?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Charlie Hayward: Filmy a seriály

  • Guvernantka
    Guvernantka (1998)
    Film
    Píše se rok 1840. Po otcově náhlé smrti je mladá vzdělaná židovská dívka Rosina Da Silva nucena k rychlému sňatku. Rodina zůstala bez prostředků a jen výhodná svatba může všem umožnit udržet si dosavadní životní úroveň. Emancipovaná a svéhlavá Rosina nudný život po boku starého nemilovaného muže rozhodně odmítne. Sní o dráze herečky, ale také ví o stále se horšícícch finančních poměrech Da Silvových. Podaří se jí získat místo guvernantky v rodině Cavendishových na nehostinném ostrově Skye. Musí zapřít svůj židovský původ a stát se křesťankou jménem Mary Blackchurchová. Čeká ji chladné přijetí přejemnělé paní Cavendishové, která touží po velkém světě, a rezervované chování profesora Cavendishe, plně pohrouženého do své vědecké práce. Rosina se vžije do nelehké role nenápadné guvernantky a pečlivě střeží tajemství svého původu. Její inteligence a životní energie jí ale nedovolí douho zůstat opodál.
    Žánry:DramaRomantický
    66%
    Píše se rok 1840. Po otcově náhlé smrti je mladá vzdělaná židovská dívka Rosina Da Silva nucena k rychlému sňatku. Rodina zůstala bez prostředků a jen výhodná svatba může všem umožnit udržet si dosavadní životní úroveň. Emancipovaná a svéhlavá Rosina nudný život po boku starého nemilovaného muže rozhodně odmítne. Sní o dráze herečky, ale také ví o stále se horšícícch finančních poměrech Da Silvových. Podaří se jí získat místo guvernantky v rodině Cavendishových na nehostinném ostrově Skye. Musí zapřít svůj židovský původ a stát se křesťankou jménem Mary Blackchurchová. Čeká ji chladné přijetí přejemnělé paní Cavendishové, která touží po velkém světě, a rezervované chování profesora Cavendishe, plně pohrouženého do své vědecké práce. Rosina se vžije do nelehké role nenápadné guvernantky a pečlivě střeží tajemství svého původu. Její inteligence a životní energie jí ale nedovolí douho zůstat opodál.
    Žánry:DramaRomantický
    1
  • Láska prokletá
    Láska prokletá (1998)
    Film

    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělcův, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.

    64%

    Britský výtvarník Francis Bacon (narozen 1909) bývá řazen mezi nejvýznačnější umělce našeho století, jeho tvorba obsáhla široké spektrum technik i výrazových poloh od fotografických koláží až k pop-artu. Avšak filmové zpracování jeho života rozehrává jakýsi mumraj téměř nesrozumitelné tříště vizí, statických výseků z každodenních rituálů (výmluvná je ranní hygiena před třídílným zrcadlem) a především průhledů do složitého vztahu k milenci Georgu Dyerovi, jenž nevydrží společné soužití s egocentrickým Baconem. Režisér John Maybury, jakoby v návaznosti na Dereka Jarmana, ale také Godarda, se vyhnul klasicky pojatému životopisu, který by chronologicky seřadil důležité události. Pokud divák neví o Baconovi nic, z filmu jen stěží načerpá nějaké údaje. Prvořadým totiž je navozování pocitů samoty a kyvadlovitě se vychylujícího prožívání různorodých stavů, snaha postihnout Bacona jako by skrze jeho výrazovou optiku, takže tomu odpovídá i užitá vypravěčská metoda, přirovnatelná snad ke koláži. Doplňkem jsou Baconovy průběžně znějící vnitřní monology, osvětlující jeho názory i motivace. Výsledkem je (auto)portrét umělcův, stvořený jakoby v duchu jeho maleb.

    2