?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jaime Rucker King: Filmy a seriály

  • Ray
    Ray (2004)
    Film
    • SkyShowtime
    • Google Play
    • iTunes
    Jestliže lze život chápat jako souhrn jeho jednotlivých částí, pak příběh Ray Charlese je možno považovat za souhrn osobních vzestupů a pádů v průběhu dlouhé a slávou ověnčené kariéry ve světě hudby. Ray zažil bolest i osobní tragédie. Množství jeho hudebních stylů (jazz, rhytm & blues, rock-and-roll, gospel, country & western) je sledem a souhrnem celistvé inspirativní cesty génia s jedinečnou vizí, génia, který světu daroval možnost zcela nového způsobu vnímání hudby. RAY je dosud nevyprávěný příběh dramatického osudu americké hudební legendy, jehož vzniku předcházel patnáctiletý sběr materiálu a sledování Rayovy tvorby uznávaným filmařem Taylorem Hackfordem. S hercem Jamiem Foxxem v titulní roli prožíváme šíři a autentičnost Rayova osudu v jeho nejvýbušnějším období. Všechno začalo v okamžiku, kdy černý slepý teenager sám nastoupil do floridského autobusu a cestoval přes Státy, aby svůj styl vybrousil na jazzové scéně v Seattlu. Od Rayových počátečních bojů o to, aby se s ním zacházelo tak, jak si zaslouží, a aby mohl jít svou cestou, přes jeho objevení společností Atlantic Records a bleskový vzestup ke globální popularitě, přes boj s drogovou závislostí a vyrovnávání se s milostnými vzplanutími nás vyprávění vede zpět až do dětství. Než se stal jedním z největších hudebních idolů své generace, musel se vyrovnat s pátým rokem svého života, kdy se utopil jeho bratr George a on začal ztrácet svůj zrak. Byla to doba, která nesmazatelně ovlivnila hloubku Rayových citů a probudila v něm onu nesmrtelnou hudbu. Film není jen pietní poctou idolu jazzmanů, ale je především filmovou lahůdkou, která sklidila ovace kritiky a která pravděpodobně postoupí do závěrečného boje o ceny Americké filmové akademie.
    81%
    Jestliže lze život chápat jako souhrn jeho jednotlivých částí, pak příběh Ray Charlese je možno považovat za souhrn osobních vzestupů a pádů v průběhu dlouhé a slávou ověnčené kariéry ve světě hudby. Ray zažil bolest i osobní tragédie. Množství jeho hudebních stylů (jazz, rhytm & blues, rock-and-roll, gospel, country & western) je sledem a souhrnem celistvé inspirativní cesty génia s jedinečnou vizí, génia, který světu daroval možnost zcela nového způsobu vnímání hudby. RAY je dosud nevyprávěný příběh dramatického osudu americké hudební legendy, jehož vzniku předcházel patnáctiletý sběr materiálu a sledování Rayovy tvorby uznávaným filmařem Taylorem Hackfordem. S hercem Jamiem Foxxem v titulní roli prožíváme šíři a autentičnost Rayova osudu v jeho nejvýbušnějším období. Všechno začalo v okamžiku, kdy černý slepý teenager sám nastoupil do floridského autobusu a cestoval přes Státy, aby svůj styl vybrousil na jazzové scéně v Seattlu. Od Rayových počátečních bojů o to, aby se s ním zacházelo tak, jak si zaslouží, a aby mohl jít svou cestou, přes jeho objevení společností Atlantic Records a bleskový vzestup ke globální popularitě, přes boj s drogovou závislostí a vyrovnávání se s milostnými vzplanutími nás vyprávění vede zpět až do dětství. Než se stal jedním z největších hudebních idolů své generace, musel se vyrovnat s pátým rokem svého života, kdy se utopil jeho bratr George a on začal ztrácet svůj zrak. Byla to doba, která nesmazatelně ovlivnila hloubku Rayových citů a probudila v něm onu nesmrtelnou hudbu. Film není jen pietní poctou idolu jazzmanů, ale je především filmovou lahůdkou, která sklidila ovace kritiky a která pravděpodobně postoupí do závěrečného boje o ceny Americké filmové akademie.
    1
  • Blázniví únosci
    Blázniví únosci (1999)
    Film
    Michael Dawson má pocit, že život je báječný. Jede se svou snoubenkou Rae na romantickou dovolenou, a to ve zbrusu novém autě-veteránovi, po kterém dlouho toužil. Radostný pocit ho však má brzy opustit, protože den, jenž právě začal, rozhodně nepatří k těm, které lze označit za vydařené. Nejprve se jeho přítelkyni udělá nevolno a Michael musí zastavit u osamělé benzinové pumpy Sip&Zip; v poušti nedaleko Las Vegas. Vzápětí se jí udělá nevolno znovu, když zjistí, kolik historický vůz stál, a zejména, za co ho Michael koupil. Utratil totiž na jeho koupi všechny peníze, které měli na účtu odloženy na koupi nového domu. Rae prohlásí, že to je konec, že už Michaela nechce vidět a ujede mu s partou pohledných kovbojů, které si u benzínky stopne. Vzápětí přijde Michael také o auto, které ukradne pohotový zloděj a Jack, prostoduše vypadající majitel obchodu, který je součástí benzínky, nejeví příliš ochoty k pomoci. A tak se městský chlapec ocitne u odlehlé benzínky, v kapse má posledních pětatřicet dolarů a jen několik hodin na to, aby dostihl svou milou, a omluvil se jí natolik přesvědčivě, aby mu odpustila. Michael má pocit, že horší už to být nemůže. Skutečnost ho vzápětí přesvědčí o opaku. Do obchodu, vtrhne trojice banditů, kteří ho chtějí vyloupit. Je to jejich první loupež a rozhodně neprobíhá tak, jak si představovali. Pravdu řečeno, je pořádně zpackaná. A to nejen proto, že vzápětí se čirou náhodou objeví Beaumont, zástupce místního šerifa Pembryho. Než se kdo naděje, je benzínka v obležení hyperaktivní venkovské jednotky rychlého nasazení, která je sice dobře ozbrojená a dychtivá, ale má poněkud omezené finanční zdroje, takže například místo slzného plynu musejí použít skunka. A aby toho nebylo málo, objeví se reportéři a davu čumilů, které si před obchodem rozloží svá zahradní lehátka. Uvnitř benzínky se mezitím odehrává poněkud neklasické drama zabarikádovaných lupičů, kteří drží několik rukojmí a vyžadují tradiční výkupné a volný odchod do Mexika. Jsou totiž naprosto neschopní, a pokud chce Michael dostihnout Rae dřív, než se dostane na letiště a zmizí z jeho života definitivně, musí vzít věci v obchodě do vlastních rukou, uklidnit lupiče, zejména jejich vůdce Rodrigeze, a ujmout se místo nich vyjednávání.
    Žánry:Komedie
    Režie:Steve Rash
    57%
    Michael Dawson má pocit, že život je báječný. Jede se svou snoubenkou Rae na romantickou dovolenou, a to ve zbrusu novém autě-veteránovi, po kterém dlouho toužil. Radostný pocit ho však má brzy opustit, protože den, jenž právě začal, rozhodně nepatří k těm, které lze označit za vydařené. Nejprve se jeho přítelkyni udělá nevolno a Michael musí zastavit u osamělé benzinové pumpy Sip&Zip; v poušti nedaleko Las Vegas. Vzápětí se jí udělá nevolno znovu, když zjistí, kolik historický vůz stál, a zejména, za co ho Michael koupil. Utratil totiž na jeho koupi všechny peníze, které měli na účtu odloženy na koupi nového domu. Rae prohlásí, že to je konec, že už Michaela nechce vidět a ujede mu s partou pohledných kovbojů, které si u benzínky stopne. Vzápětí přijde Michael také o auto, které ukradne pohotový zloděj a Jack, prostoduše vypadající majitel obchodu, který je součástí benzínky, nejeví příliš ochoty k pomoci. A tak se městský chlapec ocitne u odlehlé benzínky, v kapse má posledních pětatřicet dolarů a jen několik hodin na to, aby dostihl svou milou, a omluvil se jí natolik přesvědčivě, aby mu odpustila. Michael má pocit, že horší už to být nemůže. Skutečnost ho vzápětí přesvědčí o opaku. Do obchodu, vtrhne trojice banditů, kteří ho chtějí vyloupit. Je to jejich první loupež a rozhodně neprobíhá tak, jak si představovali. Pravdu řečeno, je pořádně zpackaná. A to nejen proto, že vzápětí se čirou náhodou objeví Beaumont, zástupce místního šerifa Pembryho. Než se kdo naděje, je benzínka v obležení hyperaktivní venkovské jednotky rychlého nasazení, která je sice dobře ozbrojená a dychtivá, ale má poněkud omezené finanční zdroje, takže například místo slzného plynu musejí použít skunka. A aby toho nebylo málo, objeví se reportéři a davu čumilů, které si před obchodem rozloží svá zahradní lehátka. Uvnitř benzínky se mezitím odehrává poněkud neklasické drama zabarikádovaných lupičů, kteří drží několik rukojmí a vyžadují tradiční výkupné a volný odchod do Mexika. Jsou totiž naprosto neschopní, a pokud chce Michael dostihnout Rae dřív, než se dostane na letiště a zmizí z jeho života definitivně, musí vzít věci v obchodě do vlastních rukou, uklidnit lupiče, zejména jejich vůdce Rodrigeze, a ujmout se místo nich vyjednávání.
    Žánry:Komedie
    Režie:Steve Rash
    2
  • Vnadidlo
    Vnadidlo (2000)
    Film

