?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Florian Hoffmeister: Filmy a seriály

  • Temný případ
    Temný případ (2014)
    Seriál
    • Max
    • O2 TV
    88%
    1
  • Pachinko
    Pachinko (2022)
    Seriál
    • Apple TV+
    • Canal+
    80%
    2
  • TÁR
    TÁR (2022)
    Film
    • Netflix
    • Google Play
    • iTunes
    • +2
    Tár je strhující hudební snímek mapující osudy geniální dirigentky a skladatelky Lydie Tár, která jako jedna z mála žen vede významný německý orchestr. Je na vrcholu své kariéry a navenek působí sebejistě a odhodlaně. Uvnitř je to ale stále jen obyčejná žena plná nejistoty, strachu, pochybností a tajných tužeb a přání. Na jevišti si je Lydia jistá každým svým mávnutím taktovkou, když ale opustí orchestřiště, ztrácí pevnou půdu pod nohama. Postupně se její geniální nadání střetává s realitou života a nepochopením a ukazuje se, že řídit orchestr je snažší než dirigovat vlastní život.
    Režie:Todd Field
    78%
    Tár je strhující hudební snímek mapující osudy geniální dirigentky a skladatelky Lydie Tár, která jako jedna z mála žen vede významný německý orchestr. Je na vrcholu své kariéry a navenek působí sebejistě a odhodlaně. Uvnitř je to ale stále jen obyčejná žena plná nejistoty, strachu, pochybností a tajných tužeb a přání. Na jevišti si je Lydia jistá každým svým mávnutím taktovkou, když ale opustí orchestřiště, ztrácí pevnou půdu pod nohama. Postupně se její geniální nadání střetává s realitou života a nepochopením a ukazuje se, že řídit orchestr je snažší než dirigovat vlastní život.
    Režie:Todd Field
    3
  • Great Expectations
    Great Expectations (2011)
    Minisérie
    Nákladná adaptace klasického románu Charlese Dickense, v níž se ze sirotka Pipa s pomocí záhadného mecenáše stává džentlmen. Jednoho chladného zimního dne narazí 11letý sirotek Pip na uprchlého trestance Magwitche. Magwitch vyděšenému hochovi přikáže, aby ukradl ze strýcovy kovárny pilník na odstranění okovů. Když se Pip vrátí, kromě pilníku přinese i jídlo - nevinné gesto dobroty, které má pro oba nevídané důsledky. Tento působivý příběh s prvky mysteriózního thrilleru vypráví o posedlosti, korupci, odplatě, vykoupení a odpuštění. Na pozadí všeho totiž stojí šibenice. Ukazuje, co uděláme, co budeme riskovat a jak daleko zajdeme kvůli lásce
    75%
    Nákladná adaptace klasického románu Charlese Dickense, v níž se ze sirotka Pipa s pomocí záhadného mecenáše stává džentlmen. Jednoho chladného zimního dne narazí 11letý sirotek Pip na uprchlého trestance Magwitche. Magwitch vyděšenému hochovi přikáže, aby ukradl ze strýcovy kovárny pilník na odstranění okovů. Když se Pip vrátí, kromě pilníku přinese i jídlo - nevinné gesto dobroty, které má pro oba nevídané důsledky. Tento působivý příběh s prvky mysteriózního thrilleru vypráví o posedlosti, korupci, odplatě, vykoupení a odpuštění. Na pozadí všeho totiž stojí šibenice. Ukazuje, co uděláme, co budeme riskovat a jak daleko zajdeme kvůli lásce
    4
  • Teror
    Teror (2018)
    Seriál
    Teror (v originále The Terror) je americký antologický seriál vyprávějící fikční hororové příběhy inspirované skutečnými událostmi. První série se odehrává v roce 1847 a sleduje výpravu sira Johna Franklina, která beznadějně uvízne v polárním ledu při hledání severozápadní cesty. Námořníkům dvou sesterských lodí královského námořnictva, HMS Erebus a HMS Terror, rychle docházejí potraviny a většina jich brzy onemocní kurdějemi. Jak se však brzy ukáže, drsné podmínky severního pólu nebudou ani zdaleka jejich největším problémem. Tamní ledové vody totiž obývá záhadný tvor lačnící po krvi... Druhá série je zasazena do období druhé světové války a soustřeďuje se na japonsko-americkou komunitu žijící na západním pobřeží USA, kterou znenadání začne ohrožovat nebezpečný přízrak.
    74%
    Teror (v originále The Terror) je americký antologický seriál vyprávějící fikční hororové příběhy inspirované skutečnými událostmi. První série se odehrává v roce 1847 a sleduje výpravu sira Johna Franklina, která beznadějně uvízne v polárním ledu při hledání severozápadní cesty. Námořníkům dvou sesterských lodí královského námořnictva, HMS Erebus a HMS Terror, rychle docházejí potraviny a většina jich brzy onemocní kurdějemi. Jak se však brzy ukáže, drsné podmínky severního pólu nebudou ani zdaleka jejich největším problémem. Tamní ledové vody totiž obývá záhadný tvor lačnící po krvi... Druhá série je zasazena do období druhé světové války a soustřeďuje se na japonsko-americkou komunitu žijící na západním pobřeží USA, kterou znenadání začne ohrožovat nebezpečný přízrak.
    5
  • House of Saddam
    House of Saddam (2008)
    Minisérie
    • Max
    74%
    6
  • 7
  • 8
  • Johnny English znovu zasahuje
    Johnny English znovu zasahuje (2018)
    Film
    • Netflix
    • Canal+
    • Google Play
    • +1

