?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Joyce James: Filmy a seriály

  • Barry Lyndon
    Barry Lyndon (1975)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    • Rakuten
    Jeden z vrcholných filmů Stenleyho Kubricka Barry Lyndon sleduje příběh bezvýznamného irského hochštaplera Redmonda Barryho, který se díky své bezohlednosti a přizpůsobivosti vyšplhá na vyšší příčky společenského žebříčku, jen aby zažil tvrdý pád. Po zabití anglického důstojníka v souboji musí uprchnout a prožívá život plný dobrodružství a podvodů a následně se ožení s aristokratkou a přijme jméno Barry Lyndon. Touha po společenském uznání ho však nakonec zničí. Adaptace románu Williama M. Thackeraye získala řadu ocenění za autentické ztvárnění 18. století, včetně Oscara za kameru, výpravu, kostýmy a hudbu.
    82%
    Jeden z vrcholných filmů Stenleyho Kubricka Barry Lyndon sleduje příběh bezvýznamného irského hochštaplera Redmonda Barryho, který se díky své bezohlednosti a přizpůsobivosti vyšplhá na vyšší příčky společenského žebříčku, jen aby zažil tvrdý pád. Po zabití anglického důstojníka v souboji musí uprchnout a prožívá život plný dobrodružství a podvodů a následně se ožení s aristokratkou a přijme jméno Barry Lyndon. Touha po společenském uznání ho však nakonec zničí. Adaptace románu Williama M. Thackeraye získala řadu ocenění za autentické ztvárnění 18. století, včetně Oscara za kameru, výpravu, kostýmy a hudbu.
    1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 451° Fahrenheita
    451° Fahrenheita (1966)
    Film
    Dielo Françoisa Truffauta divákovi odhaľuje pohľad na konzumnú spoločnosť budúcnosti, v ktorej panujú prísne pravidlá. Každý človek, ktorý prejaví odklon od skupinového myslenia a tieto pravidlá poruší je odvrhnutý. V tomto zriadení je zakázané čítanie literatúry a požiarnici, ktorí kedysi hasili ohne, spaľujú knihy (451 stupňov Fahrenheita - teplota, pri ktorej začína horieť knižný papier). Montag patrí medzi radových požiarnikov a vzorne si plní svoje povinnosti. Jedného dňa sa rozhodne zo zvedavosti schovať a prečítať knihu, ktorú mal spáliť. Keď ho udá vlastná manželka, jeho rola sa obracia a stáva sa štvancom... Truffaut, podobne ako autor románovej predlohy Ray Bradbury, sa vo svojej tvorbe nezameriaval na žáner sci-fi, vďaka čomu sa máme možnosť pozrieť na jedinečný nadčasový film, ktorý je aktuálny aj mnoho desiatok rokov od jeho vzniku.
    71%
    Dielo Françoisa Truffauta divákovi odhaľuje pohľad na konzumnú spoločnosť budúcnosti, v ktorej panujú prísne pravidlá. Každý človek, ktorý prejaví odklon od skupinového myslenia a tieto pravidlá poruší je odvrhnutý. V tomto zriadení je zakázané čítanie literatúry a požiarnici, ktorí kedysi hasili ohne, spaľujú knihy (451 stupňov Fahrenheita - teplota, pri ktorej začína horieť knižný papier). Montag patrí medzi radových požiarnikov a vzorne si plní svoje povinnosti. Jedného dňa sa rozhodne zo zvedavosti schovať a prečítať knihu, ktorú mal spáliť. Keď ho udá vlastná manželka, jeho rola sa obracia a stáva sa štvancom... Truffaut, podobne ako autor románovej predlohy Ray Bradbury, sa vo svojej tvorbe nezameriaval na žáner sci-fi, vďaka čomu sa máme možnosť pozrieť na jedinečný nadčasový film, ktorý je aktuálny aj mnoho desiatok rokov od jeho vzniku.
