?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Vincent M. Cresciman: Filmy a seriály

  • Flashback
    Flashback (1990)
    Film

    Stárnoucí Huey Walker býval v šedesátých letech legendou hnutí hippies. Radikál, který se dvacet let skrýval před zákonem poté, co ohrozil život Nixonova viceprezidenta Spira Agnewa, když v roce 1969 odpojil z vlaku jeho luxusní vagón během předvolební cesty na volební míting v bezvýznamném městečku. Nyní byl zadržen a má být vydán k soudnímu projednání starého případu. Nadřízený pověří mladého ambiciózního agenta FBI Johna Bucknera úkolem přivézt Walkera k soudnímu jednání do Washingtonu. Tomu sice připadá případ starého hippíka komický a jeho zatčení a převoz k soudu mrháním časem i penězi daňových poplatníků, jako disciplinovaný agent však vyrazí na severozápadní pobřeží Pacifiku, kde byl Walker zatčen. Cesta se poněkud zkomplikuje, když je kvůli špatnému počasí zavřeno letiště a Buckner musí svého vězně naložit do vlaku. Pomalá cesta umožní Walkerovi vymyslet způsob, jak uniknout. Opije Bucknera, sebere mu doklady a vymění si s ním šaty. Během zastávky v malém městě je tak Buckner omylem považován za legendárního radikála a stane se obětí místního surového šerifa Hightower, který také čirou náhodou kandiduje do kongresu. Záměna se Walkerovi zkomplikuje poté, co se stane rukojmím Hala a Barryho, dvou vysloužilých hippíků, kteří ho považují za agenta FBI a rozhodnou ho vyměnit za svého hrdinu Walkera. Jenže šerif se obává, že informace o jeho brutalitě by mohla ohrozit jeho zvolení do senátu a rozhodne se, že nejlepším řešením by bylo zabít při výměně Walkera i Bucknera. Bucknerovi se však podaří šerifa přechytračit a zachránit život sobě i Walkerovi. To však zdaleka není konec jejich společného dobrodružství a oba během následujících hodin čeká nejedno překvapení.

    62%

    Stárnoucí Huey Walker býval v šedesátých letech legendou hnutí hippies. Radikál, který se dvacet let skrýval před zákonem poté, co ohrozil život Nixonova viceprezidenta Spira Agnewa, když v roce 1969 odpojil z vlaku jeho luxusní vagón během předvolební cesty na volební míting v bezvýznamném městečku. Nyní byl zadržen a má být vydán k soudnímu projednání starého případu. Nadřízený pověří mladého ambiciózního agenta FBI Johna Bucknera úkolem přivézt Walkera k soudnímu jednání do Washingtonu. Tomu sice připadá případ starého hippíka komický a jeho zatčení a převoz k soudu mrháním časem i penězi daňových poplatníků, jako disciplinovaný agent však vyrazí na severozápadní pobřeží Pacifiku, kde byl Walker zatčen. Cesta se poněkud zkomplikuje, když je kvůli špatnému počasí zavřeno letiště a Buckner musí svého vězně naložit do vlaku. Pomalá cesta umožní Walkerovi vymyslet způsob, jak uniknout. Opije Bucknera, sebere mu doklady a vymění si s ním šaty. Během zastávky v malém městě je tak Buckner omylem považován za legendárního radikála a stane se obětí místního surového šerifa Hightower, který také čirou náhodou kandiduje do kongresu. Záměna se Walkerovi zkomplikuje poté, co se stane rukojmím Hala a Barryho, dvou vysloužilých hippíků, kteří ho považují za agenta FBI a rozhodnou ho vyměnit za svého hrdinu Walkera. Jenže šerif se obává, že informace o jeho brutalitě by mohla ohrozit jeho zvolení do senátu a rozhodne se, že nejlepším řešením by bylo zabít při výměně Walkera i Bucknera. Bucknerovi se však podaří šerifa přechytračit a zachránit život sobě i Walkerovi. To však zdaleka není konec jejich společného dobrodružství a oba během následujících hodin čeká nejedno překvapení.

    1
  • Last Movie, The
    Last Movie, The (1971)
    Film

    Po fenomenálním úspěchu snímku Bezstarostná jízda režíruje Dennis Hopper v Peru alegorii s titulem Poslední film. Toto dílo většina recenzentů odmítla jako zmatené, někteří jím však byli naopak nadšení. Na rozdíl od Bezstarostné jízdy netočil však Hopper Poslední film pro polonezávislou produkci, nýbrž pro studio Universal, a to požadovalo komerční změny, které Hopper kategoricky odmítl provést. V důsledku toho se snímek Poslední film promítal v USA jen 14 dnů v pouhých třech kinech, vzápětí byl stažen z distribuce a Hollywood na Hoppera uvrhl klatbu. Jedním z hlavních motivů ironické alegorie Poslední film je natáčení drsného westernu o Billym the Kidovi. Když američtí filmaři končí s prací v peruánských horách, místní andští Indiáni, kteří byli dosud jen pozorovateli, začínají napodobovat chování herců. Při svých zápasech používají však skutečné zbraně a ostrou munici a na kaskadérovi Kansasovi (Dennis Hopper) nakonec požadují, aby se doopravdy nechal oběsit. Godardovskou estetikou i americkou undergroundovou avantgardou poznamenaný snímek mísí rituál, fikci, realitu a fantazii a je drze rebelskou úvahou o realitě a iluzornosti filmu, který nás odvádí od poctivého prožívání skutečných lidských dramat a stává se vlastně jedním z nástrojů společenské korupce. Poslední film je také satirou na styl celé řady amerických filmů včetně Bezstarostné jízdy, jejích rockových a motocyklových souvislostí.

    Žánry:DramaSatira
    60%

    Po fenomenálním úspěchu snímku Bezstarostná jízda režíruje Dennis Hopper v Peru alegorii s titulem Poslední film. Toto dílo většina recenzentů odmítla jako zmatené, někteří jím však byli naopak nadšení. Na rozdíl od Bezstarostné jízdy netočil však Hopper Poslední film pro polonezávislou produkci, nýbrž pro studio Universal, a to požadovalo komerční změny, které Hopper kategoricky odmítl provést. V důsledku toho se snímek Poslední film promítal v USA jen 14 dnů v pouhých třech kinech, vzápětí byl stažen z distribuce a Hollywood na Hoppera uvrhl klatbu. Jedním z hlavních motivů ironické alegorie Poslední film je natáčení drsného westernu o Billym the Kidovi. Když američtí filmaři končí s prací v peruánských horách, místní andští Indiáni, kteří byli dosud jen pozorovateli, začínají napodobovat chování herců. Při svých zápasech používají však skutečné zbraně a ostrou munici a na kaskadérovi Kansasovi (Dennis Hopper) nakonec požadují, aby se doopravdy nechal oběsit. Godardovskou estetikou i americkou undergroundovou avantgardou poznamenaný snímek mísí rituál, fikci, realitu a fantazii a je drze rebelskou úvahou o realitě a iluzornosti filmu, který nás odvádí od poctivého prožívání skutečných lidských dramat a stává se vlastně jedním z nástrojů společenské korupce. Poslední film je také satirou na styl celé řady amerických filmů včetně Bezstarostné jízdy, jejích rockových a motocyklových souvislostí.

    Žánry:DramaSatira
    2