?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Mecki Heussen: Filmy a seriály

  • V chřtánu šílenství
    V chřtánu šílenství (1995)
    Film

    „Skutečnost už není, co bývala.“ Tahle věta zazní v jedné scéně klasického devadesátkového hororu Johna Carpentera V chřtánu šílenství a klidně by mohla být jeho mottem. Tím, co tu narušuje soudržnost světa, jsou bestsellery hororového romanopisce Suttera Canea, které některým čtenářům způsobují notné psychické potíže. Po zmizelém spisovateli začne pátrat vyšetřovatel pojišťovacích podvodů John Trent, aniž by tušil, že se ocitne v samotném chřtánu šílenství, odkud přichází děsivé, monstrózní zlo ohrožující celou lidskou civilizaci. Snímek je závěrem Carpenterovy volné „apokalyptické trilogie“, do níž se počítají ještě filmy Věc a Vládce temnot. A je to završení vskutku mimořádné. Carpenterův obraz postupně se rozpadající reality je poctou dvěma mistrům literární hrůzy dvacátého století, H. P. Lovecraftovi (název je variací na Lovecraftovu novelu V horách šílenství) a Stephenu Kingovi (Cane zasazuje své knihy do městečka Hobb‘s End, které odkazuje ke Kingovu fiktivnímu městu Castle Rock). Halucinační, matoucí vyprávěcí struktura filmu, jež si nezadá s nejdivočejšími lynchovskými mindfucky, dodnes dráždí řadu diváků, kteří film odmítají jako nesrozumitelný blábol. Minimálně stejný počet fanoušků tento fantasmagorický hororový klenot naopak řadí mezi vůbec nejlepší Carpenterova díla. (Festival otrlého diváka)

    72%

    „Skutečnost už není, co bývala.“ Tahle věta zazní v jedné scéně klasického devadesátkového hororu Johna Carpentera V chřtánu šílenství a klidně by mohla být jeho mottem. Tím, co tu narušuje soudržnost světa, jsou bestsellery hororového romanopisce Suttera Canea, které některým čtenářům způsobují notné psychické potíže. Po zmizelém spisovateli začne pátrat vyšetřovatel pojišťovacích podvodů John Trent, aniž by tušil, že se ocitne v samotném chřtánu šílenství, odkud přichází děsivé, monstrózní zlo ohrožující celou lidskou civilizaci. Snímek je závěrem Carpenterovy volné „apokalyptické trilogie“, do níž se počítají ještě filmy Věc a Vládce temnot. A je to završení vskutku mimořádné. Carpenterův obraz postupně se rozpadající reality je poctou dvěma mistrům literární hrůzy dvacátého století, H. P. Lovecraftovi (název je variací na Lovecraftovu novelu V horách šílenství) a Stephenu Kingovi (Cane zasazuje své knihy do městečka Hobb‘s End, které odkazuje ke Kingovu fiktivnímu městu Castle Rock). Halucinační, matoucí vyprávěcí struktura filmu, jež si nezadá s nejdivočejšími lynchovskými mindfucky, dodnes dráždí řadu diváků, kteří film odmítají jako nesrozumitelný blábol. Minimálně stejný počet fanoušků tento fantasmagorický hororový klenot naopak řadí mezi vůbec nejlepší Carpenterova díla. (Festival otrlého diváka)

    1
  • Povídky ze záhrobí: Rytíř démon
    Povídky ze záhrobí: Rytíř démon (1995)
    Film
    • iTunes

