?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Natalya Kucherenko: Filmy a seriály

  • 1
  • 2
  • Mama
    Mama (1999)
    Film
    71%
    3
  • Igry motylkov
    Igry motylkov (2004)
    Film
    Kosťa, šestnáctiletý rockový muzikant z uralského městečka, je pozván do Moskvy na finále jedné hudební soutěže. Úspěch divoce oslavuje s přáteli a při zpáteční cestě autem srazí člověka. V moskevské soutěži neuspěje a vrací se domů, kde se musí vyrovnat se situací, již způsobil. Matka a dívka, která je do něj zamilovaná, ho chtějí ochránit od vězení, ale Kosťa si už zvolil jiné řešení. Psychologický příběh s prvky hudebního filmu je především diváckým titulem, adresovaným mladšímu publiku. Jeho vnější atraktivita však nezastiňuje moralistní vyznění příběhu. Kosťu si zahrál Alexej Chanov, jeden z nejpopulárnějších herců současnosti. V roli matky mu zdařile sekunduje Maria Zvonarevová, objevená pro film teprve nedávno.
    Žánry:Drama
    66%
    Kosťa, šestnáctiletý rockový muzikant z uralského městečka, je pozván do Moskvy na finále jedné hudební soutěže. Úspěch divoce oslavuje s přáteli a při zpáteční cestě autem srazí člověka. V moskevské soutěži neuspěje a vrací se domů, kde se musí vyrovnat se situací, již způsobil. Matka a dívka, která je do něj zamilovaná, ho chtějí ochránit od vězení, ale Kosťa si už zvolil jiné řešení. Psychologický příběh s prvky hudebního filmu je především diváckým titulem, adresovaným mladšímu publiku. Jeho vnější atraktivita však nezastiňuje moralistní vyznění příběhu. Kosťu si zahrál Alexej Chanov, jeden z nejpopulárnějších herců současnosti. V roli matky mu zdařile sekunduje Maria Zvonarevová, objevená pro film teprve nedávno.
    Žánry:Drama
    4
  • Kremen
    Kremen (2007)
    Film
    Demobilizovaný Anton se vydá do Moskvy za přítelkyní z rodného města. Naivně se domnívá, že fotka, kterou mu Zina zaslala na vojnu, byla příslibem vážné známosti. Atraktivní vysokoškolačka ho rázně vyvede z omylu. Krušné zážitky mu uchystá i metropole. Anton je však odhodlán čelit nepřízni osudu a k návratu domů ho nepřiměje ani drsný střet s policií. Její „dlouhé prsty“ a zkorumpovanost v něm vzbudí touhu po spravedlivé odvetě. Provinční mladík, vycepovaný armádou k poslušnému plnění rozkazů, je přesvědčen, že bezohlednost a bezpráví je třeba trestat shodnými prostředky. I proto své problémy řeší vstupem do řad policie. Reprezentuje podle něj nejen sílu a moc, ale i nedotknutelnou autoritu. Cítí, že právě v jejích službách vhodně uplatní a naplní činy svou oblíbenou průpovídku: „Tvrdost neznamená tupost.“ Jednoduše uvažující mládenec sotva tuší, že se tak upisuje účelové filozofii konformismu, který je neklamným příznakem autoritářských poměrů. Ovšem citová netečnost, s jakou se Anton vyrovnává s konfliktní a amorální povahou žité reality, z něj činí symptomatického hrdinu své doby. [43. MFF KV 2008]
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Demobilizovaný Anton se vydá do Moskvy za přítelkyní z rodného města. Naivně se domnívá, že fotka, kterou mu Zina zaslala na vojnu, byla příslibem vážné známosti. Atraktivní vysokoškolačka ho rázně vyvede z omylu. Krušné zážitky mu uchystá i metropole. Anton je však odhodlán čelit nepřízni osudu a k návratu domů ho nepřiměje ani drsný střet s policií. Její „dlouhé prsty“ a zkorumpovanost v něm vzbudí touhu po spravedlivé odvetě. Provinční mladík, vycepovaný armádou k poslušnému plnění rozkazů, je přesvědčen, že bezohlednost a bezpráví je třeba trestat shodnými prostředky. I proto své problémy řeší vstupem do řad policie. Reprezentuje podle něj nejen sílu a moc, ale i nedotknutelnou autoritu. Cítí, že právě v jejích službách vhodně uplatní a naplní činy svou oblíbenou průpovídku: „Tvrdost neznamená tupost.“ Jednoduše uvažující mládenec sotva tuší, že se tak upisuje účelové filozofii konformismu, který je neklamným příznakem autoritářských poměrů. Ovšem citová netečnost, s jakou se Anton vyrovnává s konfliktní a amorální povahou žité reality, z něj činí symptomatického hrdinu své doby. [43. MFF KV 2008]
    Žánry:DramaKrimi
    5
  • Horda
    Horda (2012)
    Film

