?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Katharina Koschny: Filmy a seriály

  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    1
  • Pejskové milionáři
    Pejskové milionáři (1999)
    FilmRole: Bella (mluví)

    Slečna Lilly je temperamentní stará dáma, která se ve svém velkém domě uprostřed malého města stará o prostořekého papouška jménem Emmo a pět psů - odvážného mladého Velveta, nadšeného sportovce Shermana, svůdnou psí slečnu Bellu, jejího obdivovatele J.D. a vzdělaného Chuffieho, který holduje přírodním vědám. V mládí pracovala slečna Lilly jako krotitelka šelem v cirkuse, kde se také naučila rozumět jazyku zvířat, nyní si užívá života, prohání se krajem na motorce, vyráží se svými zvířaty na koncerty a jediné, co jí znepříjemňuje život, jsou její neteř a synovec, dvojčata Hannie a Ronnie. Oba totiž nenávidí zvířata, jejich chování považují za plýtvaní a jediné, po čem touží, je dědictví po tetičce. Aby se ho dočkali co nejdříve, vymyslí plán, jak pod rouškou pokryteckých důvodů a v předstírání starosti o její pohodlí dostat tetičku do domova důchodců. Stará dáma si však velmi rychle všimne, co za starostí o její pohodlí vězí a rozhodne se své záležitosti rázně vyřídit a za pomoci svého advokáta Fairviewa sepíše novou závěť. Když pak zanedlouho zemře, obávají se její zvířátka o to, co s nimi bude, až se do domu nastěhuje Hannie a Ronnie. Jenže pak přijde překvapení. Slečna Lilly odkázala vilu i celý milion svým zvířátkům. Vzteklá dvojčata se však nehodlají vzdát a najdou jakýsi paragraf, podle něhož dědictví odkázané zvířatům propadne, když se z domu vzdálí na více než osmačtyřicet hodin. A zatímco si zvířata užívají nečekaně nabytého bohatství a jejich přátelství se přitom pomalu rozpadá, kují Ronnie a Hannie plán, jak zvířata dostat z domu na dostatečně dlouhou dobu. Naštěstí si zvířátka v poslední chvíli uvědomí nebezpečí, vzpomenou si na málem ztracené přátelství a společnými silami se pokusí plány zlotřilých sourozenců zmařit.

    55%

    Slečna Lilly je temperamentní stará dáma, která se ve svém velkém domě uprostřed malého města stará o prostořekého papouška jménem Emmo a pět psů - odvážného mladého Velveta, nadšeného sportovce Shermana, svůdnou psí slečnu Bellu, jejího obdivovatele J.D. a vzdělaného Chuffieho, který holduje přírodním vědám. V mládí pracovala slečna Lilly jako krotitelka šelem v cirkuse, kde se také naučila rozumět jazyku zvířat, nyní si užívá života, prohání se krajem na motorce, vyráží se svými zvířaty na koncerty a jediné, co jí znepříjemňuje život, jsou její neteř a synovec, dvojčata Hannie a Ronnie. Oba totiž nenávidí zvířata, jejich chování považují za plýtvaní a jediné, po čem touží, je dědictví po tetičce. Aby se ho dočkali co nejdříve, vymyslí plán, jak pod rouškou pokryteckých důvodů a v předstírání starosti o její pohodlí dostat tetičku do domova důchodců. Stará dáma si však velmi rychle všimne, co za starostí o její pohodlí vězí a rozhodne se své záležitosti rázně vyřídit a za pomoci svého advokáta Fairviewa sepíše novou závěť. Když pak zanedlouho zemře, obávají se její zvířátka o to, co s nimi bude, až se do domu nastěhuje Hannie a Ronnie. Jenže pak přijde překvapení. Slečna Lilly odkázala vilu i celý milion svým zvířátkům. Vzteklá dvojčata se však nehodlají vzdát a najdou jakýsi paragraf, podle něhož dědictví odkázané zvířatům propadne, když se z domu vzdálí na více než osmačtyřicet hodin. A zatímco si zvířata užívají nečekaně nabytého bohatství a jejich přátelství se přitom pomalu rozpadá, kují Ronnie a Hannie plán, jak zvířata dostat z domu na dostatečně dlouhou dobu. Naštěstí si zvířátka v poslední chvíli uvědomí nebezpečí, vzpomenou si na málem ztracené přátelství a společnými silami se pokusí plány zlotřilých sourozenců zmařit.

    2