?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jacques Hinstin: Filmy a seriály

  • Un air de famille
    Un air de famille (1996)
    Film
    71%
    1
  • Někdo to rád jinak
    Někdo to rád jinak (2000)
    Film

    Prenikavo ľudská ľahká komédia o strete protichodných charakterov, sociálnych prostredí a ich vzájomnej príťažlivosti. Film vyniká podrobnou charakterovou kresbou, citom pre dialóg s príchuťou každodennej trápnosti, rozpačitosti, ale aj ľudskej nehy. Autentické režijné prevedenie a herecké výkony robia z filmu reprezentatívny príklad súčasnej európskej kinematografie sústredenej na štúdium medziľudských vzťahov. Príbeh sa sústredí na snahy úspešného podnikateľa a novozbohatlíka získať si priazeň chudobnej starnúcej herečky. Humor je postavený na konflikte ich dvoch svetov a problémom, ktoré z toho vyplývajú.

    68%

    Prenikavo ľudská ľahká komédia o strete protichodných charakterov, sociálnych prostredí a ich vzájomnej príťažlivosti. Film vyniká podrobnou charakterovou kresbou, citom pre dialóg s príchuťou každodennej trápnosti, rozpačitosti, ale aj ľudskej nehy. Autentické režijné prevedenie a herecké výkony robia z filmu reprezentatívny príklad súčasnej európskej kinematografie sústredenej na štúdium medziľudských vzťahov. Príbeh sa sústredí na snahy úspešného podnikateľa a novozbohatlíka získať si priazeň chudobnej starnúcej herečky. Humor je postavený na konflikte ich dvoch svetov a problémom, ktoré z toho vyplývajú.

    2
  • Žirafí krk
    Žirafí krk (2004)
    Film
    66%
    3
  • Svatojakubská pouť
    Svatojakubská pouť (2005)
    Film
    65%
    4
  • Úsměv Melody
    Úsměv Melody (2007)
    Film
    Na dva nezaměstnané počítačové techniky se jednoho dne zčistajasna usměje slunce. Byť jde o trochu křivý škleb. Vinou dopravní nehody usmrtí muže. A v jeho zavazadle naleznou dva miliony eur. Je podobná náhoda ale vůbec štěstím? Takový obnos totiž musí nepochybně někomu patřit a onen někdo bude chtít peníze dřív nebo později zpět. Nález navíc ještě více vyostří kontury již dříve existující dominance a podřízenectví, které mezi oběma lidmi panují. Následující den je pak objeveno tělo mrtvé slepé dívky a vše nasvědčuje tomu, že zmizelá hotovost byla původně určena jako její výkupné. A hned vzápětí je uneseno další vážně nemocné dítě. Policie vedená mladou zapálenou seržantkou a jejím kolegou začíná roztáčet soukolí vyšetřování, do spletence mysteriózních událostí se ale vnáší světlo jen s největšími obtížemi. A tajemství se v pozoruhodném francouzském thrilleru, kt
    Režie:Alfred Lot
    65%
    Na dva nezaměstnané počítačové techniky se jednoho dne zčistajasna usměje slunce. Byť jde o trochu křivý škleb. Vinou dopravní nehody usmrtí muže. A v jeho zavazadle naleznou dva miliony eur. Je podobná náhoda ale vůbec štěstím? Takový obnos totiž musí nepochybně někomu patřit a onen někdo bude chtít peníze dřív nebo později zpět. Nález navíc ještě více vyostří kontury již dříve existující dominance a podřízenectví, které mezi oběma lidmi panují. Následující den je pak objeveno tělo mrtvé slepé dívky a vše nasvědčuje tomu, že zmizelá hotovost byla původně určena jako její výkupné. A hned vzápětí je uneseno další vážně nemocné dítě. Policie vedená mladou zapálenou seržantkou a jejím kolegou začíná roztáčet soukolí vyšetřování, do spletence mysteriózních událostí se ale vnáší světlo jen s největšími obtížemi. A tajemství se v pozoruhodném francouzském thrilleru, kt
    Režie:Alfred Lot
    5
  • 6
  • Intimita
    Intimita (2001)
    Film

    Přichází k němu jednoho středečního odpoledne. Milují se. Nemluví spolu, přesto se mezi nimi něco důležitého odehrává. Příští týden, ve stejnou hodinu, stojí znovu za dveřmi. Rychle se navzájem svlékají. Beze slova. Stává se sex jedním ze způsobů mezilidské komunikace a setkávání? Francouzský režisér Patrice Chéreau využil literární předlohy britského autora indického původu Hanifa Kureishiho, aby natočil film, který sice vzbudil pozornost kvůli svým naprosto otevřeným sexuálním scénám, přesto jeho ústředním tématem je samota, základní otázky existence mezi ostatními a nesnadnost mezilidské komunikace.

