?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kristina Ceyton: Filmy a seriály

  • The Babadook
    The Babadook (2014)
    Film

    Den dětí i den matek je ještě daleko, tak si na Otrlci alespoň připomeneme MDŽ, a to filmem, který je ztělesněnou noční můrou všech matek. Mladá vdova Amelia sama vychovává svého syna Sama, který má pocit, že po jejich domácnosti se toulá neviditelné monstrum. Sam nespí, straší své vrstevníky a dokonce si na obranu podomácku vyrábí různé zbraně. Jednoho dne se na prahu domu objeví dětská kniha nadepsaná Pan Babadook. Amelii a Samovi stačí letmé prolistování a pochopí, že se nejedná o nejvhodnější četbu na dobrou noc, ale naopak o velmi zneklidňující obrázkovou vyprávěnku o hrozivém Babadookovi, který straší a trápí obyvatele posedlého domu. Oba také podle různých náznaků brzy zjistí, že pan Babadook se dost možná usadil u nich doma. Režijní debut australské herečky Jennifer Kent se po právu ocitl v mnoha žebříčcích nejlepších filmů uplynulého roku, a to nejen těch věnovaných hororu. Kromě pečlivého plíživého drnkáni na divákovy nervy je totiž Babadook neméně virtuózně natočenou studií pozvolného pádu hlavní hrdinky do šílenství. Po vzoru Stephena Kinga film nejprve buduje vyhrocenou civilní situaci, když ukazuje, jak se Amelia stále více nervově hroutí ze stresu v zaměstnání, hyperaktivního dítěte i vlastní bezútěšné existence. Kniha o panu Babadookovi je pak jen předzvěstí ještě mnohem zlověstnějších problémů. Jennifer Kent dodává: „Nechci tvrdit, že všechny chceme zabít svoje děti, ale pořád je až příliš velké tabu říkat, že rodičovství nemusí pro ženy být pořád jen skvělá zkušenost.“ (Festival otrlého diváka)

    65%

    Den dětí i den matek je ještě daleko, tak si na Otrlci alespoň připomeneme MDŽ, a to filmem, který je ztělesněnou noční můrou všech matek. Mladá vdova Amelia sama vychovává svého syna Sama, který má pocit, že po jejich domácnosti se toulá neviditelné monstrum. Sam nespí, straší své vrstevníky a dokonce si na obranu podomácku vyrábí různé zbraně. Jednoho dne se na prahu domu objeví dětská kniha nadepsaná Pan Babadook. Amelii a Samovi stačí letmé prolistování a pochopí, že se nejedná o nejvhodnější četbu na dobrou noc, ale naopak o velmi zneklidňující obrázkovou vyprávěnku o hrozivém Babadookovi, který straší a trápí obyvatele posedlého domu. Oba také podle různých náznaků brzy zjistí, že pan Babadook se dost možná usadil u nich doma. Režijní debut australské herečky Jennifer Kent se po právu ocitl v mnoha žebříčcích nejlepších filmů uplynulého roku, a to nejen těch věnovaných hororu. Kromě pečlivého plíživého drnkáni na divákovy nervy je totiž Babadook neméně virtuózně natočenou studií pozvolného pádu hlavní hrdinky do šílenství. Po vzoru Stephena Kinga film nejprve buduje vyhrocenou civilní situaci, když ukazuje, jak se Amelia stále více nervově hroutí ze stresu v zaměstnání, hyperaktivního dítěte i vlastní bezútěšné existence. Kniha o panu Babadookovi je pak jen předzvěstí ještě mnohem zlověstnějších problémů. Jennifer Kent dodává: „Nechci tvrdit, že všechny chceme zabít svoje děti, ale pořád je až příliš velké tabu říkat, že rodičovství nemusí pro ženy být pořád jen skvělá zkušenost.“ (Festival otrlého diváka)

    1
  • Cargo
    Cargo (2017)
    Film
    • Netflix
    62%
    2
  • Nebudeš sama
    Nebudeš sama (2022)
    Film
    • Max
    • iTunes
    Odlehlá horská vesnice je ohrožována krvelačnou čarodějnicí Marií, jejíž duch se dokáže vtělit do těl zavražděných lidí či zvířat. Jednoho dne čarodějnice poznamená novorozenou Nevenu, čímž navždy zpečetí dívčin osud… Debutující režisér makedonského původu ve svém atmosférickém hororu zavádí diváky do prostředí své rodné země v 19. století; originálním způsobem pracuje s místní mytologií a zároveň přibližuje dobové poměry, umně spřádá folklórní motivy s tématem postavení žen i existenciálními otázkami. Malickovsky poetický, místy notně krvavý snímek doplňuje hypnotický soundtrack Marka Bradshawa a výrazné herecké výkony ženského hereckého ansámblu v čele s Anamarií Marincou či Noomi Rapace. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:DramaHistorickýHoror
    57%
    Odlehlá horská vesnice je ohrožována krvelačnou čarodějnicí Marií, jejíž duch se dokáže vtělit do těl zavražděných lidí či zvířat. Jednoho dne čarodějnice poznamená novorozenou Nevenu, čímž navždy zpečetí dívčin osud… Debutující režisér makedonského původu ve svém atmosférickém hororu zavádí diváky do prostředí své rodné země v 19. století; originálním způsobem pracuje s místní mytologií a zároveň přibližuje dobové poměry, umně spřádá folklórní motivy s tématem postavení žen i existenciálními otázkami. Malickovsky poetický, místy notně krvavý snímek doplňuje hypnotický soundtrack Marka Bradshawa a výrazné herecké výkony ženského hereckého ansámblu v čele s Anamarií Marincou či Noomi Rapace. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:DramaHistorickýHoror
    3