    5
  • 6
  • Myš, která řvala
    Myš, která řvala (1959)
    Film
    • iTunes
    Vysoko ve Francouzských Alpách se rozprostírá na patnácti a tři čtvrtě čtverečních mílích nejmenší stát světa - velkovévodství Grand Fenwick, kde vládne stará velkovévodkyně Gloriana XII. (Peter Sellers). Poté co jeden kalifornský vinař začne vyrábět imitaci fenwického vývozního artiklu číslo jedna, Pinotu Grand Fenwick, stihne tuto jedinou anglicky hovořící zemi na starém kontinentě hluboká hospodářská krize. Dědičný ministerský předseda, hrabě Rupert Mountjoy (Peter Sellers), navrhne (s cílem zachránit svou vlast) vyhlásit Spojeným státům americkým válku, prohrát ji a pobírat válečné podpory od USA. Dvacet dobrovolných lučištníků pod vedením velitele vojsk, dědičného polního maršála a vrchního nadlesního Tullyho Bascomba (Peter Sellers), zaútočí na liduprázdný New York, neboť byl vyhlášen cvičný atomový poplach. Jenom imbecil by mohl vyhrát takovouhle válku.
    69%
    Vysoko ve Francouzských Alpách se rozprostírá na patnácti a tři čtvrtě čtverečních mílích nejmenší stát světa - velkovévodství Grand Fenwick, kde vládne stará velkovévodkyně Gloriana XII. (Peter Sellers). Poté co jeden kalifornský vinař začne vyrábět imitaci fenwického vývozního artiklu číslo jedna, Pinotu Grand Fenwick, stihne tuto jedinou anglicky hovořící zemi na starém kontinentě hluboká hospodářská krize. Dědičný ministerský předseda, hrabě Rupert Mountjoy (Peter Sellers), navrhne (s cílem zachránit svou vlast) vyhlásit Spojeným státům americkým válku, prohrát ji a pobírat válečné podpory od USA. Dvacet dobrovolných lučištníků pod vedením velitele vojsk, dědičného polního maršála a vrchního nadlesního Tullyho Bascomba (Peter Sellers), zaútočí na liduprázdný New York, neboť byl vyhlášen cvičný atomový poplach. Jenom imbecil by mohl vyhrát takovouhle válku.
    7
  • 8
  • Jazzová revue
    Jazzová revue (1962)
    Film
    V Anglické JAZZOVÉ REVUE se představují filmovým divákům nejpopulárnější zpěváci a jazzové skupiny. Film má jednoduchý rámec: starosta venkovského města je zapřísáhlým odpůrcem jazzu. Mladí se však nechtějí vzdát své milované zábavy. Zorganizují proto velkou jazzovou přehlídku ve svém městě a pan starosta, který se všemi možnými prostředky snažil "akci" zabránit, nakonec přijímá obdiv za realizaci tak zábavné myšlenky. Jména účinkujících - Chubby Checker, Chris Barberův Jazz Band, Kenny Ballovy jazzisté, Bob Wallis a jeho Storyville Jazzmen, Terry Lightfoot a jeho New Orleans Jazz Band, David Jacobs, Pete Murray, Alan Freeman, bratří Brookové, Del Shannon, Gary Bonds, Gene Vincent, Gene McDaniels a Helen Shapirová a Craig Douglas v hlavních rolích - byla v té době známa především anglickým jazzovým nadšencům.

