?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Agnes M. Gibicar: Filmy a seriály

  • Veřejní nepřátelé
    Veřejní nepřátelé (2009)
    Film
    • Max
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Přestože se tenhle příběh odehrál před bezmála osmdesáti lety, je až nebezpečně aktuální. Vypráví o muži, který měl obrovské sympatie veřejnosti, navzdory tomu, že páchal ty největší zločiny. Podle státních institucí vykrádal banky. Podle lidí trestal ty, kdo zavinili hospodářskou krizi. John Dillinger má v Americe podobnou pověst jako Václav Babinský u nás. Jeho život a dílo byly tak neuvěřitelné, že se staly živnou půdou pro spousty mýtů, které se na ně nabalily tak pevně, že pravdu od fikce už těžko někdo rozezná. Režisér Michael Mann (Nelítostný souboj, Miami Vice) se naštěstí místo hledání pravdy v kupce polopravd a legend soustředil na natočení drsného a živočišného kriminálního thrilleru svým specifickým rukopisem, který charakterizuje pečlivé budování postav a postupná gradace příběhu, který obvykle končívá v působivě natočeném dešti kulek. Michael Mann má ve zvyku pracovat s těmi nejlepšími, a proto si do role Johna Dillingera vybral asi nejpopulárnějšího herce současnosti Johnnyho Deppa, jeho životní lásku obsadil držitelkou Oscara Marion Cotillard (Edith Piaf) a postavu Dillingerovy nemesis, agenta FBI Melvina Purvise hraje tvář z největších kasovních trháků poslední doby Christian Bale (Temný rytíř, Terminátor 4). Veřejní nepřátelé jsou atraktivní i množstvím rovin, mezi kterými se jejich příběh pohybuje. Úspěšné tažení Dillingerovy bandy americkými bankami a postupně se utahující policejní smyčka na hrdlech jejích členů sice dominuje, ale vedle toho sledujete i Dillingerův intimní příběh, který je skoro stejně zajímavý jako jeho zločinecké eskapády, nebo válku o veřejné mínění, již lupič úspěšně svádí s etablující se FBI, která chce na jeho dopadení postavit smysl své existence. V přepadených bankách se choval jako jeho oblíbení filmoví hrdinové. K cizím penězům se navíc obvykle nedostával hrubým násilím, ale díky originálním nápadům realizovaným s neobvyklou drzostí. Z policejních pastí unikal zázrakem, a když už sklaply, nepředstavovaly pro něj problém ani mříže vězeňské cely.
    72%
    Přestože se tenhle příběh odehrál před bezmála osmdesáti lety, je až nebezpečně aktuální. Vypráví o muži, který měl obrovské sympatie veřejnosti, navzdory tomu, že páchal ty největší zločiny. Podle státních institucí vykrádal banky. Podle lidí trestal ty, kdo zavinili hospodářskou krizi. John Dillinger má v Americe podobnou pověst jako Václav Babinský u nás. Jeho život a dílo byly tak neuvěřitelné, že se staly živnou půdou pro spousty mýtů, které se na ně nabalily tak pevně, že pravdu od fikce už těžko někdo rozezná. Režisér Michael Mann (Nelítostný souboj, Miami Vice) se naštěstí místo hledání pravdy v kupce polopravd a legend soustředil na natočení drsného a živočišného kriminálního thrilleru svým specifickým rukopisem, který charakterizuje pečlivé budování postav a postupná gradace příběhu, který obvykle končívá v působivě natočeném dešti kulek. Michael Mann má ve zvyku pracovat s těmi nejlepšími, a proto si do role Johna Dillingera vybral asi nejpopulárnějšího herce současnosti Johnnyho Deppa, jeho životní lásku obsadil držitelkou Oscara Marion Cotillard (Edith Piaf) a postavu Dillingerovy nemesis, agenta FBI Melvina Purvise hraje tvář z největších kasovních trháků poslední doby Christian Bale (Temný rytíř, Terminátor 4). Veřejní nepřátelé jsou atraktivní i množstvím rovin, mezi kterými se jejich příběh pohybuje. Úspěšné tažení Dillingerovy bandy americkými bankami a postupně se utahující policejní smyčka na hrdlech jejích členů sice dominuje, ale vedle toho sledujete i Dillingerův intimní příběh, který je skoro stejně zajímavý jako jeho zločinecké eskapády, nebo válku o veřejné mínění, již lupič úspěšně svádí s etablující se FBI, která chce na jeho dopadení postavit smysl své existence. V přepadených bankách se choval jako jeho oblíbení filmoví hrdinové. K cizím penězům se navíc obvykle nedostával hrubým násilím, ale díky originálním nápadům realizovaným s neobvyklou drzostí. Z policejních pastí unikal zázrakem, a když už sklaply, nepředstavovaly pro něj problém ani mříže vězeňské cely.
    1
  • Sám a sám
    Sám a sám (1991)
    Film

