4.8

Christina Crevillén: Filmy a seriály

  • Zatracený otec
    Zatracený otec (2001)
    Film
    V povojnovom Paríži sa žilo ťažko. Bratia Manu a Barthy, synovia profesionálneho hráča pokru Joea, využili ponuku strýka Santosa a išli mu vypomáhať. Lenže "pomoc" spočívala vo vydieraní a únosoch. Pri jednom z nich svoju obeť pri potýčke zastrelili. Bratia skončili vo väzení a za vraždu im hrozí smrť. Starší Barthy pri rekonštrukcii zločinu zomrel na úteku, mladší Manu čaká na popravu a odmietal prezradiť meno skutočného vraha. Ich otec tým nesmierne trpí a každý deň sedí v kaviarni naproti väzeniu a píše mu list, aby mu odpustil. Cíti vinu za to, že mu dostatočne neprejavil svoju lásku. Otcovu lásku pocítil nešťastný syn až príliš neskoro. Joe chce však svojho syna zachrániť.
    Žánry:Drama
    65%
    V povojnovom Paríži sa žilo ťažko. Bratia Manu a Barthy, synovia profesionálneho hráča pokru Joea, využili ponuku strýka Santosa a išli mu vypomáhať. Lenže "pomoc" spočívala vo vydieraní a únosoch. Pri jednom z nich svoju obeť pri potýčke zastrelili. Bratia skončili vo väzení a za vraždu im hrozí smrť. Starší Barthy pri rekonštrukcii zločinu zomrel na úteku, mladší Manu čaká na popravu a odmietal prezradiť meno skutočného vraha. Ich otec tým nesmierne trpí a každý deň sedí v kaviarni naproti väzeniu a píše mu list, aby mu odpustil. Cíti vinu za to, že mu dostatočne neprejavil svoju lásku. Otcovu lásku pocítil nešťastný syn až príliš neskoro. Joe chce však svojho syna zachrániť.
    Žánry:Drama
    1
  • Propustka
    Propustka (2002)
    Film
    Mezi hrdinstvím a zradou vede jen tenká a často nezřetelná linie a máloco je právě takové, jaké se zdá na první pohled být. Paříž, březen 1942. Němci okupují Francii. Asistent režiséra, impulzivní Jean-Devaivre, nedokáže jen tak sedět s rukama v klíně. Scénárista a básník Jean Aurenche se chce za každou cenu vyhnout práci pro Němce. Oba dva muži pracují ve společnosti Continental Films a bojují s nepřítelem, jak umí. Jsou "blízko vlčích tesáků, které je nemohou kousnout", nebo už patří mezi kolaboranty? Válka se s nikým nemazlí!
    Žánry:DramaVálečný
    59%
    Mezi hrdinstvím a zradou vede jen tenká a často nezřetelná linie a máloco je právě takové, jaké se zdá na první pohled být. Paříž, březen 1942. Němci okupují Francii. Asistent režiséra, impulzivní Jean-Devaivre, nedokáže jen tak sedět s rukama v klíně. Scénárista a básník Jean Aurenche se chce za každou cenu vyhnout práci pro Němce. Oba dva muži pracují ve společnosti Continental Films a bojují s nepřítelem, jak umí. Jsou "blízko vlčích tesáků, které je nemohou kousnout", nebo už patří mezi kolaboranty? Válka se s nikým nemazlí!
    Žánry:DramaVálečný
    2
  • Zamini
    Zamini (2013)
    FilmRole: La collègue de Marina

    Artur píše projevy na Ministerstvu zahraničních věcí, kde na jedné straně žongluje s výstředními požadavky nadřízených a na druhé přežívá v džungli spodní zaměstnanecké linie. A tak mimochodem potřebuje zabránit hrozící mezinárodní krizi.
    Alexandre Taillard de Vorms je vysoký úchvatný muž s vybroušeným stylem, který to umí se ženami. Ne náhodou je zároveň Ministrem zahraničních věcí. Se svým zvučným jménem a vypracovanou postavou proplouvá skrz Organizaci národů až do New Yorku, kde chce zabránit válce a následně za zásluhy získat snad i Nobelovu cenu míru. Narozdíl od něj je Arhtur Vlaminck obyčejný studovaný úředníček, který pro ministra píše projevy. Kromě toho, že musí snášet veškeré ministrovy excesy, musí také proplouvat džunglí poslíčků a podřízených na ministerstvu. Politická komedie, která si bere na paškál byrokratický svět diplomacie, je adaptací stejnojmenného komiksu Christopha Blaina a Abela Lanzaca o svérázném ministru zahraničí a jeho týmu osobních poradců. Byla oceněna na festivalu v San Sebastinau a nominována na tři ceny Cézar. (Cinemax)

    57%

    Artur píše projevy na Ministerstvu zahraničních věcí, kde na jedné straně žongluje s výstředními požadavky nadřízených a na druhé přežívá v džungli spodní zaměstnanecké linie. A tak mimochodem potřebuje zabránit hrozící mezinárodní krizi.
    Alexandre Taillard de Vorms je vysoký úchvatný muž s vybroušeným stylem, který to umí se ženami. Ne náhodou je zároveň Ministrem zahraničních věcí. Se svým zvučným jménem a vypracovanou postavou proplouvá skrz Organizaci národů až do New Yorku, kde chce zabránit válce a následně za zásluhy získat snad i Nobelovu cenu míru. Narozdíl od něj je Arhtur Vlaminck obyčejný studovaný úředníček, který pro ministra píše projevy. Kromě toho, že musí snášet veškeré ministrovy excesy, musí také proplouvat džunglí poslíčků a podřízených na ministerstvu. Politická komedie, která si bere na paškál byrokratický svět diplomacie, je adaptací stejnojmenného komiksu Christopha Blaina a Abela Lanzaca o svérázném ministru zahraničí a jeho týmu osobních poradců. Byla oceněna na festivalu v San Sebastinau a nominována na tři ceny Cézar. (Cinemax)