    Ohlas dobového tisku:

    Prvních deset minut mě téměř smetlo ze židle, ale když se mé zvukovody přizpůsobily, přistihl jsem sám sebe v dobré náladě. Dvacet šest hudebních čísel a písní je vtěsnáno do filmu a rytmicky předvedeno nejznámějšími jazzovými hudebníky a zpěváky. Acker Bilk, Chris Barber, Kenny Ball, Chubby Checker, Craig Douglas, John Leyton... vždyť je znáte. Nadaný nový režisér Dick Lester udržuje scénu nepřetržitě živou, plnou nápadů a vtipů. Příběh sám nerozhoduje. Helen Shapirová zpívá dobře, ale není ještě velkým objevem jako herečka. Celá tato přehlídka je jako bomba dobré nálady. (Daily Mirror, Londýn, 30.3.1962)

    Film je svěžím, drzým, hlučným putováním po studiích a klubech, kdy známí mladí lidé vytvářejí zvláštní formy hudby a předvádějí je věkovým skupinám, které ještě neměly dvacet, řekněme pětadvacet let. Bylo by snadné napsat oslavný článek na tento film vzhledem k sociálnímu jevu, který odráží. Musí zde stačit, když řekneme, že film byl zpracován s nemalou dovedností a inteligencí. Jsou tady satirické sekvence a jeden okamžik, který bere dech - když mladý zpěvák vykládá své soukromé mínění o svém vlastním výkonu. Helen Shapirová, Craig Douglas, Chris Barber a jeho orchestr, bratři Brookovi a Gary Bonds (USA) jsou známá jména. Film je pro všechny mladé. (The Times, Londýn, 30.3.1962)
    Žánry:KomedieMuzikál
    68%
    V Anglické JAZZOVÉ REVUE se představují filmovým divákům nejpopulárnější zpěváci a jazzové skupiny. Film má jednoduchý rámec: starosta venkovského města je zapřísáhlým odpůrcem jazzu. Mladí se však nechtějí vzdát své milované zábavy. Zorganizují proto velkou jazzovou přehlídku ve svém městě a pan starosta, který se všemi možnými prostředky snažil "akci" zabránit, nakonec přijímá obdiv za realizaci tak zábavné myšlenky. Jména účinkujících - Chubby Checker, Chris Barberův Jazz Band, Kenny Ballovy jazzisté, Bob Wallis a jeho Storyville Jazzmen, Terry Lightfoot a jeho New Orleans Jazz Band, David Jacobs, Pete Murray, Alan Freeman, bratří Brookové, Del Shannon, Gary Bonds, Gene Vincent, Gene McDaniels a Helen Shapirová a Craig Douglas v hlavních rolích - byla v té době známa především anglickým jazzovým nadšencům.

    Ohlas dobového tisku:

    Prvních deset minut mě téměř smetlo ze židle, ale když se mé zvukovody přizpůsobily, přistihl jsem sám sebe v dobré náladě. Dvacet šest hudebních čísel a písní je vtěsnáno do filmu a rytmicky předvedeno nejznámějšími jazzovými hudebníky a zpěváky. Acker Bilk, Chris Barber, Kenny Ball, Chubby Checker, Craig Douglas, John Leyton... vždyť je znáte. Nadaný nový režisér Dick Lester udržuje scénu nepřetržitě živou, plnou nápadů a vtipů. Příběh sám nerozhoduje. Helen Shapirová zpívá dobře, ale není ještě velkým objevem jako herečka. Celá tato přehlídka je jako bomba dobré nálady. (Daily Mirror, Londýn, 30.3.1962)

    Film je svěžím, drzým, hlučným putováním po studiích a klubech, kdy známí mladí lidé vytvářejí zvláštní formy hudby a předvádějí je věkovým skupinám, které ještě neměly dvacet, řekněme pětadvacet let. Bylo by snadné napsat oslavný článek na tento film vzhledem k sociálnímu jevu, který odráží. Musí zde stačit, když řekneme, že film byl zpracován s nemalou dovedností a inteligencí. Jsou tady satirické sekvence a jeden okamžik, který bere dech - když mladý zpěvák vykládá své soukromé mínění o svém vlastním výkonu. Helen Shapirová, Craig Douglas, Chris Barber a jeho orchestr, bratři Brookovi a Gary Bonds (USA) jsou známá jména. Film je pro všechny mladé. (The Times, Londýn, 30.3.1962)
    Žánry:KomedieMuzikál
    9
  • Tommy
    Tommy (1975)
    Film

