?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Brendan Flynt: Filmy a seriály

  • Rey, El
    Rey, El (2004)
    Film
    Kolumbie, rok 1966. USA jí slíbily pomoci s chudobou, ale hlavně si Kolumbii vybraly jako strategické místo, odkud chtějí zastavit kubánskou revoluci. Majitel baru, ctižádostivý lotr Pedro Rey, se rozhodne využít přítomnosti gringů a své příjmení proměnit ve společenský status. Američan Harry z mírových jednotek, který pašuje z Peru kokain, uvede Pedra do světa obchodu s drogami a ten rázem opustí nevýnosnou marihuanu a krádeže. Přijde na způsob, jak zpracovat kokain i v Kolumbii, a do výroby zapojí chemika Pedra, který právě ztratil práci u nadnárodní společnosti za své působení v odborech. Obchod roste, Pedro se naučí celé škále korupce a zaslepený touhou po moci sní o tom, že vytvoří z obchodu s drogami jediný nadnárodní podnik, který si Kolumbijci mohou dovolit. Na pozadí rozkladu utopických revolučních teorií tak píše první kapitolu dějin obchodu s drogami, přesvědčený, že revoluce se nedělá chudobou, ale penězi. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:AkčníDrama
    63%
    Kolumbie, rok 1966. USA jí slíbily pomoci s chudobou, ale hlavně si Kolumbii vybraly jako strategické místo, odkud chtějí zastavit kubánskou revoluci. Majitel baru, ctižádostivý lotr Pedro Rey, se rozhodne využít přítomnosti gringů a své příjmení proměnit ve společenský status. Američan Harry z mírových jednotek, který pašuje z Peru kokain, uvede Pedra do světa obchodu s drogami a ten rázem opustí nevýnosnou marihuanu a krádeže. Přijde na způsob, jak zpracovat kokain i v Kolumbii, a do výroby zapojí chemika Pedra, který právě ztratil práci u nadnárodní společnosti za své působení v odborech. Obchod roste, Pedro se naučí celé škále korupce a zaslepený touhou po moci sní o tom, že vytvoří z obchodu s drogami jediný nadnárodní podnik, který si Kolumbijci mohou dovolit. Na pozadí rozkladu utopických revolučních teorií tak píše první kapitolu dějin obchodu s drogami, přesvědčený, že revoluce se nedělá chudobou, ale penězi. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:AkčníDrama
    1
  • 2
  • Terror Firmer
    Terror Firmer (1999)
    Film

    Když sledujete Troma film, nejen že musíte potlačit pocit, že nevěříte vlastním očím, musíte ho zavřít do železné klece a podrobit mučení." Tak pravil jeden ze zakladatelů a spiritus agens produkční a distribuční společnosti Troma, režisér, producent, kameraman, střihač, scenárista a herec v jedné osobě Lloyd Kaufman, inspirující osobnost formátu Rogera Cormana. Společnost Troma založil s kolegou ze studií Michaelem Herzem v roce 1974 a od samého počátku ji orientovali na nízkorozpočtové nezávislé snímky. Jmenujme alespoň Bloodsucking Freaks (1976), který se stal trnem v oku organizaci Ženy proti pornografii, nebo proslulý Den matek (1980) Charlese Kaufmana. Zlomovým počinem firmy se stal kasovně velmi úspěšný snímek The Toxic Avenger (1985), kombinující žánr hororu s komedií. Tato kombinace dnes tvoří jakousi trademark společnosti. Lloyd Kaufman a Troma se od té doby stali ikonami béčkové produkce. Rukama společnosti prošlo přes tisíc filmů, každoročně pořádá svůj vlastní filmový festival Tromadance, disponuje vlastním filmařským i hereckým ansámblem, organizuje soutěže pro začínající filmaře, vydává vlastní fanzine. Ač zbytkem filmového průmyslu ignorována, Troma je zkrátka fenomén. Vlastní produkce společnosti je natolik osobitá, že bývá běžně označována za žánr sám o sobě, tzv. Troma film. Klíčovým slovem je exces. Nic není dost výstřední, ohavné, nevkusné, šokantní ani šílené, aby to nemohla být dobrá zábava. Důležité jsou nadšení a energie všech zúčastněných. A Terror Firmer je ideální vstupní branou do tohoto světa. Jde vlastně o svéráznou poctu dosavadní produkci společnosti, o Troma film v Troma filmu. Slepý režisér v podání samotného Lloyda Kaufmana je rozhodnut stůj co stůj dokončit svůj nový film (ano, tady si vypůjčil Woody Allen ústřední zápletku svého Hollywood Ending), bez ohledu na to, že jeho štáb postupně vybíjí neznámý zabiják. Do tohoto základního příběhu se vejdou utržené končetiny, potoky krve, vyhřezlé mozky, tělní tekutiny, nakládané okurky, velká ňadra, ještě větší ňadra, explodující ňadra, ale také chytré filmové narážky, duch čisté anarchie a notná dávka groteskní nadsázky a nadhledu. (Festival otrlého diváka)