    Bojovník hájící barvy dobra tentokrát nevypadá jako chrabrý rytíř s tváří anděla. Spíš jako špinavý, zarostlý, unavený štvanec. K jeho dalšímu nerovnému střetnutí se zlem dochází ve zchátralém motelu a nedobrovolnými účastníky se stávají všichni jeho obyvatelé, tvořící téměř tradiční vzorek americké obyvatelstva. Poněkud prázdná krasavice a její samolibý, patřičně podlý a zbabělý milenec, který zkazí co může, rázná majitelka motelu, starý ochlasta, malá holčička, dobrácký polda, křehká černá dívka, pracující v motelu jako uklízečka. Ani jeden z nich zpočátku netuší, kdo z obou nových příchozích mluví pravdu a hájí barvy dobra. Pozice se však velmi rychle vyjasní stejně jako předmět, o který se hraje. Vzácný flakón s posvěcenou krví, který je klíčem k otevření pekelných bran.Americký horor z roku 1995 je prvním celovečerním počinem spadajícím do úspěšného povídkového cyklu Povídek z krypty (u nás Povídek ze záhrobí). Vyprávění o lidech, bránících se ve starém domě útoku monster, sice patří k těm nejčastějším a zdánlivě už nemá co nového nabídnout, přesto je to tentokrát požitek, který by si žádný fanda horroru neměl nechat ujít.

    65%

    Bojovník hájící barvy dobra tentokrát nevypadá jako chrabrý rytíř s tváří anděla. Spíš jako špinavý, zarostlý, unavený štvanec. K jeho dalšímu nerovnému střetnutí se zlem dochází ve zchátralém motelu a nedobrovolnými účastníky se stávají všichni jeho obyvatelé, tvořící téměř tradiční vzorek americké obyvatelstva. Poněkud prázdná krasavice a její samolibý, patřičně podlý a zbabělý milenec, který zkazí co může, rázná majitelka motelu, starý ochlasta, malá holčička, dobrácký polda, křehká černá dívka, pracující v motelu jako uklízečka. Ani jeden z nich zpočátku netuší, kdo z obou nových příchozích mluví pravdu a hájí barvy dobra. Pozice se však velmi rychle vyjasní stejně jako předmět, o který se hraje. Vzácný flakón s posvěcenou krví, který je klíčem k otevření pekelných bran.Americký horor z roku 1995 je prvním celovečerním počinem spadajícím do úspěšného povídkového cyklu Povídek z krypty (u nás Povídek ze záhrobí). Vyprávění o lidech, bránících se ve starém domě útoku monster, sice patří k těm nejčastějším a zdánlivě už nemá co nového nabídnout, přesto je to tentokrát požitek, který by si žádný fanda horroru neměl nechat ujít.