    Rocková opera Tommy vypráví o hluchém, slepém a němém chlapci, který se navzdory otřesným prožitkům i handicapu stane světovým šampiónem v pinballu (kuličkovém hracím automatu). Tuto "duchovní alegorii" vydala v květnu 1969 skupina The Who, údajně nejhlasitější rocková skupina všech dob, v podobě dvojalba. Autorem pod kůži se zadírajícího příběhu o chlapci, který v šoku ze smrti svého otce ztratil smysly a hvězdná popularita jej vynesla až na post celebrovaného mesiáše sekty hráčů pinballu, je jeden z nejmagičtějších kytaristů rockové historie Pete Townshend. Po řadě uchvacujících jevištních provedení se Tommy stal kultovním bestsellerem a vůbec nejúspěšnějším albem The Who. Pro filmovou adaptaci Tommyho byl osloven nonkonformní režisér Ken Russell, jenž tuto operu označoval za "největší uměleckou práci vyprodukovanou ve 20. století". Russellův snímek zůstává celkem věrný původnímu námětu, přestože režisér s adaptovanou látkou pracoval poměrně volně a učinil v ní i podstatné změny. Pro film bylo navíc dokomponováno několik sladeb a pořadí písniček bylo pozměněno s ohledem na logickou návaznost vyprávění. Vinou režisérova efektního přístupu k adaptaci je částečně narušeno klíčové poselství příběhu: úvaha o absurditě pop-kultury a bezduchém oslavování jejích hvězd a katastrofálních následcích jejich "vůdcovství". Russell pro vyprávění zvolil volně zřetězené pásmo dráždivých, místy poněkud perverzně naturalistických epizod, které hýří pouťově-automatovými barvami. Některé kritiky a recenze dokonce režiséra obviňovaly, že filosofii Townshendova podobenství rozmělnil do podoby cirkusové atrakce. Uhrančivá vizuální stylizace opery totiž využívá estetiky rychlých střihů, triků, zkratky a tehdy neobvyklých výrazových prostředků hudebního videoklipu. Klíčovým symbolem celého snímku je kruhové zrcadlo. Hudebním vrcholem opery je Tommyho osvobozující árie Iřm Free a závěrečný majestátně vypjatý hymnus Listening To You. Navzdory některým výhradám je Tommy místy oslňujícím, energií překypujícím dílem, při jehož sledování i diváci ztrácejí řeč a sluch a přechází jim zrak.

    67%

    Rocková opera Tommy vypráví o hluchém, slepém a němém chlapci, který se navzdory otřesným prožitkům i handicapu stane světovým šampiónem v pinballu (kuličkovém hracím automatu). Tuto "duchovní alegorii" vydala v květnu 1969 skupina The Who, údajně nejhlasitější rocková skupina všech dob, v podobě dvojalba. Autorem pod kůži se zadírajícího příběhu o chlapci, který v šoku ze smrti svého otce ztratil smysly a hvězdná popularita jej vynesla až na post celebrovaného mesiáše sekty hráčů pinballu, je jeden z nejmagičtějších kytaristů rockové historie Pete Townshend. Po řadě uchvacujících jevištních provedení se Tommy stal kultovním bestsellerem a vůbec nejúspěšnějším albem The Who. Pro filmovou adaptaci Tommyho byl osloven nonkonformní režisér Ken Russell, jenž tuto operu označoval za "největší uměleckou práci vyprodukovanou ve 20. století". Russellův snímek zůstává celkem věrný původnímu námětu, přestože režisér s adaptovanou látkou pracoval poměrně volně a učinil v ní i podstatné změny. Pro film bylo navíc dokomponováno několik sladeb a pořadí písniček bylo pozměněno s ohledem na logickou návaznost vyprávění. Vinou režisérova efektního přístupu k adaptaci je částečně narušeno klíčové poselství příběhu: úvaha o absurditě pop-kultury a bezduchém oslavování jejích hvězd a katastrofálních následcích jejich "vůdcovství". Russell pro vyprávění zvolil volně zřetězené pásmo dráždivých, místy poněkud perverzně naturalistických epizod, které hýří pouťově-automatovými barvami. Některé kritiky a recenze dokonce režiséra obviňovaly, že filosofii Townshendova podobenství rozmělnil do podoby cirkusové atrakce. Uhrančivá vizuální stylizace opery totiž využívá estetiky rychlých střihů, triků, zkratky a tehdy neobvyklých výrazových prostředků hudebního videoklipu. Klíčovým symbolem celého snímku je kruhové zrcadlo. Hudebním vrcholem opery je Tommyho osvobozující árie Iřm Free a závěrečný majestátně vypjatý hymnus Listening To You. Navzdory některým výhradám je Tommy místy oslňujícím, energií překypujícím dílem, při jehož sledování i diváci ztrácejí řeč a sluch a přechází jim zrak.

