7.3

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Marjorie Godin: Filmy a seriály

  • Kopyto
    Kopyto (1981)
    Film
    Detektiv Campana dostal speciální úkol: vypátrat dceru bohatého průmyslníka, která se ztratila kdesi v Mexiku. Nejde o běžný případ, protože Marie je z těch lidí, kterým krajíc vždy spadne namazaným dolů a které smůla neopouští ani ve spánku. Campanovi má pomoci Perrin, jenž patří mezi ony "vyvolence" stejně jako Marie. Detektiv Campana nechce věřit, že to Perrin nedělá schválně a tak, když se nedívá vymění při jídle solničku za cukřenku a ještě povolí víčko. Perrin si neomylně osolí kávu...
    74%
    Detektiv Campana dostal speciální úkol: vypátrat dceru bohatého průmyslníka, která se ztratila kdesi v Mexiku. Nejde o běžný případ, protože Marie je z těch lidí, kterým krajíc vždy spadne namazaným dolů a které smůla neopouští ani ve spánku. Campanovi má pomoci Perrin, jenž patří mezi ony "vyvolence" stejně jako Marie. Detektiv Campana nechce věřit, že to Perrin nedělá schválně a tak, když se nedívá vymění při jídle solničku za cukřenku a ještě povolí víčko. Perrin si neomylně osolí kávu...
    1
  • Rána deštníkem
    Rána deštníkem (1980)
    Film
    Tentokrát ztělesnil nepříliš úspěšného a stejně tak málo zaměstnaného herce Grégoira Lecomta, který se živí v reklamách na psí konzervy, má malou roli v představení malé divadelní kavárny a jeho jedinou vášní jsou krásné ženy. Jeho milenka Josyane však pracuje u dopravní policie, a tak má díky svým kolegyním perfektní přehled o dalších milostných avantýrách „svého“ Grégoira. Jednoho dne má podepsat smlouvu na malou filmovou roli zabijáka, omylem se však dostane do kanceláře mafiána Barberiniho, který očekává skutečného zabijáka, aby jej pověřil vraždou obchodníka se zbraněmi Otty Krampeho. Ta se má uskutečnit hned další den v Saint Tropez, kde milionář chystá velkolepou oslavu svých narozenin. Zatímco Gregoire vše považuje za scénář, skutečný zabiják Moskowitz se již dovtípil pravdy a nyní se vydal po hercových stopách, aby jej zabil. Do společnosti herce se vetře také vyzývavá blondýnka Bunny, která je ve skutečnosti inspektorkou protišpionážní služby. To všechno samozřejmě nezůstane bez následků. Zatímco Moskowitzův pokus o vraždu však vyjde naprázdno, Josyane je úspěšná, takže, když přijde Grégoire domů vyhodí jej i s kufry na ulici. Druhý den si vyzvedne svou rekvizitu - deštník, aniž by tušil, že je v něm ukryt bodec napuštěný silným jedem. To už se ovšem o Grégoirovi doví i Krempe a pošle na něj své zabijáky. Grégoire se tak ocitá ve dvojím ohni, aniž by cokoli tušil. A v Saint Tropez se rozjíždí velkolepá párty, na které se sejdou všichni praví i nepraví vrahové a také jejich oběti a ke Gregoirově zděšení také Bunny a Josyane.
    Žánry:KomedieKrimi
    72%
    Tentokrát ztělesnil nepříliš úspěšného a stejně tak málo zaměstnaného herce Grégoira Lecomta, který se živí v reklamách na psí konzervy, má malou roli v představení malé divadelní kavárny a jeho jedinou vášní jsou krásné ženy. Jeho milenka Josyane však pracuje u dopravní policie, a tak má díky svým kolegyním perfektní přehled o dalších milostných avantýrách „svého“ Grégoira. Jednoho dne má podepsat smlouvu na malou filmovou roli zabijáka, omylem se však dostane do kanceláře mafiána Barberiniho, který očekává skutečného zabijáka, aby jej pověřil vraždou obchodníka se zbraněmi Otty Krampeho. Ta se má uskutečnit hned další den v Saint Tropez, kde milionář chystá velkolepou oslavu svých narozenin. Zatímco Gregoire vše považuje za scénář, skutečný zabiják Moskowitz se již dovtípil pravdy a nyní se vydal po hercových stopách, aby jej zabil. Do společnosti herce se vetře také vyzývavá blondýnka Bunny, která je ve skutečnosti inspektorkou protišpionážní služby. To všechno samozřejmě nezůstane bez následků. Zatímco Moskowitzův pokus o vraždu však vyjde naprázdno, Josyane je úspěšná, takže, když přijde Grégoire domů vyhodí jej i s kufry na ulici. Druhý den si vyzvedne svou rekvizitu - deštník, aniž by tušil, že je v něm ukryt bodec napuštěný silným jedem. To už se ovšem o Grégoirovi doví i Krempe a pošle na něj své zabijáky. Grégoire se tak ocitá ve dvojím ohni, aniž by cokoli tušil. A v Saint Tropez se rozjíždí velkolepá párty, na které se sejdou všichni praví i nepraví vrahové a také jejich oběti a ke Gregoirově zděšení také Bunny a Josyane.
    Žánry:KomedieKrimi
    2
  • Můj strýček z Ameriky
    Můj strýček z Ameriky (1980)
    FilmRole: Factory Secretary