    62%

    Když sledujete Troma film, nejen že musíte potlačit pocit, že nevěříte vlastním očím, musíte ho zavřít do železné klece a podrobit mučení." Tak pravil jeden ze zakladatelů a spiritus agens produkční a distribuční společnosti Troma, režisér, producent, kameraman, střihač, scenárista a herec v jedné osobě Lloyd Kaufman, inspirující osobnost formátu Rogera Cormana. Společnost Troma založil s kolegou ze studií Michaelem Herzem v roce 1974 a od samého počátku ji orientovali na nízkorozpočtové nezávislé snímky. Jmenujme alespoň Bloodsucking Freaks (1976), který se stal trnem v oku organizaci Ženy proti pornografii, nebo proslulý Den matek (1980) Charlese Kaufmana. Zlomovým počinem firmy se stal kasovně velmi úspěšný snímek The Toxic Avenger (1985), kombinující žánr hororu s komedií. Tato kombinace dnes tvoří jakousi trademark společnosti. Lloyd Kaufman a Troma se od té doby stali ikonami béčkové produkce. Rukama společnosti prošlo přes tisíc filmů, každoročně pořádá svůj vlastní filmový festival Tromadance, disponuje vlastním filmařským i hereckým ansámblem, organizuje soutěže pro začínající filmaře, vydává vlastní fanzine. Ač zbytkem filmového průmyslu ignorována, Troma je zkrátka fenomén. Vlastní produkce společnosti je natolik osobitá, že bývá běžně označována za žánr sám o sobě, tzv. Troma film. Klíčovým slovem je exces. Nic není dost výstřední, ohavné, nevkusné, šokantní ani šílené, aby to nemohla být dobrá zábava. Důležité jsou nadšení a energie všech zúčastněných. A Terror Firmer je ideální vstupní branou do tohoto světa. Jde vlastně o svéráznou poctu dosavadní produkci společnosti, o Troma film v Troma filmu. Slepý režisér v podání samotného Lloyda Kaufmana je rozhodnut stůj co stůj dokončit svůj nový film (ano, tady si vypůjčil Woody Allen ústřední zápletku svého Hollywood Ending), bez ohledu na to, že jeho štáb postupně vybíjí neznámý zabiják. Do tohoto základního příběhu se vejdou utržené končetiny, potoky krve, vyhřezlé mozky, tělní tekutiny, nakládané okurky, velká ňadra, ještě větší ňadra, explodující ňadra, ale také chytré filmové narážky, duch čisté anarchie a notná dávka groteskní nadsázky a nadhledu. (Festival otrlého diváka)

    3
  • Tromeo & Juliet
    Tromeo & Juliet (1996)
    Film

    Produkční společnost Troma si získala srdce nonkonformních filmových fandů rozjařilými a přemrštěnými braky, které v záplavě tělesných tekutin oslavují vše přízemní a humusné a kterým není nic svaté. Ačkoli si Troma bere na paškál především modly amerického životního stylu jako jsou superhrdinové, fastfoody či střední školy, v polovině devadesátek svou pozornost obrátila k největší klasice romantické literatury. Zatímco staromilci bijí na poplach, přední dramatik alžbětinské Anglie překvapivě nemá moc důvodů rotovat v hrobě. Tromeo a Julie totiž je až nečekaně funkční a promyšlenou interpretací nehynoucího příběhu dvou zahynulých milenců. Jistě, z překrásné Verony se děj přesunul na zaflusaný Manhattan, znesvářené rody nejsou v žádném případě vznešené, spíše prohnilé, vyšinuté a zvrácené a té krve, co znovu beznadějně smáčí krev dříve prolitou, je tentokráte trochu více. Ale to jsou jen prostředky adaptace, které umožňují, aby příběh ožil novou energií a promluvil k divákům, které by kostýmní recitace veršovánek odrazovaly. Právě ve zdejším karnevalovém reji tromáckých bizarních naturščiků, bláznivých úchyláren, pukajících hlav, hysterického pitvoření a fekálního humoru o to více vynikne křehkost i síla osudové lásky. Dodejme, že zde sbíral zkušenosti a poznával, co je opravdový odvaz, James Gunn, režisér o poznání tuctovějšího odvazu Strážci galaxie. Aby lákavých jmen nebylo málo, s jiskrou v srdci a touhou v měšci se do filmu položí dabérské duo Samantha Bifidus a Josef Vokurka. (Festival otrlého diváka 2017)