    Když je svět v ohrožení a tajná služba paralyzovaná, vrací se na scénu Johnny English. Dokáže muž, pro kterého jsou zmatky, chyby a omyly základním pracovním nástrojem, obstát i v moderním světě?

    Abychom si rozuměli, Johnnyho Englishe (Rowan Atkinson), penzionovaného tajného agenta, který se na stará kolena stal učitelem, by do služeb vlasti za normálních okolností nepovolal ani ten největší šílenec. Jenže jistý geniální počítačový hacker odhalil identitu všech aktivních agentů britské tajné služby a premiérka (Emma Thompson) rázem připomíná pověstného tonoucího, který by se rád chytnul i stébla. Shodou jemu vlastních nešťastných náhod je Johnny English tím jediným, kdo svou zemi může právě teď zachránit. Co na tom, že si absolutně netyká s nejnovějšími technologickými hračkami. Jak sám říká: „Digitálního padoucha můžete dopadnout jedině s analogovým přístupem.“ English se navíc vydává do akce vybaven věrným asistentem Boughem (Ben Miller), který po něm obvykle uklízí následky jeho činů. První kroky obou mužů míří na Azurové pobřeží, kde se tajemný padouch vyskytoval naposledy. Zde se odehraje první kapitola souboje digitálního génia s analogovým blbcem, souboje, který zdaleka nemusí být tak jednostranný, jak se na první pohled zdá. Na straně Johnnyho Englishe jsou totiž nejen věrný Bough a Spravedlnost, ale i schopnost udělat vždy to nejhorší možné rozhodnutí a vyjít z takové situace bez ztráty kytičky. (Cinemart)

    Režie:David Kerr
    64%

    Když je svět v ohrožení a tajná služba paralyzovaná, vrací se na scénu Johnny English. Dokáže muž, pro kterého jsou zmatky, chyby a omyly základním pracovním nástrojem, obstát i v moderním světě?

    Abychom si rozuměli, Johnnyho Englishe (Rowan Atkinson), penzionovaného tajného agenta, který se na stará kolena stal učitelem, by do služeb vlasti za normálních okolností nepovolal ani ten největší šílenec. Jenže jistý geniální počítačový hacker odhalil identitu všech aktivních agentů britské tajné služby a premiérka (Emma Thompson) rázem připomíná pověstného tonoucího, který by se rád chytnul i stébla. Shodou jemu vlastních nešťastných náhod je Johnny English tím jediným, kdo svou zemi může právě teď zachránit. Co na tom, že si absolutně netyká s nejnovějšími technologickými hračkami. Jak sám říká: „Digitálního padoucha můžete dopadnout jedině s analogovým přístupem.“ English se navíc vydává do akce vybaven věrným asistentem Boughem (Ben Miller), který po něm obvykle uklízí následky jeho činů. První kroky obou mužů míří na Azurové pobřeží, kde se tajemný padouch vyskytoval naposledy. Zde se odehraje první kapitola souboje digitálního génia s analogovým blbcem, souboje, který zdaleka nemusí být tak jednostranný, jak se na první pohled zdá. Na straně Johnnyho Englishe jsou totiž nejen věrný Bough a Spravedlnost, ale i schopnost udělat vždy to nejhorší možné rozhodnutí a vyjít z takové situace bez ztráty kytičky. (Cinemart)