    Danny Muldon dobrácký policajt a starý mládenec. I když má dost přátel a všichni ho široko-daleko znají jako výborného člověka a mají ho upřímně rádi, vysedává doma a nechá se týrat a šikanovat svou dobrou maminkou Rose. Despotická a nesnesitelně přísná matka je hrdá Irka, která ze všeho nejvíce nesnáší cizince. Jejím jediným životním zájmem je Danny, kterého mučí neustálou starostlivostí. Syn by se rád oženil, ale s matkou po boku se mu to zdá nemožné. Jednoho večera v blízké irské hospůdce Danny potká stydlivou Theresu Lunu, jejíž otec vede místní pohřební ústav. Vášnivě se do sebe zamilují. Jedinou překážkou k dosažení úplného štěstí je Dannyho matka a jedovaté poznámky jeho přátel. Zamilovaný párek však zanedlouho postihne něco o moc horšího. Rose se oddá fanatické sicilské nábožné sektě. To už Dannyho vystraší do takové míry, že nemá sílu dále pokračovat ve vztahu s Theresou. Jako by to nestačilo, matka Rose se zaplete s řeckým sousedem. Jak dopadnou dvě bizarní lásky?

    60%

    Danny Muldon dobrácký policajt a starý mládenec. I když má dost přátel a všichni ho široko-daleko znají jako výborného člověka a mají ho upřímně rádi, vysedává doma a nechá se týrat a šikanovat svou dobrou maminkou Rose. Despotická a nesnesitelně přísná matka je hrdá Irka, která ze všeho nejvíce nesnáší cizince. Jejím jediným životním zájmem je Danny, kterého mučí neustálou starostlivostí. Syn by se rád oženil, ale s matkou po boku se mu to zdá nemožné. Jednoho večera v blízké irské hospůdce Danny potká stydlivou Theresu Lunu, jejíž otec vede místní pohřební ústav. Vášnivě se do sebe zamilují. Jedinou překážkou k dosažení úplného štěstí je Dannyho matka a jedovaté poznámky jeho přátel. Zamilovaný párek však zanedlouho postihne něco o moc horšího. Rose se oddá fanatické sicilské nábožné sektě. To už Dannyho vystraší do takové míry, že nemá sílu dále pokračovat ve vztahu s Theresou. Jako by to nestačilo, matka Rose se zaplete s řeckým sousedem. Jak dopadnou dvě bizarní lásky?

    2
  • Company
    Company (2003)
    Film
    Při práci na filmu Company se režisér Robert Altman spojil se členy chicagského Joffrey Ballet a s herci Neve Campbellovou a Malcolmem McDowellem, aby natočil fascinující vhled do zákulisí špičkového baletního tělesa. Je to film o tvůrčím procesu, o sváru mezi profesními a osobními požadavky, o vzletech a pádech uměleckého řemesla. Altman líčí osudy mladých tanečníků a tanečnic s ironickým nadhledem a s vědomím rozporuplnosti a nevděčnosti jejich profese. Ačkoliv to jsou špičkoví tanečníci a světově proslulí umělci, většina z nich tře bídu s nouzí, mají nízké platy a žijí doslova ze dne na den ve zcela nehvězdných podmínkách. S přehnanou péči se starají o svá těla a zároveň zapalují jednu cigaretu od druhé, obracejí do sebe litry kávy a dřou hodiny a hodiny navíc. Do jejich světa patří i zkrvavené nohy, zmařené naděje, ale i účast na něčem tak nesmrtelném a pomíjivém zároveň, jako je umělecká krása. McDowell v odvážné a překvapivé kreaci představuje diktátorského uměleckého ředitele splečnosti. Neve Campbellová, která tančila v Kanadském národním baletu, než se začala věnovat herectví, představuje talentovanou, ale konfliktní členku souboru, která je jen krůček od toho, aby se stala první tanečnicí. Spolupodílela se také na scénáři se scenáristkou Barbarou Turnerovou a také film spoluprodukovala.

