?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Sang-yun Jeon: Filmy a seriály

  • Yeuieobsneun geotdeul
    Yeuieobsneun geotdeul (2006)
    Film
    Killa nemá pořádné jméno a nemluví. Vyrostl jako sirotek a čas tráví sledováním koridy, pojídáním ústřic, psaním poezie a zabíjením. Nájemným vrahem se stal proto, aby jednou mohl zaplatit operaci, která by mu vrátila řeč. Pro svou „práci" si vytvořil vlastní pravidla – zabíjí jen zjizvené a pokřivené. Když se z Killy, malého chlapce z ulice, a z She, bezprizorní dívky z baru, stane zvláštní rodina a Killa si začne zvykat na nové něžné útočiště, přichází poslední zakázka. Snímek o totálním outsiderovi, který touží někým se stát a najít své místo ve světě, je variací na bojové filmy, jež jsou v Jižní Koreji populární, a je také jakousi odpovědí na tvorbu Tarantina a na Jarmuschův film Ghost Dog - Cesta samuraje. Hlavní roli ve filmu plném evropské vážné hudby, bizarních lokací, násilí i lehkých vtipů a ironie neodolatelně hraje Shin Ha-kyun. Dokázal skvěle ztvárnit obě polohy postavy – drsného zabijáka i dojemného snílka.
    72%
    Killa nemá pořádné jméno a nemluví. Vyrostl jako sirotek a čas tráví sledováním koridy, pojídáním ústřic, psaním poezie a zabíjením. Nájemným vrahem se stal proto, aby jednou mohl zaplatit operaci, která by mu vrátila řeč. Pro svou „práci" si vytvořil vlastní pravidla – zabíjí jen zjizvené a pokřivené. Když se z Killy, malého chlapce z ulice, a z She, bezprizorní dívky z baru, stane zvláštní rodina a Killa si začne zvykat na nové něžné útočiště, přichází poslední zakázka. Snímek o totálním outsiderovi, který touží někým se stát a najít své místo ve světě, je variací na bojové filmy, jež jsou v Jižní Koreji populární, a je také jakousi odpovědí na tvorbu Tarantina a na Jarmuschův film Ghost Dog - Cesta samuraje. Hlavní roli ve filmu plném evropské vážné hudby, bizarních lokací, násilí i lehkých vtipů a ironie neodolatelně hraje Shin Ha-kyun. Dokázal skvěle ztvárnit obě polohy postavy – drsného zabijáka i dojemného snílka.
    1
  • Ostrov
    Ostrov (2000)
    Film
    Kim Ki-dukův čtvrtý film se stal senzací filmového festivalu v Benátkách. Odehrává se ve světě plném náznaků, vystavěném na postupném splývání intenzivního sexuálního vztahu a nádherné přírodní scenerie. Na odlehlém jezeře s plovoucími chatami potkává mlčenlivý Hyun-shik tajemnou dívku Hee-jin. Uprostřed vodní samoty se stávají milenci a krok za krokem se vzdalují lidskému světu. Silný tělesný vztah se odehrává ve znamení rostoucího napětí sexuality a smrti. Vztahu muže a ženy dominují současně vzájemnost i krutost, dále posilované vnějšími okolnostmi. Hyun-shik zabil ještě předtím, než přijel k jezeru, Hee-jin pohřbí v jezerních hlubinách prostitutku, která se bezděčně stala její soupeřkou. V semknutí dvou těl nebude žádné místo pro city přenesené ze společenských konvencí. Voda a krev postupně odplaví osudovou zátěž minulosti i vše, co nepatří k pudové a němé vášni, sahající od touhy přes žárlivost až po zuřivý hněv a naprostou odevzdanost.
    Režie:Kim Ki-duk
    71%
    Kim Ki-dukův čtvrtý film se stal senzací filmového festivalu v Benátkách. Odehrává se ve světě plném náznaků, vystavěném na postupném splývání intenzivního sexuálního vztahu a nádherné přírodní scenerie. Na odlehlém jezeře s plovoucími chatami potkává mlčenlivý Hyun-shik tajemnou dívku Hee-jin. Uprostřed vodní samoty se stávají milenci a krok za krokem se vzdalují lidskému světu. Silný tělesný vztah se odehrává ve znamení rostoucího napětí sexuality a smrti. Vztahu muže a ženy dominují současně vzájemnost i krutost, dále posilované vnějšími okolnostmi. Hyun-shik zabil ještě předtím, než přijel k jezeru, Hee-jin pohřbí v jezerních hlubinách prostitutku, která se bezděčně stala její soupeřkou. V semknutí dvou těl nebude žádné místo pro city přenesené ze společenských konvencí. Voda a krev postupně odplaví osudovou zátěž minulosti i vše, co nepatří k pudové a němé vášni, sahající od touhy přes žárlivost až po zuřivý hněv a naprostou odevzdanost.
    Režie:Kim Ki-duk
    2
  • Shilje sanghwang
    Shilje sanghwang (2000)
    Film
    Experimentální snímek natočený pomocí deseti kamer během 200 minut. Za spolupráce jedenácti kolegů vytvořil Kim Ki-duk dvanáct sekvencí na téma ponížení, násilí a síly k odplatě. Pouliční kreslíř, jehož neustále sleduje dívka s videokamerou, postupně osvobozuje své skryté emoce. Pasivní oběť se nakonec neváhá stát útočníkem a pomstít všechna nastřádaná ponížení. Sled výjevů, jenž začíná a končí v parku, kde hrdina kreslí portréty kolemjdoucích, představuje rozmanité situace a modely jednání. Hledání niterných popudů a citů postupně stírá hranice mezi skutečností a představou, obojímu však vládnou tytéž nepřemožitelné síly. Město ze začátku i závěru filmu je stále totéž, vědomí hlavní postavy se však navždy změnilo. "Filmy nemění realitu, ale spíše stav vědomí lidského jedince," tvrdí režisér.
    Žánry:DramaKrimi
    Režie:Kim Ki-duk
    60%
    Experimentální snímek natočený pomocí deseti kamer během 200 minut. Za spolupráce jedenácti kolegů vytvořil Kim Ki-duk dvanáct sekvencí na téma ponížení, násilí a síly k odplatě. Pouliční kreslíř, jehož neustále sleduje dívka s videokamerou, postupně osvobozuje své skryté emoce. Pasivní oběť se nakonec neváhá stát útočníkem a pomstít všechna nastřádaná ponížení. Sled výjevů, jenž začíná a končí v parku, kde hrdina kreslí portréty kolemjdoucích, představuje rozmanité situace a modely jednání. Hledání niterných popudů a citů postupně stírá hranice mezi skutečností a představou, obojímu však vládnou tytéž nepřemožitelné síly. Město ze začátku i závěru filmu je stále totéž, vědomí hlavní postavy se však navždy změnilo. "Filmy nemění realitu, ale spíše stav vědomí lidského jedince," tvrdí režisér.
    Žánry:DramaKrimi
    Režie:Kim Ki-duk
    3