?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Yvonne Isimeme Ibazebo: Filmy a seriály

  • Top Boy
    Top Boy (2011)
    Seriál
    • Netflix
    81%
    1
  • Případy inspektora Lynleyho
    Případy inspektora Lynleyho (2002)
    Seriál
    On v podobném prostředí vyrůstal, ona si o něm myslí své. Teď jsou tu ovšem na jedné lodi... Protiklady se prý přitahují. Ovšem v případě nové vyšetřovací dvojice, kterou - zřejmě nikoli bez jistých postranních úmyslů - vytvořil jejich šéf, asi toto rčení příliš platit nebude. Ti dva si totiž nemohou kápnout do noty. Na jedné straně zjemnělý, kultivovaný inspektor Lynley, ten "rychlokvašený oxfordský zlatý hoch, arogantní aristokratický spratek", jak o něm říká ona, na straně druhé plebejská, nesnesitelná a neoblíbená seržantka Haversová, "ženská jako minové pole", jak o ní říká on. Jenomže teď jsou na jedné lodi a musí spolupracovat.
    73%
    On v podobném prostředí vyrůstal, ona si o něm myslí své. Teď jsou tu ovšem na jedné lodi... Protiklady se prý přitahují. Ovšem v případě nové vyšetřovací dvojice, kterou - zřejmě nikoli bez jistých postranních úmyslů - vytvořil jejich šéf, asi toto rčení příliš platit nebude. Ti dva si totiž nemohou kápnout do noty. Na jedné straně zjemnělý, kultivovaný inspektor Lynley, ten "rychlokvašený oxfordský zlatý hoch, arogantní aristokratický spratek", jak o něm říká ona, na straně druhé plebejská, nesnesitelná a neoblíbená seržantka Haversová, "ženská jako minové pole", jak o ní říká on. Jenomže teď jsou na jedné lodi a musí spolupracovat.
    2
  • Vzplanutí na Rye Lane
    Vzplanutí na Rye Lane (2023)
    Film
    • Disney+
    Romantická komedie Vzplanutí na Rye Lane je debutem režisérky Raine Allen Miller. Sleduje mladou dvojici Doma a Vas, z nichž si každý prochází milostnými rozchody a vztahovou krizí. Oba dva se během nabitého londýnského dne potkají a ihned mezi nimi vznikne přitažlivé pouto. Snímek se velmi znale pohybuje v rámci žánru romantické komedie a nechává vyniknout přirozeným dialogům, pestrobarevnému vizuálu a rozmanitým městským lokacím, přičemž se vyhýbá falši a přináší pohodový feel good zážitek.
    69%
    Romantická komedie Vzplanutí na Rye Lane je debutem režisérky Raine Allen Miller. Sleduje mladou dvojici Doma a Vas, z nichž si každý prochází milostnými rozchody a vztahovou krizí. Oba dva se během nabitého londýnského dne potkají a ihned mezi nimi vznikne přitažlivé pouto. Snímek se velmi znale pohybuje v rámci žánru romantické komedie a nechává vyniknout přirozeným dialogům, pestrobarevnému vizuálu a rozmanitým městským lokacím, přičemž se vyhýbá falši a přináší pohodový feel good zážitek.
    3
  • Láska prokletá
    Láska prokletá (1998)
    Film

    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělcův, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.

    64%

    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělcův, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.

    4
  • 5