?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Tanja Däberitz: Filmy a seriály

  • Parfém: Příběh vraha
    Parfém: Příběh vraha (2006)
    Film

    Jean-Baptiste Grenouille má vlastnost génia – svým nosem dokáže zachytit, detailně popsat a charakterizovat všechny vůně, které se kolem něj mihnou. Okamžitě rozpozná jejich složení, míru použitých komponentů, čehož využívá pro výrobu těch nejúžasnějších parfémů na světě. Zoufale však touží po vytvoření dokonalé vůně. Naprosto zbavený citu se rozhodne vytvořit démonickou vůni, jejíž základní esencí bude vůně mladé dívky, nevinné a čisté. A učiní pro to vše...

    Režie:Tom Tykwer
    77%

    Jean-Baptiste Grenouille má vlastnost génia – svým nosem dokáže zachytit, detailně popsat a charakterizovat všechny vůně, které se kolem něj mihnou. Okamžitě rozpozná jejich složení, míru použitých komponentů, čehož využívá pro výrobu těch nejúžasnějších parfémů na světě. Zoufale však touží po vytvoření dokonalé vůně. Naprosto zbavený citu se rozhodne vytvořit démonickou vůni, jejíž základní esencí bude vůně mladé dívky, nevinné a čisté. A učiní pro to vše...

    Režie:Tom Tykwer
    1
  • Aimée a Jaguár
    Aimée a Jaguár (1999)
    Film

    Neobvyklý milostný příběh podle skutečných událostí. Píše se rok 1943 a druhá světová válka už zasáhla i Berlín. Lilly Wustová je ženou nacistického důstojníka a stará se hlavně o svou rodinu, ale když potká tajemnou Felice, její život se úplně změní. Ta totiž má svá tajemství a žije každý den naplno, a mezi oběma ženami vznikne vášnivý milostný vztah. Když se Lillin manžel vrátí z fronty a zjistí, že ho jeho žena podvádí s jinou ženou, osud všech nabere tragický spád.

    Nominace na Zlatý globus a Stříbrný medvěd pro nejlepší herečky na Berlínském festivalu.

    72%

    Neobvyklý milostný příběh podle skutečných událostí. Píše se rok 1943 a druhá světová válka už zasáhla i Berlín. Lilly Wustová je ženou nacistického důstojníka a stará se hlavně o svou rodinu, ale když potká tajemnou Felice, její život se úplně změní. Ta totiž má svá tajemství a žije každý den naplno, a mezi oběma ženami vznikne vášnivý milostný vztah. Když se Lillin manžel vrátí z fronty a zjistí, že ho jeho žena podvádí s jinou ženou, osud všech nabere tragický spád.

    Nominace na Zlatý globus a Stříbrný medvěd pro nejlepší herečky na Berlínském festivalu.

    2
  • Dítě z Maconu
    Dítě z Maconu (1993)
    Film

    V roce 1659, v zemi spravované prostomyslným a sadistickým vladařem, se odehrává příběh zázračného dítěte, které je zcela ovládáno jeho sestrou a mocnou církví. Podle původního záměru z roku 1986 chtěl Peter Greenaway pojednat DÍTĚ Z MACONU jako operu. I když se později rozhodl pro filmovou verzi, v konečném výsledku se výrazně uplatňují také operní prvky. Dílo je předvedeno jako velkolepé barvité divadlo s prologem, třemi dějstvími a s velkým finále. Děj se odehrává na jevišti barokního divadla a místy se přenáší do ulic města či do nedostavěné gotické katedrály. Základem je schéma "her o zázraku", jež byly v barokní době často uváděny katolickou církví s cílem oslabit reformační proudy. Ve zbídačelém městě se odporné stařeně narodí krásný chlapec. Její dcera dosáhne toho, že lidé uvěří na zázrak neposkvrněného početí, a vydává se za matku dítěte. Do města se načas vrací blahobyt. Dceřino rouhání a zpupnost však jsou brzy potrestány a po několikanásobné tragédii se opět vrací bída a neplodnost. Greenaway natočil působivé podobenství o zneužívání dětí, o moci církve, která ma "patent na zázraky", i o snadném ovládání zfanatizovaného davu. Ve formě výpravných obrazů, v nichž dominují statická seskupení četných postav, s bohatým hudebním doprovodem, s liturgickými a rituálními (někdy velmi krutými) obřady, s obratným využíváním iluzionismu a archetypálních kulturních prvků vznikla sugestivní podívaná s myšlenkovým nábojem. Zdá se že k dokonalosti dovdedený Greenawayův manýrismus zde má i jiný účel než pouze provokovat a šokovat. O tom ostatně vypovídá závěr filmu, naznačující ve zmnoženém efektu otázku, zda i my nejsme jen diváci a zároveň herci nějakého divadelního kusu.