    2
  • 3
  • 4
  • Rolničky, kam se podíváš
    Rolničky, kam se podíváš (1996)
    Film
    • Google Play
    Turboman je zlý sen, noční můra každého otce a očistec za všechny prohřešky, kterých se tatínkové dopustili. Turboman je hračka a velké přání milionů dětí. Výrobce ale nereaguje moc pružně, a tak plastového panáka sežene jen ten nejrychlejší. Arnold Schwarzenegger chce splnit přání svého syna a dát mu pod rozzářený vánoční stromek, co si bude přát. Doufal, že se jen zeptá, zajde do nejbližšího hračkářství a jednoduše za rozmary svého potomka zaplatí. Musí ale napnout všechny své titánské síly, vyvinout obrovskou rychlost i důvtip a přečkat přehršel nástrah, aby nakonec tu zatracenou umělohmotnou postavičku získal.
    57%
    Turboman je zlý sen, noční můra každého otce a očistec za všechny prohřešky, kterých se tatínkové dopustili. Turboman je hračka a velké přání milionů dětí. Výrobce ale nereaguje moc pružně, a tak plastového panáka sežene jen ten nejrychlejší. Arnold Schwarzenegger chce splnit přání svého syna a dát mu pod rozzářený vánoční stromek, co si bude přát. Doufal, že se jen zeptá, zajde do nejbližšího hračkářství a jednoduše za rozmary svého potomka zaplatí. Musí ale napnout všechny své titánské síly, vyvinout obrovskou rychlost i důvtip a přečkat přehršel nástrah, aby nakonec tu zatracenou umělohmotnou postavičku získal.
    5
  • 6
  • 7
  • Miláčku, zvětšil jsem naše dítě
    Miláčku, zvětšil jsem naše dítě (1992)
    Film
    • Disney+
    Bláznivý a nepozorný vedec Wayne Szalinski po predchádzajúcej zlej skúsenosti so svojimi bádaniami a ich výsledkami, keď sa mu podarilo takmer prísť o deti, si nedá pokoj, a naďalej pracuje na svojich tajných vynálezoch, čím takmer pravda, neúmyselne spôsobí ďalšiu katastrofu. Tentoraz sa mu podarí presný opak k prostriedku na zväčšovanie objektov sa dostane jeho tretie dieťa, dvojročný syn Adam. Po zapôsobení špeciálnych lúčov malé bábätko čoraz väčšmi rastie do obrovských rozmerov, a Wayne spolu s manželkou, dcérou Amy a synom Nickom majú čo robiť, aby obra, ktorý sa už takmer vznáša nad mestom a ničí všetko, čoho sa dotkne, dostali späť do normálnej podoby...
    45%
    Bláznivý a nepozorný vedec Wayne Szalinski po predchádzajúcej zlej skúsenosti so svojimi bádaniami a ich výsledkami, keď sa mu podarilo takmer prísť o deti, si nedá pokoj, a naďalej pracuje na svojich tajných vynálezoch, čím takmer pravda, neúmyselne spôsobí ďalšiu katastrofu. Tentoraz sa mu podarí presný opak k prostriedku na zväčšovanie objektov sa dostane jeho tretie dieťa, dvojročný syn Adam. Po zapôsobení špeciálnych lúčov malé bábätko čoraz väčšmi rastie do obrovských rozmerov, a Wayne spolu s manželkou, dcérou Amy a synom Nickom majú čo robiť, aby obra, ktorý sa už takmer vznáša nad mestom a ničí všetko, čoho sa dotkne, dostali späť do normálnej podoby...
    8
  • Dr. Dolittle 2
    Dr. Dolittle 2 (2001)
    Film
    • Disney+
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Eddie Murphy se vrací coby lékař, který má schopnost mluvit se zvířaty. Tentokrát v roli obhájce "zvířecích práv" v první stávce uvnitř zvířecí říše. Doktor Dolittle ma tolik dvou a čtyřnohých klientů, že je nemůže ani zvládnout. Jenže oni chtějí víc než návštěvu jeho ordinace. Hájí les před bezohlednými lidskými projektanty. A kdo jiný by měl být nápomocný, než doktor Dolittle! A doktor má plán: najít ohrožené druhy, chráněné zákonem. Najde osamocenou medvědici Avu, která žije v lese odsouzeném k zániku. Ale potřebuje partnera - a Dolittle si myslí, že ho našel. V cirkuse. Archie, cirkusový medvěd, nechce nic slyšet o stěhování k nové družce. Ještě že doktor mu vysvětlí, že jeho místo je právě v přírodě a právě u Avy...
    Režie:Steve Carr
    42%
    Eddie Murphy se vrací coby lékař, který má schopnost mluvit se zvířaty. Tentokrát v roli obhájce "zvířecích práv" v první stávce uvnitř zvířecí říše. Doktor Dolittle ma tolik dvou a čtyřnohých klientů, že je nemůže ani zvládnout. Jenže oni chtějí víc než návštěvu jeho ordinace. Hájí les před bezohlednými lidskými projektanty. A kdo jiný by měl být nápomocný, než doktor Dolittle! A doktor má plán: najít ohrožené druhy, chráněné zákonem. Najde osamocenou medvědici Avu, která žije v lese odsouzeném k zániku. Ale potřebuje partnera - a Dolittle si myslí, že ho našel. V cirkuse. Archie, cirkusový medvěd, nechce nic slyšet o stěhování k nové družce. Ještě že doktor mu vysvětlí, že jeho místo je právě v přírodě a právě u Avy...
    Režie:Steve Carr
    9