?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Timothy Davies: Filmy a seriály

  • Parfém: Příběh vraha
    Parfém: Příběh vraha (2006)
    FilmRole: Chenier

    Jean-Baptiste Grenouille má vlastnost génia – svým nosem dokáže zachytit, detailně popsat a charakterizovat všechny vůně, které se kolem něj mihnou. Okamžitě rozpozná jejich složení, míru použitých komponentů, čehož využívá pro výrobu těch nejúžasnějších parfémů na světě. Zoufale však touží po vytvoření dokonalé vůně. Naprosto zbavený citu se rozhodne vytvořit démonickou vůni, jejíž základní esencí bude vůně mladé dívky, nevinné a čisté. A učiní pro to vše...

    Režie:Tom Tykwer
    77%

    Jean-Baptiste Grenouille má vlastnost génia – svým nosem dokáže zachytit, detailně popsat a charakterizovat všechny vůně, které se kolem něj mihnou. Okamžitě rozpozná jejich složení, míru použitých komponentů, čehož využívá pro výrobu těch nejúžasnějších parfémů na světě. Zoufale však touží po vytvoření dokonalé vůně. Naprosto zbavený citu se rozhodne vytvořit démonickou vůni, jejíž základní esencí bude vůně mladé dívky, nevinné a čisté. A učiní pro to vše...

    Režie:Tom Tykwer
    1
  • 2
  • 3
  • Law & Order: UK
    Law & Order: UK (2009)
    Seriál
    66%
    4
  • 5
  • Pět dní
    Pět dní (2007)
    Seriál
    • Max

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. "Jsem v podstatě dokumentaristka," říká o sobě Hughesová, "a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly." Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch "pět dní". Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    59%

    Nic nenasvědčovalo tomu, že by ten den měl být v životě rodiny Wellingsových něčím výjimečný. Matt, bývalý voják a momentální trenér ve fitku, byl jako vždycky v práci, Leanne se s malou Rosie a o dva roky starším Ethanem chystala zajet do útulku pro zamluveného psa a pak do domova důchodců za svým dědečkem, dospívající Tanya z prvního Leannina manželství se vymluvila na úkoly, aby nemusela s nimi... Úplně obyčejný den v životě úplně obyčejné rodiny. Nikdo nevěděl, že ode dneška už nikdy nic nebude jako dřív. Že dědeček bude na svou vnučku a pravnoučata čekat marně. Že policie, kterou zburcuje, najde v noci na dálničním odpočívadle otevřené opuštěné auto, že nikdo nebude schopen odpovědět na jedinou otázku z těch, které se okamžitě vyrojí: Co se vlastně stalo? Kde všichni jsou? Je to únos? Ale mohl vůbec někdo nepozorovaně unést matku, její dvě děti a psa? Nebo je to jen kamufláž, která má zmást stopy, a Leanne dobrovolně odešla za někým jiným? Bylo opravdu jejich manželství tak šťastné a bez mráčku, jak tvrdí Matt? Policie tápe a bulvár se žene za senzací. Ostatně není divu. Může být ideálnější téma pro trháky z prvních stran, než atraktivní blondýnka, dvě rozkošné děti a pes, kteří zmizeli za tak záhadných okolností?

    Britská minisérie Pět dní byla dokončena měsíce předtím, než zmizení malé Madeleine McCannové z portugalského letoviska rozpoutalo mezinárodní šílenství, i když by se na první pohled mohlo zdát, že jím byla přímo inspirována. Její scenáristce Gwyneth Hughesové však šlo přesně o toto. O zachycení všeho toho, co je spjato s takovým senzačním zločinem, o to, co to udělá s rodinou, příbuznými a konec konců i vyšetřovateli, o podezření, které to na všechny, dokonce i ty, kteří jsou nejvíc zasaženi, vrhá. Neboť každý má co skrývat. I v úplně obyčejných, normálních rodinách má každý jejich člen svá malá, obyčejná tajemství. Která pak mohou v případě takovéhle strašné události vrhnout na svého nositele úplně jiné, zkreslené světlo. "Jsem v podstatě dokumentaristka," říká o sobě Hughesová, "a mám ráda příběhy ze života, příběhy, které se staly. Nebo alespoň takové, které se stát mohly." Není to však jen příběh sám, který autorku zajímá. Jde jí také - a především - o pohled na jednání člověka v mezní životní situaci, o sondu do mezilidských vztahů, o rozkrytí jednotlivých charakterů všech zúčastněných, tak jak se vyvíjejí v průběhu celé události. Proto těch "pět dní". Pět dní, které byly klíčové pro celé více než dva měsíce se vlekoucí vyšetřování tohoto případu. Den první, den třetí, den dvacátý osmý...

    6
  • Buster
    Buster (1988)
    Film
    Skutečná událost, která vešla do dějin jako velká vlaková loupež se odehrála v noci 8. srpna 1963. Královský poštovní vlak na trase z Londýna do Glasgowa tehdy přepadlo patnáct lupičů a zmizel beze stopy s 2,6 milióny liber. Film zachycuje podrobnosti plánování nejznámější loupeže prostřednictvím životního příběhu jednoho z nejmladších zlodějů - Bustera Edwardse, ale především vykresluje jeho vztah ke své rodině a jeho oddanost manželce June. Edwardsovi jsou klasickou britskou rodinou, která se snaží vymanit ze stereotypního života v pronajatém bytu. Z řidiče autobusu Bustera se najednou stává šťastný zloděj s největším úlovkem, jakého kdy někdo dosáhl. Po loupeži sa Buster s June skrývají a připravují se na útěk do Mexika. Když ve vysněném ráji utratí všechny uloupené peníze zjistí, že sa neumí přizpůsobit mexickému způsobu života. June touží po domově, a tak se Buster, vždy připravený udělat ji šťastnou, rozhodne pro neuvěřitelné gesto vrátit se do Anglie a přihlásit se na policii.
    57%
    Skutečná událost, která vešla do dějin jako velká vlaková loupež se odehrála v noci 8. srpna 1963. Královský poštovní vlak na trase z Londýna do Glasgowa tehdy přepadlo patnáct lupičů a zmizel beze stopy s 2,6 milióny liber. Film zachycuje podrobnosti plánování nejznámější loupeže prostřednictvím životního příběhu jednoho z nejmladších zlodějů - Bustera Edwardse, ale především vykresluje jeho vztah ke své rodině a jeho oddanost manželce June. Edwardsovi jsou klasickou britskou rodinou, která se snaží vymanit ze stereotypního života v pronajatém bytu. Z řidiče autobusu Bustera se najednou stává šťastný zloděj s největším úlovkem, jakého kdy někdo dosáhl. Po loupeži sa Buster s June skrývají a připravují se na útěk do Mexika. Když ve vysněném ráji utratí všechny uloupené peníze zjistí, že sa neumí přizpůsobit mexickému způsobu života. June touží po domově, a tak se Buster, vždy připravený udělat ji šťastnou, rozhodne pro neuvěřitelné gesto vrátit se do Anglie a přihlásit se na policii.
    7
  • 8