    Režie:David Kerr
    9
  • 10
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    11
  • 12
  • Hysteria
    Hysteria (2014)
    Seriál
    62%
    13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Pět dní
    Pět dní (2007)
    Seriál
    • Max

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. "Jsem v podstatě dokumentaristka," říká o sobě Hughesová, "a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly." Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch "pět dní". Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    60%

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. "Jsem v podstatě dokumentaristka," říká o sobě Hughesová, "a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly." Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch "pět dní". Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    17
  • Mortdecai: Grandiózní případ
    Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
    Film
    • VOYO
    • SledovaniTV
    • iTunes
    • +1
    Mortdecai, Charlie Mortdecai. Má rád peníze, sprosté vtipy, alkohol a svůj sofistikovaný knír, zaměstnán je jako aristokrat. V akční komedii Mortdecai: Grandiózní případ se vrhne do velkolepého pátrání po ukradeném obraze, procestuje půlku zeměkoule a bude čelit mnoha protivníkům. Neodolatelně zhýralého Mortdecaie si s radostí zahrál Johnny Depp, sekundovat mu bude Gwyneth Paltrow, Ewan McGregor, Paul Bettany, Olivia Munn nebo Jeff Goldblum. V žonglování nikdy nevynikal a popravdě ho ani nikdy nezkoušel, teď ale bude muset vybalancovat partičku solidně naštvaných Rusů, britskou MI5, mezinárodní teroristy a také svoji manželku s nekřesťansky dlouhýma nohama. Charlie Mortdecai, světem protřelý obchodník s uměním a na částečný úvazek i podvodník, se zapojuje do honby za ukradeným obrazem. Pro svou zemi, pro královnu . . . a pro peníze. Obraz by totiž měl být vodítkem k utajenému sejfu až k prasknutí naplněnému nacistickým zlatem. Vyzbrojen věrným komorníkem a výstavním knírem drží v ruce hlavní trumf. Sebe. „Za studií na poměrně slušné druhořadé internátní škole jsem přišel na to, že ve rvačce může vyhrát celkem každý, pokud je připraven vrazit soupeři prst do oka,“ říká ke svému stylu sám Mortdecai. (Bontonfilm)
    59%
    Mortdecai, Charlie Mortdecai. Má rád peníze, sprosté vtipy, alkohol a svůj sofistikovaný knír, zaměstnán je jako aristokrat. V akční komedii Mortdecai: Grandiózní případ se vrhne do velkolepého pátrání po ukradeném obraze, procestuje půlku zeměkoule a bude čelit mnoha protivníkům. Neodolatelně zhýralého Mortdecaie si s radostí zahrál Johnny Depp, sekundovat mu bude Gwyneth Paltrow, Ewan McGregor, Paul Bettany, Olivia Munn nebo Jeff Goldblum. V žonglování nikdy nevynikal a popravdě ho ani nikdy nezkoušel, teď ale bude muset vybalancovat partičku solidně naštvaných Rusů, britskou MI5, mezinárodní teroristy a také svoji manželku s nekřesťansky dlouhýma nohama. Charlie Mortdecai, světem protřelý obchodník s uměním a na částečný úvazek i podvodník, se zapojuje do honby za ukradeným obrazem. Pro svou zemi, pro královnu . . . a pro peníze. Obraz by totiž měl být vodítkem k utajenému sejfu až k prasknutí naplněnému nacistickým zlatem. Vyzbrojen věrným komorníkem a výstavním knírem drží v ruce hlavní trumf. Sebe. „Za studií na poměrně slušné druhořadé internátní škole jsem přišel na to, že ve rvačce může vyhrát celkem každý, pokud je připraven vrazit soupeři prst do oka,“ říká ke svému stylu sám Mortdecai. (Bontonfilm)
    18
  • Paroží
    Paroží (2021)
    Film
    • Disney+
    • O2 TV
    • Google Play
    • +3
    58%
    19