    61%

    Produkční společnost Troma si získala srdce nonkonformních filmových fandů rozjařilými a přemrštěnými braky, které v záplavě tělesných tekutin oslavují vše přízemní a humusné a kterým není nic svaté. Ačkoli si Troma bere na paškál především modly amerického životního stylu jako jsou superhrdinové, fastfoody či střední školy, v polovině devadesátek svou pozornost obrátila k největší klasice romantické literatury. Zatímco staromilci bijí na poplach, přední dramatik alžbětinské Anglie překvapivě nemá moc důvodů rotovat v hrobě. Tromeo a Julie totiž je až nečekaně funkční a promyšlenou interpretací nehynoucího příběhu dvou zahynulých milenců. Jistě, z překrásné Verony se děj přesunul na zaflusaný Manhattan, znesvářené rody nejsou v žádném případě vznešené, spíše prohnilé, vyšinuté a zvrácené a té krve, co znovu beznadějně smáčí krev dříve prolitou, je tentokráte trochu více. Ale to jsou jen prostředky adaptace, které umožňují, aby příběh ožil novou energií a promluvil k divákům, které by kostýmní recitace veršovánek odrazovaly. Právě ve zdejším karnevalovém reji tromáckých bizarních naturščiků, bláznivých úchyláren, pukajících hlav, hysterického pitvoření a fekálního humoru o to více vynikne křehkost i síla osudové lásky. Dodejme, že zde sbíral zkušenosti a poznával, co je opravdový odvaz, James Gunn, režisér o poznání tuctovějšího odvazu Strážci galaxie. Aby lákavých jmen nebylo málo, s jiskrou v srdci a touhou v měšci se do filmu položí dabérské duo Samantha Bifidus a Josef Vokurka. (Festival otrlého diváka 2017)

    4
  • 5
  • Občan Toxík: Toxický mstitel IV
    Občan Toxík: Toxický mstitel IV (2000)
    Film

    Toxický mstitel, zmutovaný radioaktivní superhrdina z městečka Tromákov v New Jersey, dává úplně nový význam pojmu toxická maskulinita. Zdeformovaná obluda s mopem se stala tváří nezávislého studia Troma, které od osmdesátých let pumpuje do svých diváků kinematografickou obdobu nukleárního slizu. Jejich filmy spojují nechutný humor pubertálních komedií, infantilní zálibu v nejrůznějších provokacích, extrémní násilí a náklonnost ke všemu zmutovanému, zdeformovanému, grotesknímu a perverznímu. Snímek Občan Toxík: Toxický mstitel IV je nejen vrcholem celé série o Toxickém mstiteli, ale také výkladní skříní celého tromáckého univerza. Ředitel Tromy Lloyd Kaufman začal budovat svůj chorobný superhrdinský vesmír dávno předtím, než na to samé přišlo filmové studio Marvel. Kromě Toxického mstitele a jeho sidekicka Sádloprda tu vystupují například takové figury jako orientální Seržant Kabukiman nebo tělesně postižený Agent Dement. Urážlivě nevkusná komedie Lloyda Kaufmana může obzvlášť dnes působit jako vítané vymýtání bezkrevných superhrdinských blockbusterů, kterými nás bombardují hollywoodská studia. Tromáckou variaci na Wellesova Občana Kanea uvidíte s pětihlasým živým dabingem otrlého ansámblu. (Festival otrlého diváka)

    55%

    Toxický mstitel, zmutovaný radioaktivní superhrdina z městečka Tromákov v New Jersey, dává úplně nový význam pojmu toxická maskulinita. Zdeformovaná obluda s mopem se stala tváří nezávislého studia Troma, které od osmdesátých let pumpuje do svých diváků kinematografickou obdobu nukleárního slizu. Jejich filmy spojují nechutný humor pubertálních komedií, infantilní zálibu v nejrůznějších provokacích, extrémní násilí a náklonnost ke všemu zmutovanému, zdeformovanému, grotesknímu a perverznímu. Snímek Občan Toxík: Toxický mstitel IV je nejen vrcholem celé série o Toxickém mstiteli, ale také výkladní skříní celého tromáckého univerza. Ředitel Tromy Lloyd Kaufman začal budovat svůj chorobný superhrdinský vesmír dávno předtím, než na to samé přišlo filmové studio Marvel. Kromě Toxického mstitele a jeho sidekicka Sádloprda tu vystupují například takové figury jako orientální Seržant Kabukiman nebo tělesně postižený Agent Dement. Urážlivě nevkusná komedie Lloyda Kaufmana může obzvlášť dnes působit jako vítané vymýtání bezkrevných superhrdinských blockbusterů, kterými nás bombardují hollywoodská studia. Tromáckou variaci na Wellesova Občana Kanea uvidíte s pětihlasým živým dabingem otrlého ansámblu. (Festival otrlého diváka)

    6
  • 7
  • 8
  • 9