    68%

    V roce 1659, v zemi spravované prostomyslným a sadistickým vladařem, se odehrává příběh zázračného dítěte, které je zcela ovládáno jeho sestrou a mocnou církví. Podle původního záměru z roku 1986 chtěl Peter Greenaway pojednat DÍTĚ Z MACONU jako operu. I když se později rozhodl pro filmovou verzi, v konečném výsledku se výrazně uplatňují také operní prvky. Dílo je předvedeno jako velkolepé barvité divadlo s prologem, třemi dějstvími a s velkým finále. Děj se odehrává na jevišti barokního divadla a místy se přenáší do ulic města či do nedostavěné gotické katedrály. Základem je schéma "her o zázraku", jež byly v barokní době často uváděny katolickou církví s cílem oslabit reformační proudy. Ve zbídačelém městě se odporné stařeně narodí krásný chlapec. Její dcera dosáhne toho, že lidé uvěří na zázrak neposkvrněného početí, a vydává se za matku dítěte. Do města se načas vrací blahobyt. Dceřino rouhání a zpupnost však jsou brzy potrestány a po několikanásobné tragédii se opět vrací bída a neplodnost. Greenaway natočil působivé podobenství o zneužívání dětí, o moci církve, která ma "patent na zázraky", i o snadném ovládání zfanatizovaného davu. Ve formě výpravných obrazů, v nichž dominují statická seskupení četných postav, s bohatým hudebním doprovodem, s liturgickými a rituálními (někdy velmi krutými) obřady, s obratným využíváním iluzionismu a archetypálních kulturních prvků vznikla sugestivní podívaná s myšlenkovým nábojem. Zdá se že k dokonalosti dovdedený Greenawayův manýrismus zde má i jiný účel než pouze provokovat a šokovat. O tom ostatně vypovídá závěr filmu, naznačující ve zmnoženém efektu otázku, zda i my nejsme jen diváci a zároveň herci nějakého divadelního kusu.

    3
  • Lola + Bilidikid
    Lola + Bilidikid (1999)
    Film
    Murat žije v Berlíně. Je mu sedmnáct, je Turek a je gay. Rád se pohybuje ve světě undergroundové kultury mladých prostitutů a v barech pro transvestity. To je ale Muratovo velké tajemství, které se všemožně snaží skrýt před svojí matkou a bratrem. Murat brzy pochopí, že je na čase se rozhodnout, zda chce celý život prožít ve lži nebo v bolestné pravdě.
    Žánry:Drama
    68%
    Murat žije v Berlíně. Je mu sedmnáct, je Turek a je gay. Rád se pohybuje ve světě undergroundové kultury mladých prostitutů a v barech pro transvestity. To je ale Muratovo velké tajemství, které se všemožně snaží skrýt před svojí matkou a bratrem. Murat brzy pochopí, že je na čase se rozhodnout, zda chce celý život prožít ve lži nebo v bolestné pravdě.
    Žánry:Drama
    4
  • Život - stavba povolena
    Život - stavba povolena (1997)
    Film
    67%
    5
  • Ladič pian zemětřesení
    Ladič pian zemětřesení (2005)
    Film
    65%
    6
  • International
    International (2009)
    Film
    • Max
    • Google Play
    • iTunes
    V napínavém thrilleru International se agent Interpolu Louis Salinger společně s manhattanskou zástupkyní státního návladního Eleanor Whitman pokoušejí dovést k spravedlnosti jednu z nejmocnějších světových bank. Odkrývají celou řadu pochybných a ilegálních praktik, jejichž vystopování je nutí sledovat tok peněz z Berlína přes Miláno a New York až do Istanbulu. V honbě za pravdou riskují doslova život, protože jejich protivníci se nezastaví skutečně před ničím - dokonce ani před vraždou - jen aby mohli nadále pokračovat ve financování teroristických akcí a válečných akcí.
    Režie:Tom Tykwer
    61%
    V napínavém thrilleru International se agent Interpolu Louis Salinger společně s manhattanskou zástupkyní státního návladního Eleanor Whitman pokoušejí dovést k spravedlnosti jednu z nejmocnějších světových bank. Odkrývají celou řadu pochybných a ilegálních praktik, jejichž vystopování je nutí sledovat tok peněz z Berlína přes Miláno a New York až do Istanbulu. V honbě za pravdou riskují doslova život, protože jejich protivníci se nezastaví skutečně před ničím - dokonce ani před vraždou - jen aby mohli nadále pokračovat ve financování teroristických akcí a válečných akcí.
    Režie:Tom Tykwer
    7
  • 8