Patrick Kearney: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Patrick Kearney: Filmy a seriály

  • Časový kód
    Časový kód (2000)
    FilmRole: Drug House Owner
    • iTunes

    Černá komedie odehrávající se v současném Los Angeles nám dovolí nahlédnout do soukromí čtyř lidí. Režisér Mike Figgis, který se rozhodl porušit tradiční představy o výstavbě filmového díla, natočil TIME CODE za pomoci čtyř ručních digitálních kamer, navíc v jediném záběru bez použití střihu. Na plátně se současně odehrávají čtyři příběhy. Každá z postav obývá jednu ze čtyř částí plátna, takže se divák může rozhodnout, zda chce sledovat opravdu mizerný den filmového producenta, představovaného Stellanem SkarsgĆrdem, nebo osudy jeho ženy (Saffron Burrows), která se s ním chce dát rozvést, či začínající herečku (Salma Hayek), jež touží po velké roli. Čtvrtou postavou je rozzlobená žena (Jeanne Tripplehorn), jejíž žárlivost změní osudy všech hrdinů filmu. Čtyři příběhy se tak po chvíli začínají proplétat, postavy se přesouvají ze své části plátna do jiné a pouze zvuková stopa pomáhá divákovi v orientaci a poskytuje mu vodítko, na kterou část obrazu se má v daný okamžik zaměřit.

    57%

    Černá komedie odehrávající se v současném Los Angeles nám dovolí nahlédnout do soukromí čtyř lidí. Režisér Mike Figgis, který se rozhodl porušit tradiční představy o výstavbě filmového díla, natočil TIME CODE za pomoci čtyř ručních digitálních kamer, navíc v jediném záběru bez použití střihu. Na plátně se současně odehrávají čtyři příběhy. Každá z postav obývá jednu ze čtyř částí plátna, takže se divák může rozhodnout, zda chce sledovat opravdu mizerný den filmového producenta, představovaného Stellanem SkarsgĆrdem, nebo osudy jeho ženy (Saffron Burrows), která se s ním chce dát rozvést, či začínající herečku (Salma Hayek), jež touží po velké roli. Čtvrtou postavou je rozzlobená žena (Jeanne Tripplehorn), jejíž žárlivost změní osudy všech hrdinů filmu. Čtyři příběhy se tak po chvíli začínají proplétat, postavy se přesouvají ze své části plátna do jiné a pouze zvuková stopa pomáhá divákovi v orientaci a poskytuje mu vodítko, na kterou část obrazu se má v daný okamžik zaměřit.

    1