?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jonathan Fener: Filmy a seriály

  • Happy Endings
    Happy Endings (2011)
    Seriál
    74%
    1
  • Americký táta
    Americký táta (2005)
    Seriál
    • Disney+
    • O2 TV
    72%
    2
  • Všechno je relativní
    Všechno je relativní (2003)
    Seriál
    Liz a Bobby, hrdinové amerického sitcomu Všechno je relativní, jsou novodobí Romeo a Julie. Jejich rodiče nevytahují ostré zbraně, vládnou však smrtícím humorem a nevraživostí, která se vždy jen na chvíli otupí, aby mohla vzápětí vypuknout a zažehnout další velký konflikt. Zdá se, že jejich děti uniknou těmto malicherným předpojatostem a hluboko zakořeněným předsudkům, ale aby mohly žít klidný život, musí jakýmkoliv způsobem sblížit či dokonce spřátelit své blízké. Liz se nadarmo nejmenuje Stoddard-Banksová, vždyť jeden z jejích rodičů, kteří jí společně celý život vychovávali, se jmenuje Philip Stoddard a druhý Simon Banks. Oba otcové jsou nadmíru kultivovaní, vzdělaní, s vysokým smyslem pro harmonii a krásu a Liz zahrnuli hlubokou láskou, pohodou a drahým vzděláním. Tuto skutečnost, a to si nezastírejme, pro život nejdůležitější, ovšem zcela přehlíží rodiče Bobbyho. Nad vším převažuje malicherný problém shody pohlaví Liziných rodičů. Mace a Audrey pocházejí z irské katolické rodiny a celý život se dřou v pubu, aby řádně vychovali svého syna a dceru Maddy. Mace nechodí pro slovo daleko a odmítá překročit schémata, která mu vytýčilo vychování a víra. Je mu zcela cizí výtvarné umění, řeč barev a dekoru, kterými se obklopují Philip a Simon, nedokáže ocenit jejich laskavost a toleranci. Má svou pravdu, kterou jen pepří ostrými výrazy a nešetří nikoho. Oba otcové by leccos unesli a přehlédli, ale Bobby má přece jen jiné vzdělání než Liz, a jeho obzory nejsou tak vzdálené, jako ty, na které bude jednou chtít dohlédnout jejich dcera studující na drahé univerzitě. I oni mají své pochybnosti. Ale i toto je... To, že vůbec na nic neexistuje jediný správný pohled, nám připomene dvaadvacetidílný americký sitcom Všechno je relativní. Při jeho sledování se dá velmi lehce zapomenout na to, že některá témata jsou pro mnohé lidi ještě i v současné době tabu.
    65%
    Liz a Bobby, hrdinové amerického sitcomu Všechno je relativní, jsou novodobí Romeo a Julie. Jejich rodiče nevytahují ostré zbraně, vládnou však smrtícím humorem a nevraživostí, která se vždy jen na chvíli otupí, aby mohla vzápětí vypuknout a zažehnout další velký konflikt. Zdá se, že jejich děti uniknou těmto malicherným předpojatostem a hluboko zakořeněným předsudkům, ale aby mohly žít klidný život, musí jakýmkoliv způsobem sblížit či dokonce spřátelit své blízké. Liz se nadarmo nejmenuje Stoddard-Banksová, vždyť jeden z jejích rodičů, kteří jí společně celý život vychovávali, se jmenuje Philip Stoddard a druhý Simon Banks. Oba otcové jsou nadmíru kultivovaní, vzdělaní, s vysokým smyslem pro harmonii a krásu a Liz zahrnuli hlubokou láskou, pohodou a drahým vzděláním. Tuto skutečnost, a to si nezastírejme, pro život nejdůležitější, ovšem zcela přehlíží rodiče Bobbyho. Nad vším převažuje malicherný problém shody pohlaví Liziných rodičů. Mace a Audrey pocházejí z irské katolické rodiny a celý život se dřou v pubu, aby řádně vychovali svého syna a dceru Maddy. Mace nechodí pro slovo daleko a odmítá překročit schémata, která mu vytýčilo vychování a víra. Je mu zcela cizí výtvarné umění, řeč barev a dekoru, kterými se obklopují Philip a Simon, nedokáže ocenit jejich laskavost a toleranci. Má svou pravdu, kterou jen pepří ostrými výrazy a nešetří nikoho. Oba otcové by leccos unesli a přehlédli, ale Bobby má přece jen jiné vzdělání než Liz, a jeho obzory nejsou tak vzdálené, jako ty, na které bude jednou chtít dohlédnout jejich dcera studující na drahé univerzitě. I oni mají své pochybnosti. Ale i toto je... To, že vůbec na nic neexistuje jediný správný pohled, nám připomene dvaadvacetidílný americký sitcom Všechno je relativní. Při jeho sledování se dá velmi lehce zapomenout na to, že některá témata jsou pro mnohé lidi ještě i v současné době tabu.
    3