    Alvinu Deanovi Sandersovi to nedochází. Neví, proč jeho usvědčení z malé loupeže zmizelo z rejstříku jako mávnutím kouzelného proutku. Neví, proč obdržel 11.500 dolarů kapesného. Netuší, že díky elektronickému implantátu slouží jako vnadidlo pro úskočný vládní plán na dopadení jednoho zabijáka. Pomalu v něm ale začíná klíčit podezření... Alvin se potácí mezi smíchem a hrdinstvím v této briskní a technicky dokonalé akční komedii režiséra Antoina Fuqua. Film je pronikavě břitký, děj žhavý a humor stejně bláznivý jako sám Foxx.

    55%

    Alvinu Deanovi Sandersovi to nedochází. Neví, proč jeho usvědčení z malé loupeže zmizelo z rejstříku jako mávnutím kouzelného proutku. Neví, proč obdržel 11.500 dolarů kapesného. Netuší, že díky elektronickému implantátu slouží jako vnadidlo pro úskočný vládní plán na dopadení jednoho zabijáka. Pomalu v něm ale začíná klíčit podezření... Alvin se potácí mezi smíchem a hrdinstvím v této briskní a technicky dokonalé akční komedii režiséra Antoina Fuqua. Film je pronikavě břitký, děj žhavý a humor stejně bláznivý jako sám Foxx.

    3
  • 4