    INTIMITA vzbudila pozdvižení na všech festivalech, kde byla promítána (mj. i v Karlových Varech, kdy se účast prezidenta Havla na její projekci stala v letní okurkové sezóně médii hojně přetřásanou záležitostí), na Berlinale 2001 získala i přes svou skandálnost hlavní cenu - Zlatého medvěda.

    Příběh samotný začíná tam, kde většina filmů končí - v posteli, respektive na podlaze v Jayově neútulném vypůjčeném bytě. Claire přichází za osamělým Jayem, který nedávno opustil manželku i děti, aby se s ním milovala - bez jediného slova. Sex v INTIMITĚ je daleko vzdálen obvyklému nažehlenému filmovému ztvárnění - šokovaní diváci na plátně zhlédnou zcela naturalistické zobrazení erotických scén, které se ale vyhýbá laciné atraktivitě. Sex je začátek, co ale bude dál? V okamžiku, kdy Jay chce porušit nepsané pravidlo o mlčení a zjistit o Claire něco víc, všechno se začíná hroutit. [44. MFFKV 2009]

    61%

    Přichází k němu jednoho středečního odpoledne. Milují se. Nemluví spolu, přesto se mezi nimi něco důležitého odehrává. Příští týden, ve stejnou hodinu, stojí znovu za dveřmi. Rychle se navzájem svlékají. Beze slova. Stává se sex jedním ze způsobů mezilidské komunikace a setkávání? Francouzský režisér Patrice Chéreau využil literární předlohy britského autora indického původu Hanifa Kureishiho, aby natočil film, který sice vzbudil pozornost kvůli svým naprosto otevřeným sexuálním scénám, přesto jeho ústředním tématem je samota, základní otázky existence mezi ostatními a nesnadnost mezilidské komunikace.

    INTIMITA vzbudila pozdvižení na všech festivalech, kde byla promítána (mj. i v Karlových Varech, kdy se účast prezidenta Havla na její projekci stala v letní okurkové sezóně médii hojně přetřásanou záležitostí), na Berlinale 2001 získala i přes svou skandálnost hlavní cenu - Zlatého medvěda.

    Příběh samotný začíná tam, kde většina filmů končí - v posteli, respektive na podlaze v Jayově neútulném vypůjčeném bytě. Claire přichází za osamělým Jayem, který nedávno opustil manželku i děti, aby se s ním milovala - bez jediného slova. Sex v INTIMITĚ je daleko vzdálen obvyklému nažehlenému filmovému ztvárnění - šokovaní diváci na plátně zhlédnou zcela naturalistické zobrazení erotických scén, které se ale vyhýbá laciné atraktivitě. Sex je začátek, co ale bude dál? V okamžiku, kdy Jay chce porušit nepsané pravidlo o mlčení a zjistit o Claire něco víc, všechno se začíná hroutit. [44. MFFKV 2009]

    7
  • Všichni kdo mě mají rádi pojedou vlakem
    Všichni kdo mě mají rádi pojedou vlakem (1998)
    Film

    Skutečným autorem mnohoznačného prohlášení byl sice krátce před smrtí francouzský režisér François Reichenbach, jeho přítelkyně, scenáristka Danièle Thompsonová, si ho ovšem vypůjčila nejen pro název snímku, jehož je spoluautorkou, ale i jako klíč k němu. Vložila ho do úst malíře Jeana-Baptista Emmericha, který svými posledními slovy vyzval blízké, příbuzné a přátele, aby ho tímto neobvyklým způsobem doprovodili na cestě do Limoges, kde si přál být pohřben. Ale snad ještě dřív, než vlak vyjede ze Slavkovského nádraží, začíná být zřejmé, že charizmatický Jean-Baptist byl zaživa patrně také neobyčejně zlomyslný, manipulativní a snad i krutý. Podařilo se totiž shromáždit na jednom místě lidi, které miloval, jimiž se milovat nechával a jejichž rivalitu o svou přízeň s chutí rozdmýchával. Nastupuje historik umění a jeho milenec, stárnoucí žena, přesvědčená, že byla nebožtíkovou jedinou láskou, synovec s odcizenou manželkou, bývalí milenci, přátelé... Takřka tucet postav, které se v omezeném prostoru, roztřeseném jako jejich pocity, vydávají na cestu, se tak stává obětí posledního žertu muže, jenž cestuje v zapečetěné rakvi – autem. Cesta vlakem, pohřeb na „největším hřbitově na světě“ a konečně „svačina“ v rozlehlém rodinném domě. To jsou tři dějství, do nichž scenáristé Chéreau a Thompsonová rozdělili výtečně rozehrané (a na Césara zrežírované) melodrama, v němž se smuteční slavnost stává nejen katalyzátorem vztahu k nebožtíkovi, ale i tavicím kotlem osobních a vztahových problémů všech zúčastněných. [44. MFFKV 2009]

