?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Daniel Lesoeur: Filmy a seriály

  • 1
  • Pád orlů
    Pád orlů (1989)
    Film
    Berlín 1939, Hezká, bohatá a trochu zhýčkaná Lilli má dnes narozeniny a je nejkrásnější ženou na svém plese. Její vířivou krásou jsou uchváceni její dva ctitelé, Petr - důstojník německé armády a Karel - talentovaný hudebník. Do víru tance přijde náhle sdělení, Británie a Francie vyhlásili válku třetí říši! Přes noc se svět Lilliina večírku stane vzdálenou vzpomínkou. Petr a Karel jsou posláni na frontu. Jako většina dětí donucených rychle vyrůst, najde Lilli kostým, za nímž se skryje jako zkušená, svůdná, sexy zpěvačka, kterou muži milují. Za čas ale zjišťuje, že zpívání nepostačí k naplnění jejího života a přihlásí se v nemocnici jako zdravotní sestra. Boje, bombardování a krveprolévání je to, co přináší válka a Lilli je stržena do jejího víru. Právě v ohnisku tohoto hurikánu zjistí, že její hlas může být použit k tomu, aby vyzpíval soucit uprostřed pekla. Dříve, než válka skončí, to budou tři muži, jejichž životy Lilli poznamená.
    Žánry:DramaVálečný
    40%
    Berlín 1939, Hezká, bohatá a trochu zhýčkaná Lilli má dnes narozeniny a je nejkrásnější ženou na svém plese. Její vířivou krásou jsou uchváceni její dva ctitelé, Petr - důstojník německé armády a Karel - talentovaný hudebník. Do víru tance přijde náhle sdělení, Británie a Francie vyhlásili válku třetí říši! Přes noc se svět Lilliina večírku stane vzdálenou vzpomínkou. Petr a Karel jsou posláni na frontu. Jako většina dětí donucených rychle vyrůst, najde Lilli kostým, za nímž se skryje jako zkušená, svůdná, sexy zpěvačka, kterou muži milují. Za čas ale zjišťuje, že zpívání nepostačí k naplnění jejího života a přihlásí se v nemocnici jako zdravotní sestra. Boje, bombardování a krveprolévání je to, co přináší válka a Lilli je stržena do jejího víru. Právě v ohnisku tohoto hurikánu zjistí, že její hlas může být použit k tomu, aby vyzpíval soucit uprostřed pekla. Dříve, než válka skončí, to budou tři muži, jejichž životy Lilli poznamená.
    Žánry:DramaVálečný
    2
  • 3
  • Kanibalský sex
    Kanibalský sex (1980)
    Film

    Na počátku 70. let se Jess Franco usadil ve Francii a pustil se do natáčení pro dvě produkční společnosti - Eurociné a Comptoir Français du Film. Jedním z důvodů Francovy emigrace je smrt jeho fetišistické herečky Soledady Mirandy. Začíná období, kdy může točit až deset filmů ročně, používá řadu pseudonymů a do filmů včleňuje pornografické scény.
    Rok, kdy byl Kanibalský sex realizován, patřil k těm oddechovějším a Franco během něj dokončil „pouze" pět filmů. Zběsilé natáčecí tempo se výrazně podepsalo na jeho dílech. Nespoutaná mezizáběrová skladba a agresivní transfokace, tříštící jednolitost uvnitř scén, vyvolávají horečnatý dojem diletantského surrealismu, vydržovaného ďábelskými atonálními ruchy a minimalistickou kmenovou rytmikou. Rozvíjení děje a psychologie postav jsou utlumeny a do popředí se dostává (s)prosté zaujetí obrazem. Zběsilé zoomy voyeursky osahávají exotickou vegetaci, mužská i ženská ohanbí a Franco nabízí ve skromné míře pro něho jinak spíše vzácné gore efekty, které poskytují krvelačný spektákl vyvržených útrob i konzumovaných genitálií. Pudová živočišnost, schematicky ztělesněná urostlým démonickým Afroameričanem, je nakonec pokořena „kníratým Indiana Jonesem" a bílý muž tak zase jednou ukázal, zač je toho koloniální loket.
    Kanibalský sex reprezentuje typickou ukázku exploatačního filmu tohoto období, počínaje za každou cenu poutavým názvem a vykřičenými propagačními materiály, jejichž vyznění samotné filmové zpodobnění nenaplňuje, a konče bezbřehým zužitkováním exotických lokací, jež mají zprostředkovávat (po)hlavní podívanou. Kanibalský námět zasazený do zemí třetího světa spojuje dílo s dobovým rozmachem filmů jako Kanibalové (Cannibal Holocaust, 1980), avšak exploatační tradice nabízející civilizovanému člověku atraktivní obrazy „jiného" je mnohem starší - ať už mluvíme o formě „shockumentaries" typu Mondo Cane (1962), anebo jejich starších exploatačních odvozenin bujících od konce 20. let, kam spadá například Angkor (1935). Francův snímek je zářnou ukázkou režisérovy eroticko-exotické linie s hororovými motivy, jehož prapočátky se vážou k filmu Paroxismus (1969) a v rozvinuté formě ji pak nalézáme u Vampiros lesbos (1971).