    Robert Altman o filmu řekl: V každodenní realitě a hlavně v těch nejnemožnějších a nejneuvěřitelnějších podmínkách čelí tanečníci a tanečnice stejným problémům jako my všichni ostatní - biologickým hodinám a gravitační síle, která nám říká - tohle prostě nejde. Ale existují okamžiky v jejich životě, kdy, obrazně řečeno, jsou schopni tyto síly pokořit.
    Žánry:DramaHudební
    59%
    Při práci na filmu Company se režisér Robert Altman spojil se členy chicagského Joffrey Ballet a s herci Neve Campbellovou a Malcolmem McDowellem, aby natočil fascinující vhled do zákulisí špičkového baletního tělesa. Je to film o tvůrčím procesu, o sváru mezi profesními a osobními požadavky, o vzletech a pádech uměleckého řemesla. Altman líčí osudy mladých tanečníků a tanečnic s ironickým nadhledem a s vědomím rozporuplnosti a nevděčnosti jejich profese. Ačkoliv to jsou špičkoví tanečníci a světově proslulí umělci, většina z nich tře bídu s nouzí, mají nízké platy a žijí doslova ze dne na den ve zcela nehvězdných podmínkách. S přehnanou péči se starají o svá těla a zároveň zapalují jednu cigaretu od druhé, obracejí do sebe litry kávy a dřou hodiny a hodiny navíc. Do jejich světa patří i zkrvavené nohy, zmařené naděje, ale i účast na něčem tak nesmrtelném a pomíjivém zároveň, jako je umělecká krása. McDowell v odvážné a překvapivé kreaci představuje diktátorského uměleckého ředitele splečnosti. Neve Campbellová, která tančila v Kanadském národním baletu, než se začala věnovat herectví, představuje talentovanou, ale konfliktní členku souboru, která je jen krůček od toho, aby se stala první tanečnicí. Spolupodílela se také na scénáři se scenáristkou Barbarou Turnerovou a také film spoluprodukovala.

    Robert Altman o filmu řekl: V každodenní realitě a hlavně v těch nejnemožnějších a nejneuvěřitelnějších podmínkách čelí tanečníci a tanečnice stejným problémům jako my všichni ostatní - biologickým hodinám a gravitační síle, která nám říká - tohle prostě nejde. Ale existují okamžiky v jejich životě, kdy, obrazně řečeno, jsou schopni tyto síly pokořit.
    Žánry:DramaHudební
    3
  • Záblesk ve tmě
    Záblesk ve tmě (1994)
    Film

    Emma Brodyová, houslistka folkrockové skupiny, se podrobí operaci očí a po dvaceti letech opět vidí. Její vnímání je však stále ještě poškozené a Emma vidí neostře a deformovaně. Mimoto trpí tzv. retroaktivními halucinacemi, protože její mozek po dlouhé nečinnosti dokáže zaregistrovat a zpracovat optický podnět až za několik hodin. Jedné noci Emma slyší hluk a na chodbě zaznamená siluletu muže. Domnívá se, že vidí domovníka, ale příští ráno se jí před očima objeví obraz neznámého člověka. Jde o jeden z jejich opožděných vjemů a Emma je přesvědčena, že v sousedství došlo ke zločinu a ona viděla vraha. Ohlásí událost na policii, ale poloslepé dívce nikdo nevěří. Až o několik dní později je v sousedním bytě nalezena mrtvola a detektiv John Hallstrom musí uznat, že Emma je jeho nejdůležitější svědkyně. Mezi policistou a mladou ženou vzniká citový vztah, o to více je proto John zneklidněn, když dojde k dalším vraždám a je jasné, že Emma má být příští obětí...

    57%

    Emma Brodyová, houslistka folkrockové skupiny, se podrobí operaci očí a po dvaceti letech opět vidí. Její vnímání je však stále ještě poškozené a Emma vidí neostře a deformovaně. Mimoto trpí tzv. retroaktivními halucinacemi, protože její mozek po dlouhé nečinnosti dokáže zaregistrovat a zpracovat optický podnět až za několik hodin. Jedné noci Emma slyší hluk a na chodbě zaznamená siluletu muže. Domnívá se, že vidí domovníka, ale příští ráno se jí před očima objeví obraz neznámého člověka. Jde o jeden z jejich opožděných vjemů a Emma je přesvědčena, že v sousedství došlo ke zločinu a ona viděla vraha. Ohlásí událost na policii, ale poloslepé dívce nikdo nevěří. Až o několik dní později je v sousedním bytě nalezena mrtvola a detektiv John Hallstrom musí uznat, že Emma je jeho nejdůležitější svědkyně. Mezi policistou a mladou ženou vzniká citový vztah, o to více je proto John zneklidněn, když dojde k dalším vraždám a je jasné, že Emma má být příští obětí...

    4