?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Toni Delaney: Filmy a seriály

  • Ve jménu otce
    Ve jménu otce (1993)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    • Rakuten
    Politická dráma nakrútená podľa skutočnej udalosti rozpráva príbeh malého írskeho zlodeja Gerryho Conlona, ktorý bol roku 1974 krivo obvinený z bombového útoku na londýnsky bar. K atentátu sa prihlásila teroristická organizácia IRA. Gerry Conlon sa spolu s ďalšími štyrmi priateľmi dostal do väzenia a kvôli obvineniu z terorizmu si mal odpykať doživotný trest. Jeho otcovi sa s pomocou tvrdohlavej britskej právničky podarilo po štrnástich rokoch dostať Gerryho na slobodu a preukázať jeho nevinu. Film nakrútený podľa autobiografickej knihy Gerryho Conlona je výpoveďou o dobe, kedy sa boj s írskymi teroristami zmenil na hon na čarodejnice. Zároveň je však aj príbehom naničhodníka, flákača a podvodníka, ktorý po štrnástich rokoch vychádza z väzenia ako čestný a zásadový muž pripravený čeliť životu a niesť zaň zodpovednosť.
    80%
    Politická dráma nakrútená podľa skutočnej udalosti rozpráva príbeh malého írskeho zlodeja Gerryho Conlona, ktorý bol roku 1974 krivo obvinený z bombového útoku na londýnsky bar. K atentátu sa prihlásila teroristická organizácia IRA. Gerry Conlon sa spolu s ďalšími štyrmi priateľmi dostal do väzenia a kvôli obvineniu z terorizmu si mal odpykať doživotný trest. Jeho otcovi sa s pomocou tvrdohlavej britskej právničky podarilo po štrnástich rokoch dostať Gerryho na slobodu a preukázať jeho nevinu. Film nakrútený podľa autobiografickej knihy Gerryho Conlona je výpoveďou o dobe, kedy sa boj s írskymi teroristami zmenil na hon na čarodejnice. Zároveň je však aj príbehom naničhodníka, flákača a podvodníka, ktorý po štrnástich rokoch vychádza z väzenia ako čestný a zásadový muž pripravený čeliť životu a niesť zaň zodpovednosť.
    1
  • Vidiny
    Vidiny (1972)
    Film

    Psychologické drama s hororovým nádechem, Vidiny (1972), natočil osobitý americký režisér, producent a scénárista Robert Altman, který se do povědomí našich diváků zapsal kupříkladu celovečerními filmy M*A*S*H (1970), Svatba (1978) či Hráč (1992). Hrdinkou vizuálně a hudebně působivého snímku je spisovatelka Cathryn, která se snaží utéci svým nebezpečným halucinacím. Nedokáže rozpoznat, co je chorobnou vidinou a co je skutečností. Místo manžela vídává jiné muže, jindy spatřuje svou dvojnici. Vydává se proto na venkovskou chatu, aby zde pokračovala v psaní nové dětské knihy (knižní úryvky ve filmu pocházejí ze skutečného fantasy románu vydaného roku 1973, „In Search of Unicorns“, jenž napsala představitelka hlavní role, Susannah Yorková). Ale ani zde, uprostřed nádherné a tajuplné irské přírody, vidiny nepřestávají Cathryn pronásledovat. Do jejího života nečekaně vstupují noví přátelé, jež ale začínají za podivných okolností mizet stejně rychle, jako se objevili... Robert Altman se v tomto komorním příběhu, ve kterém se postupně zjevuje pouze šest aktérů (a jeden pes), realizoval i jako scénárista. Ponuré drama vyniká, jak je u Altmana zvykem, především neposednou kamerou, vedenou mistrem šerosvitu, Vilmosem Zsigmondem (McCabe a paní Millerová, 1971; Blízká setkání třetího druhu, 1977; Lovec jelenů, 1978; Nebeská brána, 1980), jehož kamera důsledně nahrává myšlenkovému labyrintu čelní představitelky. A jak je u Altmana také zvykem, práce se zvukem za obrazovou složkou nijak nezaostává. Romantizující symfonie Spielbergova dvorního skladatele Johna Williamse jsou znepokojivě porovnávány s ruchovou kakofonií Stomu Yamash'ta, jehož bouření perkusí posiluje neklidnou atmosféru a dokresluje vyšinutost disharmonického světa, nedílně prorostlého se světem dospělého dítěte. Susannah Yorková obdržela za svůj herecký výkon roku 1972 prestižní cenu na filmovém festivalu v Cannes. (TV program)

    Žánry:DramaFantasyHororGotický
    68%

    Psychologické drama s hororovým nádechem, Vidiny (1972), natočil osobitý americký režisér, producent a scénárista Robert Altman, který se do povědomí našich diváků zapsal kupříkladu celovečerními filmy M*A*S*H (1970), Svatba (1978) či Hráč (1992). Hrdinkou vizuálně a hudebně působivého snímku je spisovatelka Cathryn, která se snaží utéci svým nebezpečným halucinacím. Nedokáže rozpoznat, co je chorobnou vidinou a co je skutečností. Místo manžela vídává jiné muže, jindy spatřuje svou dvojnici. Vydává se proto na venkovskou chatu, aby zde pokračovala v psaní nové dětské knihy (knižní úryvky ve filmu pocházejí ze skutečného fantasy románu vydaného roku 1973, „In Search of Unicorns“, jenž napsala představitelka hlavní role, Susannah Yorková). Ale ani zde, uprostřed nádherné a tajuplné irské přírody, vidiny nepřestávají Cathryn pronásledovat. Do jejího života nečekaně vstupují noví přátelé, jež ale začínají za podivných okolností mizet stejně rychle, jako se objevili... Robert Altman se v tomto komorním příběhu, ve kterém se postupně zjevuje pouze šest aktérů (a jeden pes), realizoval i jako scénárista. Ponuré drama vyniká, jak je u Altmana zvykem, především neposednou kamerou, vedenou mistrem šerosvitu, Vilmosem Zsigmondem (McCabe a paní Millerová, 1971; Blízká setkání třetího druhu, 1977; Lovec jelenů, 1978; Nebeská brána, 1980), jehož kamera důsledně nahrává myšlenkovému labyrintu čelní představitelky. A jak je u Altmana také zvykem, práce se zvukem za obrazovou složkou nijak nezaostává. Romantizující symfonie Spielbergova dvorního skladatele Johna Williamse jsou znepokojivě porovnávány s ruchovou kakofonií Stomu Yamash'ta, jehož bouření perkusí posiluje neklidnou atmosféru a dokresluje vyšinutost disharmonického světa, nedílně prorostlého se světem dospělého dítěte. Susannah Yorková obdržela za svůj herecký výkon roku 1972 prestižní cenu na filmovém festivalu v Cannes. (TV program)

    Žánry:DramaFantasyHororGotický
    2
  • 3
  • 4