?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Delphine Schiltz: Filmy a seriály

  • 1
  • Všichni kdo mě mají rádi pojedou vlakem
    Všichni kdo mě mají rádi pojedou vlakem (1998)
    FilmRole: Elodie

    Skutečným autorem mnohoznačného prohlášení byl sice krátce před smrtí francouzský režisér François Reichenbach, jeho přítelkyně, scenáristka Danièle Thompsonová, si ho ovšem vypůjčila nejen pro název snímku, jehož je spoluautorkou, ale i jako klíč k němu. Vložila ho do úst malíře Jeana-Baptista Emmericha, který svými posledními slovy vyzval blízké, příbuzné a přátele, aby ho tímto neobvyklým způsobem doprovodili na cestě do Limoges, kde si přál být pohřben. Ale snad ještě dřív, než vlak vyjede ze Slavkovského nádraží, začíná být zřejmé, že charizmatický Jean-Baptist byl zaživa patrně také neobyčejně zlomyslný, manipulativní a snad i krutý. Podařilo se totiž shromáždit na jednom místě lidi, které miloval, jimiž se milovat nechával a jejichž rivalitu o svou přízeň s chutí rozdmýchával. Nastupuje historik umění a jeho milenec, stárnoucí žena, přesvědčená, že byla nebožtíkovou jedinou láskou, synovec s odcizenou manželkou, bývalí milenci, přátelé... Takřka tucet postav, které se v omezeném prostoru, roztřeseném jako jejich pocity, vydávají na cestu, se tak stává obětí posledního žertu muže, jenž cestuje v zapečetěné rakvi – autem. Cesta vlakem, pohřeb na „největším hřbitově na světě“ a konečně „svačina“ v rozlehlém rodinném domě. To jsou tři dějství, do nichž scenáristé Chéreau a Thompsonová rozdělili výtečně rozehrané (a na Césara zrežírované) melodrama, v němž se smuteční slavnost stává nejen katalyzátorem vztahu k nebožtíkovi, ale i tavicím kotlem osobních a vztahových problémů všech zúčastněných. [44. MFFKV 2009]

    Žánry:DramaLGBTQ+
    59%

    Skutečným autorem mnohoznačného prohlášení byl sice krátce před smrtí francouzský režisér François Reichenbach, jeho přítelkyně, scenáristka Danièle Thompsonová, si ho ovšem vypůjčila nejen pro název snímku, jehož je spoluautorkou, ale i jako klíč k němu. Vložila ho do úst malíře Jeana-Baptista Emmericha, který svými posledními slovy vyzval blízké, příbuzné a přátele, aby ho tímto neobvyklým způsobem doprovodili na cestě do Limoges, kde si přál být pohřben. Ale snad ještě dřív, než vlak vyjede ze Slavkovského nádraží, začíná být zřejmé, že charizmatický Jean-Baptist byl zaživa patrně také neobyčejně zlomyslný, manipulativní a snad i krutý. Podařilo se totiž shromáždit na jednom místě lidi, které miloval, jimiž se milovat nechával a jejichž rivalitu o svou přízeň s chutí rozdmýchával. Nastupuje historik umění a jeho milenec, stárnoucí žena, přesvědčená, že byla nebožtíkovou jedinou láskou, synovec s odcizenou manželkou, bývalí milenci, přátelé... Takřka tucet postav, které se v omezeném prostoru, roztřeseném jako jejich pocity, vydávají na cestu, se tak stává obětí posledního žertu muže, jenž cestuje v zapečetěné rakvi – autem. Cesta vlakem, pohřeb na „největším hřbitově na světě“ a konečně „svačina“ v rozlehlém rodinném domě. To jsou tři dějství, do nichž scenáristé Chéreau a Thompsonová rozdělili výtečně rozehrané (a na Césara zrežírované) melodrama, v němž se smuteční slavnost stává nejen katalyzátorem vztahu k nebožtíkovi, ale i tavicím kotlem osobních a vztahových problémů všech zúčastněných. [44. MFFKV 2009]

    Žánry:DramaLGBTQ+
    2
  • XXL
    XXL (1997)
    FilmRole: Morgane
    Nekalá konkurence musí být rychlá, levná a bez předsudků... Francouzská komedie XXL je ze světa obchodu, módy a konkurence. Pařížská čtvrť Sentier je plná obchodníků, obchodů, bister a restaurací. Neustále se tam svádí boj o každý metr, o každého zákazníka. Alain Berrebi spolu se svou sestrou podniká v konfekci. Od svých „konkurentů“, návrhářů nejzvučnějších jmen, přebírá jen ty nejlepší modely, pak vybere látky odpovídající peněžence jeho zákazníků a má svou kolekci hotovou. Berrebi je původem sefardský Žid, jeho snoubenka patří do větve aškenázů. A tak Berrebi doufá, že mu její otec vyjde vstříc a právě jemu prodá prostory, které tak nutně potřebuje. Do téměř dojednaného obchodu však vstupuje jiná větev přízně – Auvergnan Jean Bourdalou, který má dvě restaurace a toto by byla vítaná příležitost, jak své aktivity rozšířit. Ostatně o Auvergnanech se tvrdí, že jsou mezi Francouzi nejlepšími obchodníky. To ještě oba rivalové netuší, kde je skryto skutečné nebezpečí konkurence: jsou malí a neuvěřitelně hbití a nepocházejí zrovna z Francie… (Česká televize)
    45%
    Nekalá konkurence musí být rychlá, levná a bez předsudků... Francouzská komedie XXL je ze světa obchodu, módy a konkurence. Pařížská čtvrť Sentier je plná obchodníků, obchodů, bister a restaurací. Neustále se tam svádí boj o každý metr, o každého zákazníka. Alain Berrebi spolu se svou sestrou podniká v konfekci. Od svých „konkurentů“, návrhářů nejzvučnějších jmen, přebírá jen ty nejlepší modely, pak vybere látky odpovídající peněžence jeho zákazníků a má svou kolekci hotovou. Berrebi je původem sefardský Žid, jeho snoubenka patří do větve aškenázů. A tak Berrebi doufá, že mu její otec vyjde vstříc a právě jemu prodá prostory, které tak nutně potřebuje. Do téměř dojednaného obchodu však vstupuje jiná větev přízně – Auvergnan Jean Bourdalou, který má dvě restaurace a toto by byla vítaná příležitost, jak své aktivity rozšířit. Ostatně o Auvergnanech se tvrdí, že jsou mezi Francouzi nejlepšími obchodníky. To ještě oba rivalové netuší, kde je skryto skutečné nebezpečí konkurence: jsou malí a neuvěřitelně hbití a nepocházejí zrovna z Francie… (Česká televize)
    3