6.1

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Sabri Lahmer: Filmy a seriály

  • Veřejný nepřítel č. 1
    Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
    FilmRole: Gégé
    Jacques Mesrine, největší francouzský gangster všech dob, byl ve své vlasti známější než jakákoliv celebrita. Jeho avantýry byly neskutečně lehkomyslné, neuvěřitelně drzé a jeho úmysly absolutně nepředvídatelné. Na každou novou „fušku“ se pomocí plastických operací a nejrůznějších masek měnil k nepoznání, a proto byl přezdíván „mužem tisíce tváří“. Národ ho uctíval, ženy ho zbožňovaly a pro stát byl nepřítelem číslo jedna. Jeho odvážné skutky, nesčetné útěky z vězení, milostné románky, nad nimiž zůstával rozum stát, jeho bájná dobrodružství, obrovský cynismus a výsměch policii, z toho všeho vznikl pro Francouze skutečný národní epos. Epos o člověku, který byl skutečným hrdinou nebo antihrdinou… Filmy Veřejný nepřítel č. 1 a Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (premiéra 1.1.2009) se natáčely souběžně celých devět měsíců, na třech kontinentech a s rozpočtem přes 80 miliónů Eur. Jedná se o nejdražší francouzskou produkci všech dob.
    77%
    Jacques Mesrine, největší francouzský gangster všech dob, byl ve své vlasti známější než jakákoliv celebrita. Jeho avantýry byly neskutečně lehkomyslné, neuvěřitelně drzé a jeho úmysly absolutně nepředvídatelné. Na každou novou „fušku“ se pomocí plastických operací a nejrůznějších masek měnil k nepoznání, a proto byl přezdíván „mužem tisíce tváří“. Národ ho uctíval, ženy ho zbožňovaly a pro stát byl nepřítelem číslo jedna. Jeho odvážné skutky, nesčetné útěky z vězení, milostné románky, nad nimiž zůstával rozum stát, jeho bájná dobrodružství, obrovský cynismus a výsměch policii, z toho všeho vznikl pro Francouze skutečný národní epos. Epos o člověku, který byl skutečným hrdinou nebo antihrdinou… Filmy Veřejný nepřítel č. 1 a Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (premiéra 1.1.2009) se natáčely souběžně celých devět měsíců, na třech kontinentech a s rozpočtem přes 80 miliónů Eur. Jedná se o nejdražší francouzskou produkci všech dob.
    1
  • À tout de suite
    À tout de suite (2004)
    Film

    Film je natočen podle autobiografického románu Elisabeth Fangerové J´avais 18 ans (Bylo mi 18 let). Bezejmenná hlavní hrdinka žije ve svých šestnácti letech v blahobytu, avšak zamiluje se do mladíka pohybujícího se na hranici zákona. Ten ji postupně zavleče do dobrodružství, o nichž zatím pouze četla v knihách. Dostane se do kontaktu se zločinem, vyzkouší si život bez prostředků a vůbec poznává tvrdou životní realitu ze všech stran. Přestože našla svého prince z pohádky, poznala pouze pomíjivost slova štěstí. Režisér byl do určité míry fascinován hlavní herečkou Isild Le Bescová, která mu v mnoha směrech připomínala autorku předlohy. V tomto smyslu chtěl navázat na bressonovskou metodu práce s herci, kteří nehrají.
    [Zdroj: Febiofest 2008]

    Žánry:DramaKrimiRoad Movie
    60%

    Film je natočen podle autobiografického románu Elisabeth Fangerové J´avais 18 ans (Bylo mi 18 let). Bezejmenná hlavní hrdinka žije ve svých šestnácti letech v blahobytu, avšak zamiluje se do mladíka pohybujícího se na hranici zákona. Ten ji postupně zavleče do dobrodružství, o nichž zatím pouze četla v knihách. Dostane se do kontaktu se zločinem, vyzkouší si život bez prostředků a vůbec poznává tvrdou životní realitu ze všech stran. Přestože našla svého prince z pohádky, poznala pouze pomíjivost slova štěstí. Režisér byl do určité míry fascinován hlavní herečkou Isild Le Bescová, která mu v mnoha směrech připomínala autorku předlohy. V tomto smyslu chtěl navázat na bressonovskou metodu práce s herci, kteří nehrají.
    [Zdroj: Febiofest 2008]

    Žánry:DramaKrimiRoad Movie
    2
  • Villa Amalia
    Villa Amalia (2009)
    Film
    Poté, co Ann uvidí, jak se její partner Thomas líbá s jinou ženou, nechce s ním mít už nic společného. Nežádá vysvětlení ani omluvy, je rozhodnuta skoncovat nejen se svým dlouholetým vztahem, ale se vším, co bylo dřív. Prodá dům i s nábytkem, dokonce i klavír, který milovala, napěchuje šatstvo do obrovských plastových pytlů a odnese je k popelnicím. Jednoduše škrtne celou minulost, odhodlána začít úplně znovu a jinak. Jediným člověkem, k němuž má důvěru, je bývalý kamarád z mládí Georges, jehož náhodou potkala v onen osudný večer. Jednoho dne, po návštěvě staré nemocné matky, odjíždí Ann do Itálie a kdesi na ostrově, který křížem krážem prochodí, objeví starý opuštěný dům nad mořem. Jmenuje se Villa Amalia a zdá se, že to je onen vysněný opěrný bod nového Annina života. Předlohou k filmu byl román francouzského autora Pascala Quignarda, ověnčený prestižní Goncourtovou cenou, o ženě, která si usmyslí sama sebe předělat. Isabelle Huppertová jako Ann je patrně jediná herečka, jež je s to dát takové postavě přesvědčivost, a to pod vedením režiséra, s nímž pracovala už několikrát předtím. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Drama
    59%
    Poté, co Ann uvidí, jak se její partner Thomas líbá s jinou ženou, nechce s ním mít už nic společného. Nežádá vysvětlení ani omluvy, je rozhodnuta skoncovat nejen se svým dlouholetým vztahem, ale se vším, co bylo dřív. Prodá dům i s nábytkem, dokonce i klavír, který milovala, napěchuje šatstvo do obrovských plastových pytlů a odnese je k popelnicím. Jednoduše škrtne celou minulost, odhodlána začít úplně znovu a jinak. Jediným člověkem, k němuž má důvěru, je bývalý kamarád z mládí Georges, jehož náhodou potkala v onen osudný večer. Jednoho dne, po návštěvě staré nemocné matky, odjíždí Ann do Itálie a kdesi na ostrově, který křížem krážem prochodí, objeví starý opuštěný dům nad mořem. Jmenuje se Villa Amalia a zdá se, že to je onen vysněný opěrný bod nového Annina života. Předlohou k filmu byl román francouzského autora Pascala Quignarda, ověnčený prestižní Goncourtovou cenou, o ženě, která si usmyslí sama sebe předělat. Isabelle Huppertová jako Ann je patrně jediná herečka, jež je s to dát takové postavě přesvědčivost, a to pod vedením režiséra, s nímž pracovala už několikrát předtím. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Drama
    3
  • 4
  • Julie Lescautová
    Julie Lescautová (1992)
    Seriál
    • O2 TV
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ) si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    46%
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ) si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    5