    Mongolský středověký svět roku 1357 v ruské produkci režiséra Andreje Proškina, který natočil historický film plný násilí a brutality. Výpravný snímek sleduje nekonečné putování a nezlomnou víru v zázrak, který by měl vrátit sílu vládnoucímu mongolskému vůdci Velkému Khanovi a jeho stoupencům. Jedna vesnice za druhou je pleněna, dokud se nenajde vhodný léčitel či šaman schopný vyléčit královnu matku Taidulu, která znenadání ztratila zrak. Kruté nájezdy a nelítostné popravy nakonec zavedou válečníky k velkému čaroději, který má osud země ve svých rukou. (Febiofest)

    60%

    Mongolský středověký svět roku 1357 v ruské produkci režiséra Andreje Proškina, který natočil historický film plný násilí a brutality. Výpravný snímek sleduje nekonečné putování a nezlomnou víru v zázrak, který by měl vrátit sílu vládnoucímu mongolskému vůdci Velkému Khanovi a jeho stoupencům. Jedna vesnice za druhou je pleněna, dokud se nenajde vhodný léčitel či šaman schopný vyléčit královnu matku Taidulu, která znenadání ztratila zrak. Kruté nájezdy a nelítostné popravy nakonec zavedou válečníky k velkému čaroději, který má osud země ve svých rukou. (Febiofest)

    6
  • 7
  • Arena, The
    Arena, The (2001)
    Film

    Napínavý príbeh z dôb dávno minulých o krutovláde panovníka, ktorého najväčšou vášňou bolo sledovanie súbojov gladiátorov, zápasiacich o holý život... Románska doba priniesla množstvo drastických praktík, ktoré s nadšením uplatňovali vládcovia tohto obdobia. Caesarovou (Ernest Romanov) pravou rukou sa stáva Timarchus (Viktor Verzhbitsky), despotický a tvrdý muž. Špecialitou starovekého Ríma sú súboje gladiátorov, ktorí sú pre tieto účely vychovávaní už od útleho detstva v táboroch. Ak sa vodcovi niektorý z vyrastajúcich adeptov znepáči, bez problémov ho necháva sťať. Aby mladým mužom bolo vyhovené aj po sexuálnej stránke, najatí vojaci ukorisťujú tie najkrajšie ženy a násilím ich odvlečú do tábora, aby boli kedykoľvek udatným bojovníkom k dispozícii. Tí sa na nich vrhajú ako hladná zver. Timarchus pre nich pravidelne organizuje pochybné večierky, kde je dominantný alkohol, zábava a sexuálne orgie. Dve mladé dievčiny Bodicia (Lisa Dergan) a Jessemina (Karen McDougalová) patria tiež medzi bezbranné obete, ktoré nemilosrdne vytrhli z ich domovov od rodiny i lások. Dostávajú sa do rúk bezcitnej strážkyne koristi Cornelie (Natalia Surkova), ktorá s nimi zaobchádza tak, akoby ani neboli ľuďmi. Rozhnevané ženy sa jedného dňa na surovú Corneliu vrhajú a z nenávisti ju do krvi dobijú. Tohoto nepríjemného incidentu sa čírou náhodou zúčastňuje aj šialený Timarchus, ktorému v tej chvíli skrsol v hlave skvelý nápad. Prečo by v jeho aréne nemohli o svoj život bojovať aj ženy?

    22%

    Napínavý príbeh z dôb dávno minulých o krutovláde panovníka, ktorého najväčšou vášňou bolo sledovanie súbojov gladiátorov, zápasiacich o holý život... Románska doba priniesla množstvo drastických praktík, ktoré s nadšením uplatňovali vládcovia tohto obdobia. Caesarovou (Ernest Romanov) pravou rukou sa stáva Timarchus (Viktor Verzhbitsky), despotický a tvrdý muž. Špecialitou starovekého Ríma sú súboje gladiátorov, ktorí sú pre tieto účely vychovávaní už od útleho detstva v táboroch. Ak sa vodcovi niektorý z vyrastajúcich adeptov znepáči, bez problémov ho necháva sťať. Aby mladým mužom bolo vyhovené aj po sexuálnej stránke, najatí vojaci ukorisťujú tie najkrajšie ženy a násilím ich odvlečú do tábora, aby boli kedykoľvek udatným bojovníkom k dispozícii. Tí sa na nich vrhajú ako hladná zver. Timarchus pre nich pravidelne organizuje pochybné večierky, kde je dominantný alkohol, zábava a sexuálne orgie. Dve mladé dievčiny Bodicia (Lisa Dergan) a Jessemina (Karen McDougalová) patria tiež medzi bezbranné obete, ktoré nemilosrdne vytrhli z ich domovov od rodiny i lások. Dostávajú sa do rúk bezcitnej strážkyne koristi Cornelie (Natalia Surkova), ktorá s nimi zaobchádza tak, akoby ani neboli ľuďmi. Rozhnevané ženy sa jedného dňa na surovú Corneliu vrhajú a z nenávisti ju do krvi dobijú. Tohoto nepríjemného incidentu sa čírou náhodou zúčastňuje aj šialený Timarchus, ktorému v tej chvíli skrsol v hlave skvelý nápad. Prečo by v jeho aréne nemohli o svoj život bojovať aj ženy?

    8