnější muž Carpathie, velkovévoda Karel (takto princ regent) strávit noc ve společnosti půvabné muzikálové tanečnice, není o čem přemýšlet. Má to ovšem drobný háček. Neboť tou vyhlídnutou tanečnicí je na britský vkus poněkud příliš svérázná Američanka, které se představa, že by měla posloužit k nezávaznému rozptýlení Jeho královské Jasnosti, vůbec nezamlouvá...
    Snímek, jehož předlohou se stala divadelní hra Terence Rattigana z roku 1953 The Sleeping Prince (česky pod názvem Jeho výsost subreta v roce 1991), svedl na plátno dvě výrazné herecké osobnosti své doby. Laurence Olivier, tehdy již svého druhu ikona britského divadla i filmu, hodlal "oživit" své herectví dotykem s mladou hvězdou, Marilyn Monroe, pro kterou byl "Princ" v jejích třiceti letech již pětadvacátým filmem, doufala prorazit v Evropě. Jejich osobní setkání nebylo ovšem nejšťastnější a vzájemná spolupráce byla poznamenána mnoha konflikty a nedorozuměními. Oliviera dokonce znechutila natolik, že se dalších téměř 13 let vyhýbal filmové režii. Nic z toho se však naštěstí nepřeneslo na filmové plátno. Vzniklo půvabné, nestárnoucí dílko, plné jemného humoru i ironie, jehož oba protagonisté tu dostali další příležitost prokázat celou šíři svého talentu.

    61%

    I pranepatrné události mohou mít dalekosáhlé důsledky - odehrají-li se v pravý čas a na pravém místě. V roce 1911 byla takovým jazýčkem na vahách evropské rovnováhy (alespoň podle tvůrců naší komedie) malá balkánská zemička jménem Carpathie, vlastnící, bůhví proč, čtvrtou nejlepší armádu v Evropě. Je nasnadě, že její odklon od jednoho bloku a příklon ke druhému by mohl křehkou evropskou rovnováhu pořádně ohrozit. Není tudíž divu, že návštěvě početné carpathské delegace, přijíždějící do Anglie na korunovaci krále Jiřího V., musí být věnována náležitá pozornost, a jejím členům musí být splněno každé přání ještě dříve, než je vysloví. A přeje-li si nejmocnější muž Carpathie, velkovévoda Karel (takto princ regent) strávit noc ve společnosti půvabné muzikálové tanečnice, není o čem přemýšlet. Má to ovšem drobný háček. Neboť tou vyhlídnutou tanečnicí je na britský vkus poněkud příliš svérázná Američanka, které se představa, že by měla posloužit k nezávaznému rozptýlení Jeho královské Jasnosti, vůbec nezamlouvá...
    Snímek, jehož předlohou se stala divadelní hra Terence Rattigana z roku 1953 The Sleeping Prince (česky pod názvem Jeho výsost subreta v roce 1991), svedl na plátno dvě výrazné herecké osobnosti své doby. Laurence Olivier, tehdy již svého druhu ikona britského divadla i filmu, hodlal "oživit" své herectví dotykem s mladou hvězdou, Marilyn Monroe, pro kterou byl "Princ" v jejích třiceti letech již pětadvacátým filmem, doufala prorazit v Evropě. Jejich osobní setkání nebylo ovšem nejšťastnější a vzájemná spolupráce byla poznamenána mnoha konflikty a nedorozuměními. Oliviera dokonce znechutila natolik, že se dalších téměř 13 let vyhýbal filmové režii. Nic z toho se však naštěstí nepřeneslo na filmové plátno. Vzniklo půvabné, nestárnoucí dílko, plné jemného humoru i ironie, jehož oba protagonisté tu dostali další příležitost prokázat celou šíři svého talentu.

    1
  • 2
  • 3
  • Tři muži ve člunu
    Tři muži ve člunu (1956)
    Film
    Mají na ty chvíle, strávené v mládí na řece Temži, ty nejkrásnější vzpomínky. Tak proč si ty příjemné zážitky ještě jednou nezopakovat? Zvlášť když by teď každý z nich velice potřeboval někam na pár dní vypadnout, ztratit se z dohledu svých stávajících i budoucích drahých poloviček, případně vdavekchtivých slečen. Dva týdny na vodě daleko od všech starostí všedního dne je to nejlepší, co mohou právě teď podniknout. A tak se toho krásného sobotního odpoledne všichni tři včetně psa Montmorencyho vydávají na cestu, která bude určitě plná té nejkrásnější pohody, klidu a odpočinku. Jenomže záludný osud, jak známo, dokáže občas člověku postavit do cesty ty nejneočekávanější překážky... Jerome Klepka Jerome (1859-1927) je jeden z nejznámějších anglických spisovatelů humoristických románů a povídek. Nejpopulárnější z nich jsou právě veselé příhody tří kamarádů "Tři muži ve člunu" a "Tři muži na toulkách", které vynesly svému autorovi světovou slávu. Půvab knihy je v její bezprostřednosti, v jejím suchém anglickém humoru, odhalujícím lidské slabosti, návyky a zlozvyky, i v tom, jak se podařilo vystihnout atmosféru staré dobré Anglie. Což vše se pokusil přenést na filmové plátno režisér Ken Annakin, jemuž je tato doba i tématika velmi blízká. (Jak dokázal posléze i snímkem Báječní muži na létajících strojích).
    Žánry:Komedie
    50%
    Mají na ty chvíle, strávené v mládí na řece Temži, ty nejkrásnější vzpomínky. Tak proč si ty příjemné zážitky ještě jednou nezopakovat? Zvlášť když by teď každý z nich velice potřeboval někam na pár dní vypadnout, ztratit se z dohledu svých stávajících i budoucích drahých poloviček, případně vdavekchtivých slečen. Dva týdny na vodě daleko od všech starostí všedního dne je to nejlepší, co mohou právě teď podniknout. A tak se toho krásného sobotního odpoledne všichni tři včetně psa Montmorencyho vydávají na cestu, která bude určitě plná té nejkrásnější pohody, klidu a odpočinku. Jenomže záludný osud, jak známo, dokáže občas člověku postavit do cesty ty nejneočekávanější překážky... Jerome Klepka Jerome (1859-1927) je jeden z nejznámějších anglických spisovatelů humoristických románů a povídek. Nejpopulárnější z nich jsou právě veselé příhody tří kamarádů "Tři muži ve člunu" a "Tři muži na toulkách", které vynesly svému autorovi světovou slávu. Půvab knihy je v její bezprostřednosti, v jejím suchém anglickém humoru, odhalujícím lidské slabosti, návyky a zlozvyky, i v tom, jak se podařilo vystihnout atmosféru staré dobré Anglie. Což vše se pokusil přenést na filmové plátno režisér Ken Annakin, jemuž je tato doba i tématika velmi blízká. (Jak dokázal posléze i snímkem Báječní muži na létajících strojích).
    Žánry:Komedie
    4