    10
  • Na každého jednou dojde
    Na každého jednou dojde (1960)
    Film

    Tato anglická kriminální komedie se odehrává v prostředí pro komedii poněkud neobvyklém, zachycuje život ve věznici. Dodger Lane (Peter Sellers) se svými dvěma kumpány Jellym Knightem a Lenniem Pricem jsou spořádaní vězni, kterým zbývá už jen několik týdnů do propuštění na svobodu. Během svého pobytu ve vězení Huntleigh zasvětili většinu spoluvězňů do svého zlodějského řemesla a přesto patří mezi nejvzornější. Jejich předsevzetí o poctivém životě vezmou za své, když se objeví čtvrtý člen party, který díky alibi zůstal venku. Dodgerovi tajně řekne o možnosti provést loupež diamantů za dva miliony liber. Má to ale jeden háček - všichni tři mají být propuštěni až den po plánované akci. Je potřeba vymyslet, kudy z vězení ven a jak se do něj zase nepozorovaně vrátit. Problém nastane, když je dobromyslný dozorce, na jehož laxní přístup Dodgerova parta spoléhá, nahrazen fanatikem, zvaným Kruťas.Snímek úspěšně navazuje na klasické snímky studia Ealing (např. Zlaté věže), v nichž září komediální génius Peter Sellers. Jeho Dodger je neodolatelný kriminálník se srdcem na pravém místě, který se baví vlastním důvtipem a na něhož je vždycky spolehnutí. V ději je řada komických situací, v nichž vyniká specifický anglický humor vycházející z úsměvné nadsázky a parodování konvencí. I když spravedlnosti je učiněno zadost, zloději se nevzdávají a svým smyslem pro humor získávají divákovi sympatie.

    Režie:Robert Day
    67%

    Tato anglická kriminální komedie se odehrává v prostředí pro komedii poněkud neobvyklém, zachycuje život ve věznici. Dodger Lane (Peter Sellers) se svými dvěma kumpány Jellym Knightem a Lenniem Pricem jsou spořádaní vězni, kterým zbývá už jen několik týdnů do propuštění na svobodu. Během svého pobytu ve vězení Huntleigh zasvětili většinu spoluvězňů do svého zlodějského řemesla a přesto patří mezi nejvzornější. Jejich předsevzetí o poctivém životě vezmou za své, když se objeví čtvrtý člen party, který díky alibi zůstal venku. Dodgerovi tajně řekne o možnosti provést loupež diamantů za dva miliony liber. Má to ale jeden háček - všichni tři mají být propuštěni až den po plánované akci. Je potřeba vymyslet, kudy z vězení ven a jak se do něj zase nepozorovaně vrátit. Problém nastane, když je dobromyslný dozorce, na jehož laxní přístup Dodgerova parta spoléhá, nahrazen fanatikem, zvaným Kruťas.Snímek úspěšně navazuje na klasické snímky studia Ealing (např. Zlaté věže), v nichž září komediální génius Peter Sellers. Jeho Dodger je neodolatelný kriminálník se srdcem na pravém místě, který se baví vlastním důvtipem a na něhož je vždycky spolehnutí. V ději je řada komických situací, v nichž vyniká specifický anglický humor vycházející z úsměvné nadsázky a parodování konvencí. I když spravedlnosti je učiněno zadost, zloději se nevzdávají a svým smyslem pro humor získávají divákovi sympatie.

    Režie:Robert Day
    11
  • Ve slepé uličce
    Ve slepé uličce (1966)
    Film

    Na tom starém hradě na northumberlandském pobřeží měl prý kdysi Sir Walter Scott napsat svého Roba Roye. Dodnes se tu dochoval jeho autentický husí brk i mnohé další památky Mistrovy osobnosti. Tak to alespoň nečetným návštěvníkům své "pevnosti", jak tomu sídlu hrdě říká, tvrdí jeho momentální výstřední majitel. Angličan George, který tu žije se svou mladou, krásnou francouzskou manželkou. Bál se možná, když se zbavoval svého prosperujícího podniku a rozhodoval se pro život v ústraní, aby mu ji svody velkoměsta neodvedly. Neuvědomil si ovšem, že Osudu člověk neunikne. A "Osud" se právě v této chvíli k této výspě civilizace neodvratně blíží. Osud v podobě dvou raněných gangsterů, kteří se po zpackané akci nutně potřebují alespoň na chvíli někam zašít. A jelikož široko daleko není nic vhodnějšího...
    Slepou uličku natočil podle vlastního scénáře režisér Roman Polanski v roce 1966, těsně před tím, než odešel do Hollywoodu. Nezapřel v ní charakteristické rysy své tvorby, především hluboké zaujetí všemožnými úchylkami lidské psychiky. A dokázal navíc z tohoto na první pohled pouhého thrilleru - neboli příběhu dvou raněných gangsterů, terorizujících manželský pár - vytěžit nemalou dávku černého humoru. Snímek byl v r. 1966 oceněn na MFF v Berlíně Zlatým medvědem.

