?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Debra Goldfield: Filmy a seriály

  • 1
  • May
    May (2002)
    Film
    Jsou tvůrci, které stojí za to sledovat a Lucky McKee je bezesporu jedním z nich. Muž s pověstí nejpodvratnějšího amerického hororového režiséra současnosti se otrlým divákům představil již dvakrát a že jeho kariéra k naší lítosti momentálně poněkud stagnuje, nikterak nebrání setkání třetímu. Zvláště když jeho celovečerní autorský debut May představuje zcela zásadní film o lásce. Přesněji řečeno o nedostatku lásky a její potřebě tak zoufalé, že člověka dožene za hranici šílenství. Titulní hrdinkou alegorického příběhu je až bolestně zakřiknutá dívka, která pracuje ve veterinární nemocnici a jejíž jedinou přítelkyní je zlověstně vyhlížející panenka, již kdysi dostala od své dominantní, citově chladné matky. Kromě práce, kde se naučila šikovně zacházet se skalpelem a dalším chirurgickým náčiním, se May realizuje doma u šicího stroje. To ale nemůže stačit. A když se na obzoru objeví pohledný Adam, vrhne se May za příslibem vysněného vztahu s veškerou vášní svého nenaplněného srdce. Zklamání nepřipadá v úvahu a film, který se až dosud tvářil jako výstřední romantická indie komedie, se začíná překlápět v něco mnohem temnějšího. Zásluhou McKeeho režijního a vypravěčského mistrovství a také fantastického výkonu Angely Bettis v roli nešťastné May to však není žádná tuctová vyvražďovačka, ale spíše působivá úvaha nad jinakostí a krajně zneklidňující pohled do nitra nevšedního filmového monstra. Nechte se uhranout a po emocionálně vypjatém posledním záběru budete ze sálu odcházet se zlomeným srdcem. (Festival otrlého diváka 2017)
    59%
    Jsou tvůrci, které stojí za to sledovat a Lucky McKee je bezesporu jedním z nich. Muž s pověstí nejpodvratnějšího amerického hororového režiséra současnosti se otrlým divákům představil již dvakrát a že jeho kariéra k naší lítosti momentálně poněkud stagnuje, nikterak nebrání setkání třetímu. Zvláště když jeho celovečerní autorský debut May představuje zcela zásadní film o lásce. Přesněji řečeno o nedostatku lásky a její potřebě tak zoufalé, že člověka dožene za hranici šílenství. Titulní hrdinkou alegorického příběhu je až bolestně zakřiknutá dívka, která pracuje ve veterinární nemocnici a jejíž jedinou přítelkyní je zlověstně vyhlížející panenka, již kdysi dostala od své dominantní, citově chladné matky. Kromě práce, kde se naučila šikovně zacházet se skalpelem a dalším chirurgickým náčiním, se May realizuje doma u šicího stroje. To ale nemůže stačit. A když se na obzoru objeví pohledný Adam, vrhne se May za příslibem vysněného vztahu s veškerou vášní svého nenaplněného srdce. Zklamání nepřipadá v úvahu a film, který se až dosud tvářil jako výstřední romantická indie komedie, se začíná překlápět v něco mnohem temnějšího. Zásluhou McKeeho režijního a vypravěčského mistrovství a také fantastického výkonu Angely Bettis v roli nešťastné May to však není žádná tuctová vyvražďovačka, ale spíše působivá úvaha nad jinakostí a krajně zneklidňující pohled do nitra nevšedního filmového monstra. Nechte se uhranout a po emocionálně vypjatém posledním záběru budete ze sálu odcházet se zlomeným srdcem. (Festival otrlého diváka 2017)
    2
  • 3
  • Chladný jako led
    Chladný jako led (1991)
    Film

