?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Andro Kobaladze: Filmy a seriály

  • Sedmnáct zastavení jara
    Sedmnáct zastavení jara (1973)
    Seriál

    Otto von Stierlitz je hlavní hrdina ruské románové série Juliana Semjonova Sedmnáct zastavení jara. První kniha vyšla v roce 1970), a stejnojmenný televizní seriál, byl natočen v roce 1973. SS-Standartenführer Otto von Stierlitz byl ve skutečnosti plukovník Maxim Isajev, tajný agent KGB, který před infiltrováním SS Sicherheitsdienst operoval v Paříži a v Šanghaji. Podobně jako v románech Iana Fleminga o Jamesi Bondovi byly knihy inspirovány skutečnými událostmi. Stierlitz v nich například potlačil fiktivní Churchillův plán uzavřít mír s nacistickým Německem a zaútočit na Sovětský svaz. Také po svém návratu do Ruska byl Stierlitz/Isajev zatčen sympatizanty Beriji a před gulagem jej zachránila Stalinova smrt. Protože knihy poskytovaly poměrně přesný náhled na KGB a její operační metody, vyskytly se spekulace, že Semjonov sám byl agentem KGB. Dílo poprvé publikováno v době, kdy se sovětský režim pokoušel obnovit reputaci KGB, která značně utrpěla rolí vykonavatele Stalinových excesů. Má se za to, že popularita Stierlitze vnímání KGB v Rusku pomohla. Stierlitz/Isajev byl považován za ideálního agenta. Narodil se ve středu Rusi a byl to renesanční člověk, schopný dokončit všechny mise, ale současně znalý i kultury a umění. Mluvil všemi evropskými jazyky vyjma irštiny a albánštiny. Nedával přednost násilí – má se za to, že ve své padesátileté kariéře agenta zabil pouze jednou. Podobně jako James Bond měl svůj oblíbený nápoj, kterým byl koňak. Jezdil automobilem značky Horch a na rozdíl od svého západního protějšku neměl slabost pro ženy. Na svých cestách Evropou se Stierlitzovi stýskalo po rodném Rusku a často snil o návratu. Vypravěčem v ruské verzi TV seriálu "Sedmnáct zastavení jara" byl herec Kopeljan. Jeho úkolem bylo divákům se sníženou chápavostí objasňovat Stierlitzovy hluboké psychologické úvahy a vychytralé intriky.

    81%

    Otto von Stierlitz je hlavní hrdina ruské románové série Juliana Semjonova Sedmnáct zastavení jara. První kniha vyšla v roce 1970), a stejnojmenný televizní seriál, byl natočen v roce 1973. SS-Standartenführer Otto von Stierlitz byl ve skutečnosti plukovník Maxim Isajev, tajný agent KGB, který před infiltrováním SS Sicherheitsdienst operoval v Paříži a v Šanghaji. Podobně jako v románech Iana Fleminga o Jamesi Bondovi byly knihy inspirovány skutečnými událostmi. Stierlitz v nich například potlačil fiktivní Churchillův plán uzavřít mír s nacistickým Německem a zaútočit na Sovětský svaz. Také po svém návratu do Ruska byl Stierlitz/Isajev zatčen sympatizanty Beriji a před gulagem jej zachránila Stalinova smrt. Protože knihy poskytovaly poměrně přesný náhled na KGB a její operační metody, vyskytly se spekulace, že Semjonov sám byl agentem KGB. Dílo poprvé publikováno v době, kdy se sovětský režim pokoušel obnovit reputaci KGB, která značně utrpěla rolí vykonavatele Stalinových excesů. Má se za to, že popularita Stierlitze vnímání KGB v Rusku pomohla. Stierlitz/Isajev byl považován za ideálního agenta. Narodil se ve středu Rusi a byl to renesanční člověk, schopný dokončit všechny mise, ale současně znalý i kultury a umění. Mluvil všemi evropskými jazyky vyjma irštiny a albánštiny. Nedával přednost násilí – má se za to, že ve své padesátileté kariéře agenta zabil pouze jednou. Podobně jako James Bond měl svůj oblíbený nápoj, kterým byl koňak. Jezdil automobilem značky Horch a na rozdíl od svého západního protějšku neměl slabost pro ženy. Na svých cestách Evropou se Stierlitzovi stýskalo po rodném Rusku a často snil o návratu. Vypravěčem v ruské verzi TV seriálu "Sedmnáct zastavení jara" byl herec Kopeljan. Jeho úkolem bylo divákům se sníženou chápavostí objasňovat Stierlitzovy hluboké psychologické úvahy a vychytralé intriky.

