?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Simon Groß: Filmy a seriály

  • Moje šťastná rodina
    Moje šťastná rodina (2017)
    Film
    • Max
    Tři generace stěsnané v jednom bytě v Tbilisi. Manana se na své 52. narozeniny rozhodne opustit rodinu a žít v klidu a po svém. To je však pro její konzervativní okolí nepochopitelná událost. Realistická studie tradičních gruzínských hodnot přináší množství hořce komediálních situací.(MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    73%
    Tři generace stěsnané v jednom bytě v Tbilisi. Manana se na své 52. narozeniny rozhodne opustit rodinu a žít v klidu a po svém. To je však pro její konzervativní okolí nepochopitelná událost. Realistická studie tradičních gruzínských hodnot přináší množství hořce komediálních situací.(MFF Karlovy Vary)
    Žánry:Drama
    1
  • Fata Morgana
    Fata Morgana (2007)
    Film
    Poušť jako životu nebezpečné místo, kde se mísí různá smyslová vnímání a ztrácí se pojem reality, zvolil německý režisér Simon Groß za kulisu svého hraného debutu. Mladý pár se po ukončení studií rozhodne pro cestu do Maroka. Zdánlivě nevinný výlet do neprobádané pusté krajiny se stane katalyzátorem jejich vztahu. Příběh minimalisticky redukovaný na tři postavy nápaditě kombinuje prvky různých žánrů. Do road movie vstupuje psychologické drama mladé dvojice, aby vzápětí přerostlo v mystickou iniciační cestu s prvky hororu. Děj diváka udržuje v napětí a nabízí řadu možných interpretací. Kamera Petera Steugera využívá veškerou estetickou kvalitu volné pouštní krajiny, která v ději zdůrazňuje existenciální rozměr.
    [Zdroj: Febiofest 2008]
    51%
    Poušť jako životu nebezpečné místo, kde se mísí různá smyslová vnímání a ztrácí se pojem reality, zvolil německý režisér Simon Groß za kulisu svého hraného debutu. Mladý pár se po ukončení studií rozhodne pro cestu do Maroka. Zdánlivě nevinný výlet do neprobádané pusté krajiny se stane katalyzátorem jejich vztahu. Příběh minimalisticky redukovaný na tři postavy nápaditě kombinuje prvky různých žánrů. Do road movie vstupuje psychologické drama mladé dvojice, aby vzápětí přerostlo v mystickou iniciační cestu s prvky hororu. Děj diváka udržuje v napětí a nabízí řadu možných interpretací. Kamera Petera Steugera využívá veškerou estetickou kvalitu volné pouštní krajiny, která v ději zdůrazňuje existenciální rozměr.
    [Zdroj: Febiofest 2008]
    2