    67%

    Na tom starém hradě na northumberlandském pobřeží měl prý kdysi Sir Walter Scott napsat svého Roba Roye. Dodnes se tu dochoval jeho autentický husí brk i mnohé další památky Mistrovy osobnosti. Tak to alespoň nečetným návštěvníkům své "pevnosti", jak tomu sídlu hrdě říká, tvrdí jeho momentální výstřední majitel. Angličan George, který tu žije se svou mladou, krásnou francouzskou manželkou. Bál se možná, když se zbavoval svého prosperujícího podniku a rozhodoval se pro život v ústraní, aby mu ji svody velkoměsta neodvedly. Neuvědomil si ovšem, že Osudu člověk neunikne. A "Osud" se právě v této chvíli k této výspě civilizace neodvratně blíží. Osud v podobě dvou raněných gangsterů, kteří se po zpackané akci nutně potřebují alespoň na chvíli někam zašít. A jelikož široko daleko není nic vhodnějšího...
    Slepou uličku natočil podle vlastního scénáře režisér Roman Polanski v roce 1966, těsně před tím, než odešel do Hollywoodu. Nezapřel v ní charakteristické rysy své tvorby, především hluboké zaujetí všemožnými úchylkami lidské psychiky. A dokázal navíc z tohoto na první pohled pouhého thrilleru - neboli příběhu dvou raněných gangsterů, terorizujících manželský pár - vytěžit nemalou dávku černého humoru. Snímek byl v r. 1966 oceněn na MFF v Berlíně Zlatým medvědem.