    Za nejhorší období moderní kultury dle obecného názoru platí osmdesátá léta dvacátého století, což ale není pravda. Veškeré zlo osmdesátek – od kohoutího machismu přes pestrobarevné oblečení absurdního střihu po nevkusně křiklavé účesy – kulminovalo na začátku let devadesátých. Pomyslným hromosvodem doby byl právě americký film, který se svého času objevil v české VHS distribuci pod jalově doslovným názvem Chladný jako led. Jedná se o první a poslední snímek, v němž hlavní úlohu ztvárnil první masově úspěšný bílý rapper Vanilla Ice. Vyprávění koncipované jako retardovaná a křiklavě pestrobarevná variace na Rebela bez příčiny (1955) stojí celé na tom, jaký je bílý švihák s černými rýmy neodolatelný balič. Když tedy se svou partou poskoků dofrčí na své našláplé mašině do ospalého maloměsta, netrvá dlouho, než jeho šarmu podlehne místní krasavice a než jeho beaty rozpohybují buranskou tancovačku. Bezelstně přímočarý snímek plyne v rytmu mistrových (tehdy) nových skladeb a každá sekvence je záminkou, aby árijský idol nastoupil v jiném funky ohozu. Vedle bránici lámajících frajerských hlášek a drsňáckých póz, velkohubě adorovaného nevkusu a všudypřítomné afektovanosti má zásadní vliv na famózní vyznění filmu jeho styl, který je dílem Davida Kellogga. Režisér videoklipů a Playmate videí veškeré scény zaobaluje do hávu budoárové estetiky centerfoldů a vycizelované umělosti artbrushových ilustrací. A jako sladkou tečku nakonec i garanci grandiózní podívané se sluší zmínit, že Vanilla Ice za svůj nezapomenutelný výkon získal Zlatou malinu.(Festival otrlého diváka)

    46%

    Za nejhorší období moderní kultury dle obecného názoru platí osmdesátá léta dvacátého století, což ale není pravda. Veškeré zlo osmdesátek – od kohoutího machismu přes pestrobarevné oblečení absurdního střihu po nevkusně křiklavé účesy – kulminovalo na začátku let devadesátých. Pomyslným hromosvodem doby byl právě americký film, který se svého času objevil v české VHS distribuci pod jalově doslovným názvem Chladný jako led. Jedná se o první a poslední snímek, v němž hlavní úlohu ztvárnil první masově úspěšný bílý rapper Vanilla Ice. Vyprávění koncipované jako retardovaná a křiklavě pestrobarevná variace na Rebela bez příčiny (1955) stojí celé na tom, jaký je bílý švihák s černými rýmy neodolatelný balič. Když tedy se svou partou poskoků dofrčí na své našláplé mašině do ospalého maloměsta, netrvá dlouho, než jeho šarmu podlehne místní krasavice a než jeho beaty rozpohybují buranskou tancovačku. Bezelstně přímočarý snímek plyne v rytmu mistrových (tehdy) nových skladeb a každá sekvence je záminkou, aby árijský idol nastoupil v jiném funky ohozu. Vedle bránici lámajících frajerských hlášek a drsňáckých póz, velkohubě adorovaného nevkusu a všudypřítomné afektovanosti má zásadní vliv na famózní vyznění filmu jeho styl, který je dílem Davida Kellogga. Režisér videoklipů a Playmate videí veškeré scény zaobaluje do hávu budoárové estetiky centerfoldů a vycizelované umělosti artbrushových ilustrací. A jako sladkou tečku nakonec i garanci grandiózní podívané se sluší zmínit, že Vanilla Ice za svůj nezapomenutelný výkon získal Zlatou malinu.(Festival otrlého diváka)

    4
  • Dva na jednoho
    Dva na jednoho (1999)
    Film

    On, ona a on. Milostný trojúhelník, který se nemůže nezhroutit. Ale v tomhle případě existuje výztuha, která unese víc, než by se mohlo zdát. A jmenuje se AIDS.

