?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Lou Forestieri: Filmy a seriály

  • Mr. Johnson
    Mr. Johnson (2008)
    Film
    • VOYO
    Dvacetiletá Veronika žije v Praze s hrubiánským přítelem Václavem. Když je muž zatčen za krádež počítače z kanceláře, kde dívka pracuje jako sekretářka, skončí on ve vězení a ona je na hodinu propuštěna. Ve snaze získat peníze na jeho propuštění obrátí se nejprve na matku, která ji však nepříliš vybíravými slovy odmítne, a nakonec na kamarádku Lucii, která se živí jako prostitutka na telefon. Ta jí sice nemůže půjčit tolik, kolik by potřebovala, ale nabídne Veronice, že jí přenechá svého příštího zákazníka, obchodníka Jima Johnsona, který má právě přiletět z Ameriky. Veronika zděšeně odmítne, protože udělat něco takového je pro ni nepředstavitelné, ale Lucie, která by ráda získala čas knávštěvě svého přítele v Amsterodamu, ji nakonec přemluví. Veronika se vydá na letiště, kde nejprve vyprovodí Lucii, a pak si vyzvedne Johnsona. Omylem však jiného muže stejného jména, černošského jazzového muzikanta, který přijel jako záskok za nemocného kolegu na evropském turné jazzového orchestru. Ten pravý Johnson se totiž zdržel při celním odbavení a je omylem vyzvednut Soňou, kterou na letiště poslali organizátoři koncertu. Záměna není odhalena jen proto, že Američané nerozumějí ani slovo česky, a obě dívky zase neumějí anglicky. Situaci navíc zkomplikuje Václav, který je nečekaně propuštěn z vězení, a když se dozví, že si Veronika vyrazila s neznámým černochem, vydá se ji se svým kumpánem Belfagorem hledat. A zatímco bloudí ulicemi, Veronika a Jim najdou způsob, jak spolu komunikovat, a Soňa s druhým Jimem se snaží pomoci prostituce Apollonii, přizvané Jimem k milostným hrátkám, kterou nečekaně přepadne deprese. A když se nakonec všichni náhodou setkají v jazzovém klubu Agharta, je to setkání nejen dramatické a současně humorné, ale také v mnohém překvapující. (oficiální text distributora)
    Žánry:Komedie
    Režie:Carl Haber
    49%
    Dvacetiletá Veronika žije v Praze s hrubiánským přítelem Václavem. Když je muž zatčen za krádež počítače z kanceláře, kde dívka pracuje jako sekretářka, skončí on ve vězení a ona je na hodinu propuštěna. Ve snaze získat peníze na jeho propuštění obrátí se nejprve na matku, která ji však nepříliš vybíravými slovy odmítne, a nakonec na kamarádku Lucii, která se živí jako prostitutka na telefon. Ta jí sice nemůže půjčit tolik, kolik by potřebovala, ale nabídne Veronice, že jí přenechá svého příštího zákazníka, obchodníka Jima Johnsona, který má právě přiletět z Ameriky. Veronika zděšeně odmítne, protože udělat něco takového je pro ni nepředstavitelné, ale Lucie, která by ráda získala čas knávštěvě svého přítele v Amsterodamu, ji nakonec přemluví. Veronika se vydá na letiště, kde nejprve vyprovodí Lucii, a pak si vyzvedne Johnsona. Omylem však jiného muže stejného jména, černošského jazzového muzikanta, který přijel jako záskok za nemocného kolegu na evropském turné jazzového orchestru. Ten pravý Johnson se totiž zdržel při celním odbavení a je omylem vyzvednut Soňou, kterou na letiště poslali organizátoři koncertu. Záměna není odhalena jen proto, že Američané nerozumějí ani slovo česky, a obě dívky zase neumějí anglicky. Situaci navíc zkomplikuje Václav, který je nečekaně propuštěn z vězení, a když se dozví, že si Veronika vyrazila s neznámým černochem, vydá se ji se svým kumpánem Belfagorem hledat. A zatímco bloudí ulicemi, Veronika a Jim najdou způsob, jak spolu komunikovat, a Soňa s druhým Jimem se snaží pomoci prostituce Apollonii, přizvané Jimem k milostným hrátkám, kterou nečekaně přepadne deprese. A když se nakonec všichni náhodou setkají v jazzovém klubu Agharta, je to setkání nejen dramatické a současně humorné, ale také v mnohém překvapující. (oficiální text distributora)
    Žánry:Komedie
    Režie:Carl Haber
    1
  • 2