?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Irene Demetrion: Filmy a seriály

  • Roucho
    Roucho (1953)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Richard Burton hraje římského tribuna Marcella Gallia, který dostal příkaz ukřižovat Ježíše Nazaretského. Poslušen rozkazu vydá se tribun s odsouzencem na cestu ke Golgotě. Cestou postupně začíná ve skrytu duše o rozsudku pochybovat. Přesto svůj úkol splní a v kostkách pak vyhraje Kristovo roucho. Když se pak kolem kříže začnou dít podivné a nevysvětlitelné věci, s hrůzou získané roucho odhazuje. Vzápětí však dostane pokyn roucho opět najít a dopravit neprodleně do Říma. Zážitky při usilovném pátrání po Ježíšově rouchu a setkání se stoupenci ukřižovaného Ježíše způsobí, že se sám obrátí na křesťanství. V Římě je za to i se svou snoubenkou Dianou (Jean Simmonsová) odsouzen k smrti. Film se podle mínění tehdejší kritiky příliš podbízí publiku a nepřesvědčuje ani příběhem, ani jeho ztvárněním. Koster dodal rutinní produkt průměrné kvality, a tak film vzbudil pozornost především užitím nové technologie Cinemascope.
    67%
    Richard Burton hraje římského tribuna Marcella Gallia, který dostal příkaz ukřižovat Ježíše Nazaretského. Poslušen rozkazu vydá se tribun s odsouzencem na cestu ke Golgotě. Cestou postupně začíná ve skrytu duše o rozsudku pochybovat. Přesto svůj úkol splní a v kostkách pak vyhraje Kristovo roucho. Když se pak kolem kříže začnou dít podivné a nevysvětlitelné věci, s hrůzou získané roucho odhazuje. Vzápětí však dostane pokyn roucho opět najít a dopravit neprodleně do Říma. Zážitky při usilovném pátrání po Ježíšově rouchu a setkání se stoupenci ukřižovaného Ježíše způsobí, že se sám obrátí na křesťanství. V Římě je za to i se svou snoubenkou Dianou (Jean Simmonsová) odsouzen k smrti. Film se podle mínění tehdejší kritiky příliš podbízí publiku a nepřesvědčuje ani příběhem, ani jeho ztvárněním. Koster dodal rutinní produkt průměrné kvality, a tak film vzbudil pozornost především užitím nové technologie Cinemascope.
    1