    Jiří Blažek, Letní filmová škola Uherské Hradiště 2014

    32%

    Na počátku 70. let se Jess Franco usadil ve Francii a pustil se do natáčení pro dvě produkční společnosti - Eurociné a Comptoir Français du Film. Jedním z důvodů Francovy emigrace je smrt jeho fetišistické herečky Soledady Mirandy. Začíná období, kdy může točit až deset filmů ročně, používá řadu pseudonymů a do filmů včleňuje pornografické scény.
    Rok, kdy byl Kanibalský sex realizován, patřil k těm oddechovějším a Franco během něj dokončil „pouze" pět filmů. Zběsilé natáčecí tempo se výrazně podepsalo na jeho dílech. Nespoutaná mezizáběrová skladba a agresivní transfokace, tříštící jednolitost uvnitř scén, vyvolávají horečnatý dojem diletantského surrealismu, vydržovaného ďábelskými atonálními ruchy a minimalistickou kmenovou rytmikou. Rozvíjení děje a psychologie postav jsou utlumeny a do popředí se dostává (s)prosté zaujetí obrazem. Zběsilé zoomy voyeursky osahávají exotickou vegetaci, mužská i ženská ohanbí a Franco nabízí ve skromné míře pro něho jinak spíše vzácné gore efekty, které poskytují krvelačný spektákl vyvržených útrob i konzumovaných genitálií. Pudová živočišnost, schematicky ztělesněná urostlým démonickým Afroameričanem, je nakonec pokořena „kníratým Indiana Jonesem" a bílý muž tak zase jednou ukázal, zač je toho koloniální loket.
    Kanibalský sex reprezentuje typickou ukázku exploatačního filmu tohoto období, počínaje za každou cenu poutavým názvem a vykřičenými propagačními materiály, jejichž vyznění samotné filmové zpodobnění nenaplňuje, a konče bezbřehým zužitkováním exotických lokací, jež mají zprostředkovávat (po)hlavní podívanou. Kanibalský námět zasazený do zemí třetího světa spojuje dílo s dobovým rozmachem filmů jako Kanibalové (Cannibal Holocaust, 1980), avšak exploatační tradice nabízející civilizovanému člověku atraktivní obrazy „jiného" je mnohem starší - ať už mluvíme o formě „shockumentaries" typu Mondo Cane (1962), anebo jejich starších exploatačních odvozenin bujících od konce 20. let, kam spadá například Angkor (1935). Francův snímek je zářnou ukázkou režisérovy eroticko-exotické linie s hororovými motivy, jehož prapočátky se vážou k filmu Paroxismus (1969) a v rozvinuté formě ji pak nalézáme u Vampiros lesbos (1971).

    Jiří Blažek, Letní filmová škola Uherské Hradiště 2014

    4
  • 5
  • 6