    3
  • Druhá tvář
    Druhá tvář (2000)
    Film
    Třicetiletý Vincent je totálně ztracený. Nedokáže se sám rozhodnout ani v těch nejnepodstatnějších věcech, jakými jsou např. barva jeho bot. Chce černé nebo hnědé? Nemluvě o životně důležitých otázkách jako "Měl bych si vzít svou stávající přítelkyni?" či "Měl bych začít podnikat se svým přítelem?" Jeho život je nekončící dilema. Ale jen do té doby, než se jej dotkne ruka osudu a on spatří sám sebe o 16 let později. A zrovna pěkný obrázek to není. Bude mít ale Vincent ještě možnost vše vrátit a udělat konečně jednou ve svém životě správné rozhodnutí?...
    Žánry:FantasyKomedie
    53%
    Třicetiletý Vincent je totálně ztracený. Nedokáže se sám rozhodnout ani v těch nejnepodstatnějších věcech, jakými jsou např. barva jeho bot. Chce černé nebo hnědé? Nemluvě o životně důležitých otázkách jako "Měl bych si vzít svou stávající přítelkyni?" či "Měl bych začít podnikat se svým přítelem?" Jeho život je nekončící dilema. Ale jen do té doby, než se jej dotkne ruka osudu a on spatří sám sebe o 16 let později. A zrovna pěkný obrázek to není. Bude mít ale Vincent ještě možnost vše vrátit a udělat konečně jednou ve svém životě správné rozhodnutí?...
    Žánry:FantasyKomedie
    4
  • Julie Lescautová
    Julie Lescautová (1992)
    Seriál
    • O2 TV
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ) si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    46%
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ) si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    5
  • Belphegor: Fantom Louvru
    Belphegor: Fantom Louvru (2001)
    FilmRole: Teacher
    • iVysílání

    Tajemství staré tisíce let procitá v pařížském Louvru. Přízrak pocházející z doby egyptských faraónů náhle začíná terorizovat největší muzeum na světě chráněné technologií třetího tisíciletí. Nikdo zprvu netuší, že děsivé události v sídle francouzských králů souvisí s nedávným otevřením sarkofágu, v němž byla překvapivě zachovalá mumie vysokého starověkého hodnostáře. Lisa (Sophie Marceau) se zaplétá přímo do středu dění - fantom vstupuje do její mysli a stále více ji ovládá. Lisa získává nadpřirozené schopnosti a posedlost egyptskou mytologií. Sympatický mladík Martin se jí snaží pomoci, pustí se do studia hieroglyfů, tajemství záhrobního života i souboje s ničivou silou fantoma. Lisa mu stále uniká. V okamžiku, kdy Martin zjišťuje pravý stav věcí, dochází mu, že Lisin život visí na vlásku. Nerovný boj mocného přízraku a strážců Louvru zatím pokračuje. Dokud někdo nerozluští starodávné tajemství, nemají zřejmě šanci...

    V šedesátých letech slavil ve Francii velký úspěch televizní seriál "Belphegor" o fantomovi z oddělení starověkého Egypta v Louvru. Režisér Jean-Paul Salomé se k této mytické postavě vrátil a přivedl ji na přelomu tisíciletí znovu na svět ve stejnojmenném celovečerním filmu. Zatímco seriál se natáčel v kulisách věrně imitujících Louvre, nový BELPHÉGOR je prvním celovečerním filmem, který se natáčel přímo v historické budově nejslavnějšího a největšího muzea na světě.

    37%

    Tajemství staré tisíce let procitá v pařížském Louvru. Přízrak pocházející z doby egyptských faraónů náhle začíná terorizovat největší muzeum na světě chráněné technologií třetího tisíciletí. Nikdo zprvu netuší, že děsivé události v sídle francouzských králů souvisí s nedávným otevřením sarkofágu, v němž byla překvapivě zachovalá mumie vysokého starověkého hodnostáře. Lisa (Sophie Marceau) se zaplétá přímo do středu dění - fantom vstupuje do její mysli a stále více ji ovládá. Lisa získává nadpřirozené schopnosti a posedlost egyptskou mytologií. Sympatický mladík Martin se jí snaží pomoci, pustí se do studia hieroglyfů, tajemství záhrobního života i souboje s ničivou silou fantoma. Lisa mu stále uniká. V okamžiku, kdy Martin zjišťuje pravý stav věcí, dochází mu, že Lisin život visí na vlásku. Nerovný boj mocného přízraku a strážců Louvru zatím pokračuje. Dokud někdo nerozluští starodávné tajemství, nemají zřejmě šanci...

    V šedesátých letech slavil ve Francii velký úspěch televizní seriál "Belphegor" o fantomovi z oddělení starověkého Egypta v Louvru. Režisér Jean-Paul Salomé se k této mytické postavě vrátil a přivedl ji na přelomu tisíciletí znovu na svět ve stejnojmenném celovečerním filmu. Zatímco seriál se natáčel v kulisách věrně imitujících Louvre, nový BELPHÉGOR je prvním celovečerním filmem, který se natáčel přímo v historické budově nejslavnějšího a největšího muzea na světě.

    6