    1
  • Zkrocení ohně
    Zkrocení ohně (1972)
    Film
    Film pojednávající o počátcích kosmonautiky v Sovětském svazu. Jsou zde zachyceny velmi těžké podmínky přelomu 20. a 30. let 20. století, kdy se sovětská moc teprve stabilizovala po občanské válce a zahraniční intervenci. Je zde popsána složitost situace počátku vývoje raketových systémů během fašistické okupace, kdy bylo třeba vývojové úsilí přeorientovat z vědeckých úkolů na vývoj účinných zbraní - známé raketomety Kaťuše. Film zachycuje i vývoj po 2.světové válce, počátek studené války, horečný vývoj protileteckých raket. Vrcholem je sestrojení balistické rakety, vypuštění první družice kolem země a vyslání prvního člověka do vesmíru.
    Žánry:DramaHistorický
    68%
    Film pojednávající o počátcích kosmonautiky v Sovětském svazu. Jsou zde zachyceny velmi těžké podmínky přelomu 20. a 30. let 20. století, kdy se sovětská moc teprve stabilizovala po občanské válce a zahraniční intervenci. Je zde popsána složitost situace počátku vývoje raketových systémů během fašistické okupace, kdy bylo třeba vývojové úsilí přeorientovat z vědeckých úkolů na vývoj účinných zbraní - známé raketomety Kaťuše. Film zachycuje i vývoj po 2.světové válce, počátek studené války, horečný vývoj protileteckých raket. Vrcholem je sestrojení balistické rakety, vypuštění první družice kolem země a vyslání prvního člověka do vesmíru.
    Žánry:DramaHistorický
    2
  • V týlu nepřítele
    V týlu nepřítele (1982)
    Film

    Tento válečný snímek lze považovat za ruský, neboť česká strana zajišťovala hlavně technické služby a několik epizod. Příběh se odehrává v posledních letech druhé světové války a líčí osudy statečného sovětského oddílu pro zvláštní úkoly, odvážně pronikajícího až do tajných nacistických továren, aby tam zničili výrobu dalekonosných raket. Vznikla konvenční dobrodružná podívaná, řádně zabalená do ideologických klišé. Navíc se jedná o závěrečnou část trilogie, tvořené tituly My se vrátíme a Fronta v týlu

    65%

    Tento válečný snímek lze považovat za ruský, neboť česká strana zajišťovala hlavně technické služby a několik epizod. Příběh se odehrává v posledních letech druhé světové války a líčí osudy statečného sovětského oddílu pro zvláštní úkoly, odvážně pronikajícího až do tajných nacistických továren, aby tam zničili výrobu dalekonosných raket. Vznikla konvenční dobrodružná podívaná, řádně zabalená do ideologických klišé. Navíc se jedná o závěrečnou část trilogie, tvořené tituly My se vrátíme a Fronta v týlu

    3
  • Přes Gobi a Chingan
    Přes Gobi a Chingan (1981)
    FilmRole: Stalin
    Dvoudílný koprodukční film nabízí téměř tříhodinovou podívanou z konce 2. světové války. Zatímco Evropa slaví konec krvavých bojů s nacisty, na Dálném východě zvuk zbraní ještě zdaleka neutichl. Ozbrojené síly Sovětského svazu pokračují v plánované ofenzívě. Za pomoci mongolských jednotek postupují přes poušť Gobi a údolí Chingan, aby jednou provždy umlčely japonské fašisty. Jejich cesty vedou k elitní gardě japonského militarismu, která se na sklonku války pokouší o poslední zoufalý krok – využít bakteriologických zbraní, vyvinutých v laboratořích rozmístěných v Číně.
    Žánry:DramaVálečný
    51%
    Dvoudílný koprodukční film nabízí téměř tříhodinovou podívanou z konce 2. světové války. Zatímco Evropa slaví konec krvavých bojů s nacisty, na Dálném východě zvuk zbraní ještě zdaleka neutichl. Ozbrojené síly Sovětského svazu pokračují v plánované ofenzívě. Za pomoci mongolských jednotek postupují přes poušť Gobi a údolí Chingan, aby jednou provždy umlčely japonské fašisty. Jejich cesty vedou k elitní gardě japonského militarismu, která se na sklonku války pokouší o poslední zoufalý krok – využít bakteriologických zbraní, vyvinutých v laboratořích rozmístěných v Číně.
    Žánry:DramaVálečný
    4