    12
  • Planeta Krull
    Planeta Krull (1983)
    Film
    • iTunes
    Netvor so svojou smrtiacou armádou zabijakov zotročil už mnohé svety. Hrozní dobyvatelia prišli aj na planétu Krull. Netvorova čierna pevnosť hyzdí celú krajinu. Dva znepriatelené kráľovské rody sa preto rozhodnú spojiť svoje sily a vytvoriť silné kráľovstvo. Princezná Lyssa (Lysette Anthony) si vezme za manžela princa Colwyna (Ken Marshall). Práve v deň svadby však smrtiaca armáda zaútočí na zámok, unesie princeznú, zabije starých kráľov a zraní Colwyna. Nový kráľ získa s Ynorovou pomocou zázračnú zbraň a jeho cieľom je nájsť tajnú pevnosť nepriateľov, zničiť ju a oslobodiť svoju Lyssu. Musí prekonať veľa ťažkých prekážok, aby sa nakoniec postavil hroznému Netvorovi, ktorého zatiaľ nikto neporazil ...
    64%
    Netvor so svojou smrtiacou armádou zabijakov zotročil už mnohé svety. Hrozní dobyvatelia prišli aj na planétu Krull. Netvorova čierna pevnosť hyzdí celú krajinu. Dva znepriatelené kráľovské rody sa preto rozhodnú spojiť svoje sily a vytvoriť silné kráľovstvo. Princezná Lyssa (Lysette Anthony) si vezme za manžela princa Colwyna (Ken Marshall). Práve v deň svadby však smrtiaca armáda zaútočí na zámok, unesie princeznú, zabije starých kráľov a zraní Colwyna. Nový kráľ získa s Ynorovou pomocou zázračnú zbraň a jeho cieľom je nájsť tajnú pevnosť nepriateľov, zničiť ju a oslobodiť svoju Lyssu. Musí prekonať veľa ťažkých prekážok, aby sa nakoniec postavil hroznému Netvorovi, ktorého zatiaľ nikto neporazil ...
    13
  • House That Dripped Blood, The
    House That Dripped Blood, The (1971)
    Film
    Tento antologický snímek vypráví čtyři thrillerové příběhy, které se odehrály v opuštěném domě opředeném smůlou, a byly vykonstruovány na základě policejního vyšetřování. Po přezkoumání složek místního policisty (John Bennett) vyjde najevo, že všichni majitelé onoho sídla zemřeli strašlivou smrtí. V první epizodě poskytne ženě tajemného spisovatele (Denholm Elliott) objekt jeho posedlosti příležitost, aby svého muže zabila. V té druhé se nešťastný Peter Cushing stane středem pozornosti žárlivého manžela. Ve třetí části se Christopher Lee stane obětí své male dcerky, která si hraje s panenkami voodoo. V posledním díle se hvězda hororových filmů Jon Pertwee snaží ve svých kostýmech dosáhnout autentičnosti. Nějak se mu podaří získat plášť skutečného upíra, což má zvráceně komické následky.(Cinemax)
    Žánry:HororKultovní
    63%
    Tento antologický snímek vypráví čtyři thrillerové příběhy, které se odehrály v opuštěném domě opředeném smůlou, a byly vykonstruovány na základě policejního vyšetřování. Po přezkoumání složek místního policisty (John Bennett) vyjde najevo, že všichni majitelé onoho sídla zemřeli strašlivou smrtí. V první epizodě poskytne ženě tajemného spisovatele (Denholm Elliott) objekt jeho posedlosti příležitost, aby svého muže zabila. V té druhé se nešťastný Peter Cushing stane středem pozornosti žárlivého manžela. Ve třetí části se Christopher Lee stane obětí své male dcerky, která si hraje s panenkami voodoo. V posledním díle se hvězda hororových filmů Jon Pertwee snaží ve svých kostýmech dosáhnout autentičnosti. Nějak se mu podaří získat plášť skutečného upíra, což má zvráceně komické následky.(Cinemax)
    Žánry:HororKultovní
    14
  • 15
  • 16
  • Frightened City, The
    Frightened City, The (1961)
    Film
    • Netflix
    61%
    17
  • Blockhouse, The
    Blockhouse, The (1973)
    Film
    Jaké to je strávit sedm let v podzemí? Šestice mužů, kteří jsou v Německu na nuceném totálním nasazení, je během náletu uvězněna v podzemním bunkru. Bezprostřední strach brzy vystřídá pocit beznaděje z pobytu v kopce bez světla a bez možnosti kontaktu s vnějším světem. I když je v bunkru dostatek jídla a vína (bunkr byl zároveň skladem), muži různých národností se musí především naučit překonat psychické strádání a charakterové rozdíly.
    Žánry:DramaVálečný
    Režie:Clive Rees
    61%
    Jaké to je strávit sedm let v podzemí? Šestice mužů, kteří jsou v Německu na nuceném totálním nasazení, je během náletu uvězněna v podzemním bunkru. Bezprostřední strach brzy vystřídá pocit beznaděje z pobytu v kopce bez světla a bez možnosti kontaktu s vnějším světem. I když je v bunkru dostatek jídla a vína (bunkr byl zároveň skladem), muži různých národností se musí především naučit překonat psychické strádání a charakterové rozdíly.
    Žánry:DramaVálečný
    Režie:Clive Rees
    18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Stopa Růžového pantera