    Bezvýznamný newyorský podvodníček Gary dělá všechno proto, aby na ulici přežil. Do velkoměsta odešel vlastně jen proto, aby se více přiblížil Valentinovi, pornoherci, kterého tajně miluje, ale i když v tamějších kinech pro dospělé viděl všechny jeho filmy, na životní úrovni mu to příliš nepřidalo. Pak ale Valentina jednou potkal osobně a jejich střetnutí oběma změnilo život. Stárnoucímu Valentinovi nejprve mladíčkův zájem jen lichotil, ale posléze přeskočila jiskra a mezi oběma se rozhořel vášnivý vztah plný erotiky a rozkoše. Je zde ale jedna menší potíž v podobě Valentinovy dlouholeté přítelkyně Mary Carmen, která pracuje v jednom menším bistru. A po jistém čase následuje druhá, mnohem závažnější potíž - doktoři Valentinovi diagnostikují AIDS v pokročilém stádiu. Kupodivu je ale blízkost smrti nakonec tím správným tmelem, který rivalitu mezi Valentinovým milencem a milenkou vyhladí v toleranci a smír. Společně pak vyprovázejí milovaného muže vstříc nevyhnutelnému konci. Milostný trojúhelník v odvážném komediálním dramatu Dana Irelanda tvoří strany jménem Thomas Jane, Vincent D'Onofrio a Salma Hayeková.

    46%

    On, ona a on. Milostný trojúhelník, který se nemůže nezhroutit. Ale v tomhle případě existuje výztuha, která unese víc, než by se mohlo zdát. A jmenuje se AIDS.

    Bezvýznamný newyorský podvodníček Gary dělá všechno proto, aby na ulici přežil. Do velkoměsta odešel vlastně jen proto, aby se více přiblížil Valentinovi, pornoherci, kterého tajně miluje, ale i když v tamějších kinech pro dospělé viděl všechny jeho filmy, na životní úrovni mu to příliš nepřidalo. Pak ale Valentina jednou potkal osobně a jejich střetnutí oběma změnilo život. Stárnoucímu Valentinovi nejprve mladíčkův zájem jen lichotil, ale posléze přeskočila jiskra a mezi oběma se rozhořel vášnivý vztah plný erotiky a rozkoše. Je zde ale jedna menší potíž v podobě Valentinovy dlouholeté přítelkyně Mary Carmen, která pracuje v jednom menším bistru. A po jistém čase následuje druhá, mnohem závažnější potíž - doktoři Valentinovi diagnostikují AIDS v pokročilém stádiu. Kupodivu je ale blízkost smrti nakonec tím správným tmelem, který rivalitu mezi Valentinovým milencem a milenkou vyhladí v toleranci a smír. Společně pak vyprovázejí milovaného muže vstříc nevyhnutelnému konci. Milostný trojúhelník v odvážném komediálním dramatu Dana Irelanda tvoří strany jménem Thomas Jane, Vincent D'Onofrio a Salma Hayeková.

    5
  • Divoká posedlost
    Divoká posedlost (2004)
    Film
    • iTunes

    Film natočený podle knihy Gila Brewera je hříšně chutný, horký nápoj sexu a vydírání s příchutí vraždy s Ginou Gershon (Hranice šílenství) a Dwightem Yoakamem (Úkryt). Lew (Dominic Purcell, Mission:Impossible II) je ztracená existence s velkým tajemstvím. Jednou vyslechne podlý plán k únosu za milion a sám chce na této akci co nejvíc vytěžit. Když se ale o informace podělí se třemi nedůvěryhodnými ženami - sexy kamarádkou Ritou (Joy Bryant, Příběh Antwona Fishera), přitažlivou Isobel (Ali Larter, Nezvratný osud 2) a svůdnou a dobře zabezpečenou Florence (Gershon) - jeho vyděračský plán se děsivě vymkne kontrole. V čem je problém? Nikdo si tajemství nedokáže nechat pro sebe.

    40%

    Film natočený podle knihy Gila Brewera je hříšně chutný, horký nápoj sexu a vydírání s příchutí vraždy s Ginou Gershon (Hranice šílenství) a Dwightem Yoakamem (Úkryt). Lew (Dominic Purcell, Mission:Impossible II) je ztracená existence s velkým tajemstvím. Jednou vyslechne podlý plán k únosu za milion a sám chce na této akci co nejvíc vytěžit. Když se ale o informace podělí se třemi nedůvěryhodnými ženami - sexy kamarádkou Ritou (Joy Bryant, Příběh Antwona Fishera), přitažlivou Isobel (Ali Larter, Nezvratný osud 2) a svůdnou a dobře zabezpečenou Florence (Gershon) - jeho vyděračský plán se děsivě vymkne kontrole. V čem je problém? Nikdo si tajemství nedokáže nechat pro sebe.

    6
  • 7