    Žánry:DramaLGBTQ+
    60%

    Skutečným autorem mnohoznačného prohlášení byl sice krátce před smrtí francouzský režisér François Reichenbach, jeho přítelkyně, scenáristka Danièle Thompsonová, si ho ovšem vypůjčila nejen pro název snímku, jehož je spoluautorkou, ale i jako klíč k němu. Vložila ho do úst malíře Jeana-Baptista Emmericha, který svými posledními slovy vyzval blízké, příbuzné a přátele, aby ho tímto neobvyklým způsobem doprovodili na cestě do Limoges, kde si přál být pohřben. Ale snad ještě dřív, než vlak vyjede ze Slavkovského nádraží, začíná být zřejmé, že charizmatický Jean-Baptist byl zaživa patrně také neobyčejně zlomyslný, manipulativní a snad i krutý. Podařilo se totiž shromáždit na jednom místě lidi, které miloval, jimiž se milovat nechával a jejichž rivalitu o svou přízeň s chutí rozdmýchával. Nastupuje historik umění a jeho milenec, stárnoucí žena, přesvědčená, že byla nebožtíkovou jedinou láskou, synovec s odcizenou manželkou, bývalí milenci, přátelé... Takřka tucet postav, které se v omezeném prostoru, roztřeseném jako jejich pocity, vydávají na cestu, se tak stává obětí posledního žertu muže, jenž cestuje v zapečetěné rakvi – autem. Cesta vlakem, pohřeb na „největším hřbitově na světě“ a konečně „svačina“ v rozlehlém rodinném domě. To jsou tři dějství, do nichž scenáristé Chéreau a Thompsonová rozdělili výtečně rozehrané (a na Césara zrežírované) melodrama, v němž se smuteční slavnost stává nejen katalyzátorem vztahu k nebožtíkovi, ale i tavicím kotlem osobních a vztahových problémů všech zúčastněných. [44. MFFKV 2009]

    Žánry:DramaLGBTQ+
    8
  • Sedm let manželství
    Sedm let manželství (2003)
    Film

    Půvabná francouzská komedie se zavrtává do věčné lidské záhady jménem manželství. Alain a Audrey spolu žijí už sedm let. Alain ale začíná cítit, že jeho touha a libido pomalu opadají. Co dělat? Navštíví proto svého dávného kamaráda, shodou okolností sexuologa, a ten mu poradí, že návrat mužné síly přijde spolu s nalezením tajemného "bodu D", místečka, jehož stimulace přivede Alainovu ženu do absolutní extáze. Výsledek značně překročí všechna očekávání...

    57%

    Půvabná francouzská komedie se zavrtává do věčné lidské záhady jménem manželství. Alain a Audrey spolu žijí už sedm let. Alain ale začíná cítit, že jeho touha a libido pomalu opadají. Co dělat? Navštíví proto svého dávného kamaráda, shodou okolností sexuologa, a ten mu poradí, že návrat mužné síly přijde spolu s nalezením tajemného "bodu D", místečka, jehož stimulace přivede Alainovu ženu do absolutní extáze. Výsledek značně překročí všechna očekávání...

    9
  • Vítejte u Rozových
    Vítejte u Rozových (2003)
    Film
    Francouzská komedie režiséra Francise Palluaua představuje dvojici nebezpečných trestanců, kterým se při převozu z vězení podaří uprchnout. A protože policie jim je v patách, vtrhnou do domu Rozových a zajmou tam rukojmí. Pozdě však zjišťují, že zdánlivě normální život této předměstské rodiny není zdaleka tak růžový, jak si mysleli. V hlavních rolích Carole Bouquet, Lorant Deutsch a Jean Dujardin.
    Žánry:Komedie
    55%
    Francouzská komedie režiséra Francise Palluaua představuje dvojici nebezpečných trestanců, kterým se při převozu z vězení podaří uprchnout. A protože policie jim je v patách, vtrhnou do domu Rozových a zajmou tam rukojmí. Pozdě však zjišťují, že zdánlivě normální život této předměstské rodiny není zdaleka tak růžový, jak si mysleli. V hlavních rolích Carole Bouquet, Lorant Deutsch a Jean Dujardin.
    Žánry:Komedie
    10
  • 11