    Stopa Růžového pantera (1982)
    Film
    • Max
    • iTunes
    Na počátku je v Lugaši opět, již potřetí, uloupen slavný diamant nazvaný Růžový panter. O pomoc je požádán samozřejmě francouzský detektiv, který již po dvakráte uspěl při jeho hledání. Clouseau je přesvědčen, že pachatelem je opět Sir Charles Litton, kdysi známý jako Fantóm a vypraví se za ním do Londýna a poté do Lugaše. Jenže tentokrát si lugašský vládce a jeho rádce nepřeje, aby pravda vyšla najevo. Nalezení Pantera by totiž ohrozilo jejich zkorumpovanou moc. Zanedlouho přinesou světové agentury zprávu, že letadlo, kterým Clouseau cestoval, zmizelo. Televizní reportérka Marie Jouvetová se rozhodne připravit pořad o slavném inspektorovi a vydává se po jeho stopách, setkává se s lidmi, kteří jej znali, zaznamenává jejich vzpomínky na velikého nešiku a genia ztřeštěnosti. Dostává se tak na stopu spiknutí a přestože se i ona ocitá v nebezpečí, necouvne. Je přesvědčena, že Clouseau žije a chystá se opět zvítězit. Tento film se od předchozích ovšem značně liší, protože vznikl v roce 1982, tedy až dva roky po smrti Petra Sellerse, nezapomenutelného přestavitele hlavní role (zemřel 24.7. 1980). Film, který je dalším případem a současně vzpomínkou na Sellersovy výkony v předchozích dílech, vznikl převážně sestřihem nepoužitých sekvencí z předchozích filmů, které byly doplněny dotáčkami, v nichž Clouseau nevystupuje. Snímek natočil a "sestavil" podle vlastního námětu a scénáře Franka a Toma Waldmanových samozřejmě režisér Blake Edwards. Uvidíte tu scény z předchozích Clouseaových případů a budete si moci zavzpomínat na to, jak to bylo, když Clouseau hlídal diamant a princeznu Dalu, když se snažil dokázat nevinu služky Marie Gambrelliové nebo když se svým sluhou Katoem cvičil bojová umění.
    53%
    Na počátku je v Lugaši opět, již potřetí, uloupen slavný diamant nazvaný Růžový panter. O pomoc je požádán samozřejmě francouzský detektiv, který již po dvakráte uspěl při jeho hledání. Clouseau je přesvědčen, že pachatelem je opět Sir Charles Litton, kdysi známý jako Fantóm a vypraví se za ním do Londýna a poté do Lugaše. Jenže tentokrát si lugašský vládce a jeho rádce nepřeje, aby pravda vyšla najevo. Nalezení Pantera by totiž ohrozilo jejich zkorumpovanou moc. Zanedlouho přinesou světové agentury zprávu, že letadlo, kterým Clouseau cestoval, zmizelo. Televizní reportérka Marie Jouvetová se rozhodne připravit pořad o slavném inspektorovi a vydává se po jeho stopách, setkává se s lidmi, kteří jej znali, zaznamenává jejich vzpomínky na velikého nešiku a genia ztřeštěnosti. Dostává se tak na stopu spiknutí a přestože se i ona ocitá v nebezpečí, necouvne. Je přesvědčena, že Clouseau žije a chystá se opět zvítězit. Tento film se od předchozích ovšem značně liší, protože vznikl v roce 1982, tedy až dva roky po smrti Petra Sellerse, nezapomenutelného přestavitele hlavní role (zemřel 24.7. 1980). Film, který je dalším případem a současně vzpomínkou na Sellersovy výkony v předchozích dílech, vznikl převážně sestřihem nepoužitých sekvencí z předchozích filmů, které byly doplněny dotáčkami, v nichž Clouseau nevystupuje. Snímek natočil a "sestavil" podle vlastního námětu a scénáře Franka a Toma Waldmanových samozřejmě režisér Blake Edwards. Uvidíte tu scény z předchozích Clouseaových případů a budete si moci zavzpomínat na to, jak to bylo, když Clouseau hlídal diamant a princeznu Dalu, když se snažil dokázat nevinu služky Marie Gambrelliové nebo když se svým sluhou Katoem cvičil bojová umění.
    23
  • Pomsta Jestřába
    Pomsta Jestřába (1980)
    Film
    52%
    24
  • 25
  • Kletba růžového pantera
    Kletba růžového pantera (1983)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Inšpektor Clouseau zmizne a francúzska kriminálna polícia požiada druhého najlepšieho detektíva na svete, aby ho našiel. Lenže Clouseov nepriateľ, Dreyfus, zmanipuluje počítač kriminálky tak, aby vyhľadal najhoršieho detektíva na svete - a ním je detektív newyorskej polície Clifton Sleigh. Sleigh sa prediera húšťou vrážd a skorumpovaných úradníkov - akoby bol bratrancom hľadaného Clouseaua.
    42%
    Inšpektor Clouseau zmizne a francúzska kriminálna polícia požiada druhého najlepšieho detektíva na svete, aby ho našiel. Lenže Clouseov nepriateľ, Dreyfus, zmanipuluje počítač kriminálky tak, aby vyhľadal najhoršieho detektíva na svete - a ním je detektív newyorskej polície Clifton Sleigh. Sleigh sa prediera húšťou vrážd a skorumpovaných úradníkov - akoby bol bratrancom hľadaného Clouseaua.
    26