?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Fabio Jephcott: Filmy a seriály

  • Poslední pokušení Krista
    Poslední pokušení Krista (1988)
    Film

    Amerického režiséra Martina Scorceseho oslovila kniha natolik, že s nemalými obtížemi prosadil její filmový přepis u společnosti Universal za neuvěřitelně nízkou sumu šest a půl milionů dolarů. Distribuce filmu pak vyvolala nepokoje náboženského rázu a hrozby bombových atentátů na kina. Potíže se projevily nejen v USA, ale i ve světě. Čeští duchovní protestovali proti uvedení snímku v televizi. Poslední pokušení Krista pojednává o duševně rozpolceném člověku, hledajícím životní poslání, což je časté téma Scorseseho hrdinů (Taxikář, Zuřící býk, Alice tu už nebydlí...). Ježíš pochybuje o sobě samém a vzpírá se úkolu, k němuž je předurčen Bohem. Nechce být vyvoleným, a když se rozhodne přece jen naplnit svůj osud, dopustí se řady omylů a chyb. Ani na kříži není bývalý tesař zcela přesvědčen, že zvolil správnou cestu; musí ve snu prožít zbytek života jako obyčejný člověk, aby se s konečnou platností přesvědčil, že je a že chce být Mesiášem. Navíc pochopí, že sebeobětování bude mít smysl, jen pokud bude dobrovolné. Představitel Ježíše Willem Dafoe dokonale vystihl rozporuplnost postavy: jeho tvář se přízemně rozkošnicky usmívá a vzápětí má mystický výraz, bojovné chování se střídá s křehkou, takřka dětskou zranitelností a bezbranností. Z postavy tryská nadpozemská síla a hned ji obcházejí mdloby z vyčerpání. Scorseseho snímek skutečně může provokovat věřící, je však neobyčejně působivým a obohacujícím dílem.

    75%

    Amerického režiséra Martina Scorceseho oslovila kniha natolik, že s nemalými obtížemi prosadil její filmový přepis u společnosti Universal za neuvěřitelně nízkou sumu šest a půl milionů dolarů. Distribuce filmu pak vyvolala nepokoje náboženského rázu a hrozby bombových atentátů na kina. Potíže se projevily nejen v USA, ale i ve světě. Čeští duchovní protestovali proti uvedení snímku v televizi. Poslední pokušení Krista pojednává o duševně rozpolceném člověku, hledajícím životní poslání, což je časté téma Scorseseho hrdinů (Taxikář, Zuřící býk, Alice tu už nebydlí...). Ježíš pochybuje o sobě samém a vzpírá se úkolu, k němuž je předurčen Bohem. Nechce být vyvoleným, a když se rozhodne přece jen naplnit svůj osud, dopustí se řady omylů a chyb. Ani na kříži není bývalý tesař zcela přesvědčen, že zvolil správnou cestu; musí ve snu prožít zbytek života jako obyčejný člověk, aby se s konečnou platností přesvědčil, že je a že chce být Mesiášem. Navíc pochopí, že sebeobětování bude mít smysl, jen pokud bude dobrovolné. Představitel Ježíše Willem Dafoe dokonale vystihl rozporuplnost postavy: jeho tvář se přízemně rozkošnicky usmívá a vzápětí má mystický výraz, bojovné chování se střídá s křehkou, takřka dětskou zranitelností a bezbranností. Z postavy tryská nadpozemská síla a hned ji obcházejí mdloby z vyčerpání. Scorseseho snímek skutečně může provokovat věřící, je však neobyčejně působivým a obohacujícím dílem.

    1
  • Skvělé dobrodružství Billa a Teda
    Skvělé dobrodružství Billa a Teda (1989)
    Film
    69%
    2
  • Portrét dámy
    Portrét dámy (1996)
    Film
    • Max
    Píše se rok 1872 a stojaté vody viktoriánské společnosti panství Gardencourt jsou rozvířeny příjezdem mladé, inteligentní a idealistické Američanky Isabel, která se po smrti rodičů uchýlila pod ochranu svého zámožného anglického strýčka. Svou krásou a uvolněným chováním budí pozornost a zájem především mladých mužů. Mohla by se okamžitě vdát a žít klasickým, spořádaným (i když samozřejmě poněkud nudným) životem po boku možná nemilovaného, leč úctyhodného a bohatého muže. Isabel má však o své budoucnosti poněkud jiné představy. Je pevně rozhodnuta najít si svou vlastní cestu životem. Nepodřídit se konvencím, nenechat se spoutat tradicemi a společenskými pravidly, využít všech možností, které jí skýtá život svobodné ženy...
    61%
    Píše se rok 1872 a stojaté vody viktoriánské společnosti panství Gardencourt jsou rozvířeny příjezdem mladé, inteligentní a idealistické Američanky Isabel, která se po smrti rodičů uchýlila pod ochranu svého zámožného anglického strýčka. Svou krásou a uvolněným chováním budí pozornost a zájem především mladých mužů. Mohla by se okamžitě vdát a žít klasickým, spořádaným (i když samozřejmě poněkud nudným) životem po boku možná nemilovaného, leč úctyhodného a bohatého muže. Isabel má však o své budoucnosti poněkud jiné představy. Je pevně rozhodnuta najít si svou vlastní cestu životem. Nepodřídit se konvencím, nenechat se spoutat tradicemi a společenskými pravidly, využít všech možností, které jí skýtá život svobodné ženy...
    3