    Renaisův film Můj strýček z Ameriky je věnován Henrimu Laboritovi, vědci, zabývajícímu se behaviorismem, který vychází z těchto tezí: "Pro bytost je jediným důvodem bytí být, to znamená udržet si svou strukturu, udržet se při životě, bez toho není bytí." Do tohoto dokumentárního rámce, v němž Laborit prezentuje a laboratorně dokládá své ideje, Resnais začleňuje osudy tří fiktivních postav, přičemž každá z nich reprezentuje jiný společenský kontext. Vzniká tak dialog různých "textů", který rozšiřuje možné pohledy na skutečnost.
    Osudová setkání. Ctižádostivý Jean, původem z měšťanské rodiny, pracuje jako ředitel zpravodajství velkého rádia. Opustí svou ženu a děti kvůli Janine, mladé herečce, jejíž rodiče jsou přesvědčení komunisté. Jejich vztah ale skončí dva roky poté a Janine odchází na venkov, kde pracuje jako návrhářka... Tam se setká s ředitelem textilky Reném, který pochází z venkovské katolické rodiny. Do příběhů vstupuje ve své vlastní roli biolog Henri Laborit, který na základě pokusů na krysách vysvětluje určité zákonitosti lidského chování. Boj, útěk nebo zábrany, každý reaguje podle primárních podnětů.
    Film je ověnčen mnoha mezinárodními cenami, na MFF v Cannes 1980 získal snímek Velkou cenu poroty a cenu FIPRESCI.

    Žánry:DramaKomedieSatira
    71%

    Renaisův film Můj strýček z Ameriky je věnován Henrimu Laboritovi, vědci, zabývajícímu se behaviorismem, který vychází z těchto tezí: "Pro bytost je jediným důvodem bytí být, to znamená udržet si svou strukturu, udržet se při životě, bez toho není bytí." Do tohoto dokumentárního rámce, v němž Laborit prezentuje a laboratorně dokládá své ideje, Resnais začleňuje osudy tří fiktivních postav, přičemž každá z nich reprezentuje jiný společenský kontext. Vzniká tak dialog různých "textů", který rozšiřuje možné pohledy na skutečnost.
    Osudová setkání. Ctižádostivý Jean, původem z měšťanské rodiny, pracuje jako ředitel zpravodajství velkého rádia. Opustí svou ženu a děti kvůli Janine, mladé herečce, jejíž rodiče jsou přesvědčení komunisté. Jejich vztah ale skončí dva roky poté a Janine odchází na venkov, kde pracuje jako návrhářka... Tam se setká s ředitelem textilky Reném, který pochází z venkovské katolické rodiny. Do příběhů vstupuje ve své vlastní roli biolog Henri Laborit, který na základě pokusů na krysách vysvětluje určité zákonitosti lidského chování. Boj, útěk nebo zábrany, každý reaguje podle primárních podnětů.
    Film je ověnčen mnoha mezinárodními cenami, na MFF v Cannes 1980 získal snímek Velkou cenu poroty a cenu FIPRESCI.

    Žánry:DramaKomedieSatira
    3
  • Vie est un roman, La
    Vie est un roman, La (1983)
    Film
    63%
    4
  • 5
  • Miraculé, Le
    Miraculé, Le (1987)
    Film
    56%
    6
  • 7