Richie Kamuca: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Richie Kamuca: Filmy a seriály

  • 1
  • Králové jsou vpředu
    Králové jsou vpředu (1958)
    FilmRole: Saxophonist (uncredited)

    Frank Sinatra a Tony Curtis bojují proti nacistům, o srdce jediné ženy a hlavně proti vlastním předsudkům. Ve filmové adaptaci románu Joe Davida Browna ztvárnili hlavní role Frank Sinatra a Tony Curtis. Sinatra se zde objevuje jako drsný poručík Loggins a Curtis jako arogantní kaprál Harris. Během druhé světové války slouží oba v jižní Francii a oba též usilují o nádhernou Moniku (Natalie Wood). Když zjišťují, že její otec byl černoch, podléhají svým vrozeným předsudkům. Logginsovi se skrytou nenávist daří překonat, jeho druhu ve zbrani však nikoliv. Harris se navíc se svým rasismem vůbec netají, a jako by tak přivolával svůj konec. Po válce Loggins, který v boji přišel o ruku, s Monikou odchází. Vyústění filmu je poměrně nejasné, možným důvodem je postoj tehdejších hollywoodských kritiků, pro něž bylo míšení ras stále ještě ožehavým tématem. Snímek si vysloužil značnou popularitu u nejširšího publika – snad jen s výjimkou některých válečných veteránů, kteří Franku Sinatrovi nemohli odpustit, že byl kvůli spornému zdravotnímu problému v době války ušetřen vojenské služby.

    60%

    Frank Sinatra a Tony Curtis bojují proti nacistům, o srdce jediné ženy a hlavně proti vlastním předsudkům. Ve filmové adaptaci románu Joe Davida Browna ztvárnili hlavní role Frank Sinatra a Tony Curtis. Sinatra se zde objevuje jako drsný poručík Loggins a Curtis jako arogantní kaprál Harris. Během druhé světové války slouží oba v jižní Francii a oba též usilují o nádhernou Moniku (Natalie Wood). Když zjišťují, že její otec byl černoch, podléhají svým vrozeným předsudkům. Logginsovi se skrytou nenávist daří překonat, jeho druhu ve zbrani však nikoliv. Harris se navíc se svým rasismem vůbec netají, a jako by tak přivolával svůj konec. Po válce Loggins, který v boji přišel o ruku, s Monikou odchází. Vyústění filmu je poměrně nejasné, možným důvodem je postoj tehdejších hollywoodských kritiků, pro něž bylo míšení ras stále ještě ožehavým tématem. Snímek si vysloužil značnou popularitu u nejširšího publika – snad jen s výjimkou některých válečných veteránů, kteří Franku Sinatrovi nemohli odpustit, že byl kvůli spornému zdravotnímu problému v době války ušetřen vojenské služby.

    2